cherry coke Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 http://www.side2.no/kjendis/article2513918.ece Må virkelig si at jeg synes synd å kona som må lese avisoppslag på avisoppslag dag etter dag om mannen sin.
3rOK Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 HVA ER DET MED PRESSEN???? Syns det er merkelig åssen pressen velger å trykke alt mulig... Syns også det var en teit vinkling Se og Hør hadde på fredagens utgave, skikkelig kjipt gjort av dem!
cherry coke Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 Prssefrihet og ytringsfrihet?=) Se og hør er og blir søppel..er enig i det. Men jeg kan ikke skjønne at det ikke går an å holde litt lav profil etter de forrige ukenes oppslag..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 jeg trodde ikke dette noen gans skulle skje men jeg har en stor plan om og forsvare ari akkurat nå.
3rOK Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Helt enig; hadde aldri trodd jeg skulle forsvare Ari. Men akkurat nå syns jeg det hele blir litt for dumt fra pressens side!
Dronningen! Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Se & HOR er et møkkablad og vil alltid være det MEN når man er så dum som Ari, og stiller opp i riksdekkende tv (+ Svensk tv) og farer med løgn så må man faktisk tåle såpass.... Nå har jo det kongelige slott dementert Aris rykteflom så da sier vel det sitt? Når man en gang gifter seg inn i en slik familie bør man vite hva som er rett og galt. Jeg kan ikke for mine bare armer tro at kongen rettferdiggjør dette vd å klappe svigersønnen på skuldrene og sier "bra jobb gutten min!" Vinje kan holde kjeft for alt det jeg vet, vi har fortsatt lov til å kalle barna våre det vi vil - inntil enn viss grense...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Hva mener du med "for tiden"? Han fremstår alltid som pretensiøs, selvhøytidlig og teit synes nå jeg. Kan ikke se at det har skjedd noe særlig revolusjonerende på den fronten den siste tiden... (Og det kan selvsagt hende at han er et fantastisk menneske, derfor "fremstår")
cherry coke Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2009 Jojo, kan være enig med deg der tosøtesmå=) Men jeg synes det har "bikka" over de siste ukene...for meg minner han mer om en hoffnarr enn en prinsessegemal...
Gjest Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Har slottet på noen måte kommentert Ari sine utspill? Jeg er ikke en fan av Ari og lurer litt på hva han ønsker å oppnå i lengden?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2009 #10 Skrevet 23. januar 2009 Har slottet virkelig gått ut og dementert? Hørte at blant annet Grimstad`s tidligere overordnede har uttalt seg, men trodde ikke slottet hadde gjort det også.
Dronningen! Skrevet 23. januar 2009 #11 Skrevet 23. januar 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article2883400.ece ikke slottet men en av de betrodde.... slottet vil aldri uttale seg i slike saker.
ApriIbaby Skrevet 23. januar 2009 #12 Skrevet 23. januar 2009 Kanskje det går dårlig på hjemmefronten også trenger han noen å ta "det" ut på?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. januar 2009 #13 Skrevet 23. januar 2009 Vi får gjøre som Kaare Langlete, heller bruke fokuset på det som har skjedd i Gaza:-)
Pengetreet Skrevet 23. januar 2009 #14 Skrevet 23. januar 2009 Fyren er jo vannvittig pr-kåt og vil benytte enhver anledning til å vise seg på tv`n.. Kongefamilien har alltid være mye omtalt i media - det er endel av rollen deres. Og det har vært mange eksempler på overtramp fra pressen opp gjennom årene. Men kongefamilien har skjelden gått ut og forsvart seg. Det har sikkert irritert Ari grenseløst. Så han klarer ikke å styre seg, og mediaglad som han er, så popper han fram overalt.
Mom2Two Skrevet 23. januar 2009 #15 Skrevet 23. januar 2009 Noen må snart stappe en sokk i kjeften på mannen..
solstråle69 Skrevet 24. januar 2009 #16 Skrevet 24. januar 2009 Jeg klarer ikke å se det negative i det han har gjort, bortsett fra at han gjør seg selv enda mer upopulær. Har absolutt sansen for folk som står opp og forsvarer seg og sine - den retten har han da absolutt. Men dronningen - er det ikke litt på kanten å si at slottet har dementert hans utspill?? Og for å være ærlig tror jeg kona hans synes dette er helt greit - hun har vært ute en vinternatt før! :-)
Dronningen! Skrevet 24. januar 2009 #17 Skrevet 24. januar 2009 Jo da solstråle, det var meget på kanten og skal aldri gjenta seg... Tror du forstår hva jeg mente med det neste innlegget jeg skrev?
Gjest yrild Skrevet 24. januar 2009 #18 Skrevet 24. januar 2009 hør hør (både med fremstår og kan hende)!
solstråle69 Skrevet 24. januar 2009 #19 Skrevet 24. januar 2009 Dronningen! Siden jeg har tid, vil jeg påpeke følgende av det du skrev utifra avsnittet jeg kopierte hit: - "den som sier at andre er dumme, DEM er dumme dem!" - "Farer med løgn?" Mulig jeg tar feil, men tror neppe du har noen sikre kilder på det - selv om du betegner deg selv som "Dronningen!" - "Nå har jo det kongelige slott dementert Aris rykteflom så da sier vel det sitt?" Fullstendig feil, og jeg kan ikke tro at du som tilsynelatende fremstår som normalt oppegående ikke skjønner at dette absolutt er totalt uriktig. Greit nok at du prøver å innhente deg i neste innlegg, men tabben var allerede gjort - muligens med hensikt?...
Odetta Skrevet 24. januar 2009 #20 Skrevet 24. januar 2009 Uff!! kjenner et jeg blir irritert på mannen,han skaper blest rundt seg selv bare for å promotere at han har skrivd nok en møkka bok.. Hadde han enda skrevet noe bra,skat noe bra eller fremstått i det minste som litt lur.. men han klarer å trekke det allerede frynsete ryktet til kongehuset ned i søla,noen må be mannen slutte å røyke tjall å tro at han er den nye vinen,han er nemmelig gammal og kjip:)
solstråle69 Skrevet 24. januar 2009 #22 Skrevet 24. januar 2009 Hi, hi! Er denne oppmerksomheten virkelig med på å promotere boken hans på en positiv måte? :-) En bok som TIDLIGST kommer til høsten? :-) "Allerede frynsete ryktet til Kongehuset"? Ja, ja - vi har alle våre meninger. :-)
OsloMor Skrevet 24. januar 2009 #23 Skrevet 24. januar 2009 Er kanskje ikke noe som styrker monarkiet..(hvilket er helt i orden for meg altså, sorry Dronningen;). Men Ari er jo verdens kjedeligste mann, hvem er det som virkelig ORKER å engasjere seg i fyren.
Dronningen! Skrevet 24. januar 2009 #24 Skrevet 24. januar 2009 Solstråle... Siden jeg har tid og mulighet akkurat nå vil jeg gjerne få begrunne påstandene mine.. - Jeg har ikke skrevet: "den som sier at andre er dumme, DEM er dumme dem!" så den kommentaren må du rette et annet sted:o) - Når Grimstads daværende nye sjef i NRK går ut og dementerer ryktene (fremsatt av Behn) om at han måtte gå fra jobben sin på slottet før avtalt så tror jeg heller på en person som står frem enn en som ikke vil stå for det han sier. - De uriktige opplysningene ang Grimstads arbeidsforhold er dokumentert av en tidligere ansatt ved slottet som hadde ansvaret for ansettelser. Jeg beklager feilsiteringen min når det kommer til slottets anliggender i denne saken. Tror nok at du, på lik linje med stort sett alle andre oppegående normale mennesker har evnen til å se at det går an å ta feil/skrive feil. Men du har kanskje aldri vært i den situasjonen? Jeg antar at du så en liten mulighet for deg å kunne kverulere litt med meg og det skal du få lov til - det stikker ikke så ekstremt dypt:o) Ja,jeg prøvde å innhente meg ved å lage et nytt innlegg og jeg vil nok tro at de fleste som leste det skjønte hensikten min. Feilskrivingen min ble ikke gjort med hensikt, og en tabbe vil jeg ikke kalle det... PS: Hvilket forhold jeg har til Slottet vet du ikke....
solstråle69 Skrevet 25. januar 2009 #25 Skrevet 25. januar 2009 Dronningen: Det er DU som sier at Ari er dum.... :-) Det var jo noen "imponerende" kilder du henviser til, Dronningen - og har du henvisning til "dokumentasjonen" deres, blir jeg mektig imponert! :-)))) Og ja, jeg synes det er morsomt å kverulere litt med deg. :-O Nei, jeg vet ikke hvilket forhold du har til Slottet - men med holdningen din håper jeg ikke det er det næreste.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå