Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #26 Skrevet 23. januar 2009 Jeg tror likevel at du må være sterk siden kroppen din har satt 8 barn til verden. Er ikke bare bare dèt altså, så ta i mot litt skryt på en helt vanlig fredag! ;-) -Annen anonym
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #27 Skrevet 23. januar 2009 Vi er tydeligvis skapt forskjellig! Jeg syns det er helt Texas med to:) Travelt, liten tid til meg selv og parforholdet osv. FATTER ikke hvordan dere klarer fire-fem og helt opp til ÅTTE! Hatten av for dere, altså!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #28 Skrevet 23. januar 2009 Det er jo litt Texas mens ungene er små. Men de vokser jo seg større, og det blir jo enklere. Og det er jo ofte sånn at mange med større barn har småbarn i tillegg, og da er det ikke så stor en byrde likevel. De store barna trenger ikke lengre hjelp til så mye, men klarer det meste selv. Det er virkelig ikke så trasig med flere barn som mange vil ha det til. ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #29 Skrevet 23. januar 2009 Ja, vi er helt klart forskjellige! Jeg elsker barn. Har alltid ønsket meg stor familie. Søsken har så utrolig stor glede av hverandre. Dessuten er de ikke små for alltid. Når det gjelder parforholdet koser vi oss hjemme på kvelden når barna sover. Spiller, ser på film, lager god mat osv.. blir også en fest i ny og ned. Men ingen av oss er noen festmennesker. Trenger jeg tid for meg selv passer bf barna og vil han ha tid for seg selv, ja da passer jeg barna. Alt går om man vil.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 23. januar 2009 #30 Skrevet 23. januar 2009 beholdt. selv om jeg er ferdig:) klarer ikke tanken på abort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå