Gå til innhold

Hvordan går det om dagen jenter?


guttemams 04*05*09

Anbefalte innlegg

Er 30+1 i dag, og er sykemeldt fram til permisjon pga sterke kynnere og bekkenløsning. Dagene kan bli lange!!!

 

Når man går hjemme så er det utrolig hva som kverner i toppetasjen. Utrolig hvor jeg gleder med til lillegutt melder sin ankomst, håper selvfølgelig det blir noen uker til ennå:)

 

Har såvidt begynt å gjøre ting klart, funnet frem tøy fra loftet, og handlet litt. Skal med mannen min på Ikea, Babyshop og diverse på lørdag, og da skal VISA- kortet få gjennomgå:)

 

Tenker mer og mer på fødselen, fikk guttene mine på KK i Bergen, mens denne gangen har jeg 10 mil til sykehuset i Skien, så det er stor sjans for at det blir ambulansetur.. Gruer meg til det, føler meg nesten som førstegangsfødende siden mye er nytt og ukjent..

 

Ellers humper dagene avgårde, vi nærmer oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Kjekt med en liten statusoppdatering fra aprilmammaene.

 

Skjønner godt at dagene dine blir lange Guttemamma. Jeg har vært sykemeldt fra uke 8, og er fortsatt sykemeldt og blir det ut svangerskapet. Jeg har bekkenløsning og ett høyrisikosvangerskap så jeg må ligge mye og får ikke gjøre øvelser for bekkenet heller.

I tillegg har jeg ett voldsomt press i brystet så jeg har rett og slett pusteproblemer til tider og svimler av omtrent ingenting. Så jeg er både lei og sliten. MEN !!! Jeg gleder meg utrolig til babyen kommer, og alt i alt er det jo verdt noen mnd med plager, man får jo ett helt liv i tilbake :)

 

På onsdag skal vi på 3D ul og det blir spennende. Gleder meg til det.

Ellers har vi kjøpt vogn, bilsete, seng og skal fremover få kjøpt resten av de store tingene som stelleord o.l. før jeg ikke er mobil i det hele tatt.

(Har startet litt på nytt, så derfor har jeg ikke tatt vare på barneutstyr fra før).

 

Jeg også tenker mye på fødselen. Fødte i uke 28 sist ,og på søndag er jeg 27 fullgåtte uker. Jeg har født 2 ganger før og begge gangene har fødslende gått veldig fort, så lurer på om det skjer denne gang også.

Som deg fødte jeg også barna mine på KK i Bergen og er nå flyttet til østlandet, så det er mye nytt for meg også.. Men vi klarer det nok skal du se ;)

 

Vi får bruke sidene her litt mer aktivt siste tiden, og dele gleder og bekymringer nå som vi nærmer oss :)

 

Dere andre da ? Hvordan står det til ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønner at her skal ikke eg klage, som tross alt er mobil og kan bevege meg fritt. Har heller ikke risiko for tidlig fødsel, begge mine gutter er fullbårne. Dette svangerskapet er veldig anderledes enn de forrige, kynnerne er jo en ny opplevelse. og så mye nedpress at det e ganske ubehagelig til tider...

 

Du er nå flink til å holde motet opp, på tross av et vanskelig svangerskap:) Mitt første svangerskap hadde eg høy puls og pusteproblemer, en ekkel følelse det der, når man ikke får puste skikkelig.

 

Vet du hva du får forresten?

 

Vi e no litt trege her på terminklubben, så det er kjekt å høre hvordan andre opplever og hvordan de har det om dagen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg er i slutten av uke 29,80 dager til termin 13april :) Gleder meg til å få se tulla vår. begynner å kjenne at kroppen er tyngre. Akkurat hatt omgangsyken, og fått UVI som har resultert i mye kynnere. Ellers sliter jeg mye med ryggsmerter, men har en herlig mann som masserer så ofte han kan :)

Har vært 50% sykemeldt store deler av svangerskapet og det har fungert veldig bra, men nå som det begynner å bli tyngre og ryggplagene værre,samt søvnproblemer, er jeg redd jeg blir 100% sykemeldt etter neste legekontroll. Jobber på sykehus med lav bemanning og mange tunge løft...ikke helt ideelt akkurat.

Men jeg ser fram til å ta fram babytøyet for vask og stryking, pakke reisebag og re opp seng og vogn ;) har et barnerom som skal pusses opp også før hun melder sin ankomst, så det er nok å ta tak i :) mye kos og glede;)

Lykke til alle sammen :) fint å høre hvordan det står til med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her humper det og går. Har vært 50% sykemeldt siden jul, men har hatt både forstoppelse og influensa frem til nå og vært hjemme 100 %. Neste uke håper jeg blir som vanlig med jobb annenhver dag. Arbeider som lærer på barneskolen, og dagene kan blir litt stressende.

 

Er desverre en av dem som kaster opp i hele svangerskapet ser det ut til, er nå i uke 29, termin 9.4.

 

Dette er vårt første barn, så alt er nytt og uvant. Merker at alt blir tyngre, og det har kommet fort! Må ta pause etter alt jeg gjør, vaske opp - pause, støvsuge - pause, henge opp klær - pause.... Er spent på hvordan formen blir fremover, jeg som hadde regnet med å være i full jobb frem til permisjon 19.3.!

 

Gleder meg til han/hun kommer (vi vet ikke hva det blir), er redd tiden kommer til å gå sakte på slutten. Få kose meg med å gjøre i stand. Skal handle litt til helga:)

 

Flott med aktivitet her inne, moro å høre hvordan dere har det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan nok ikke jeg klage i det hele tatt. Er 27 fullgåtte uker i dag. JObber 100 % men var rundt nyttår sykemeldt 2 uker på grunn av kraftig bronkitt. Var helt skutt. Vært syk fra før jul. Men dette har ikke noe med graviditeten å gjøre. Nå kjenner jeg litt vondt i halsen men ikke dårlig i kroppen så håper det går fort over.

Trener ca 4 ganger i uka men kjenner det er tyngre nå. Er spesielt tungt med armhevinger men det skulle vel bare mangle.

Kjenner det er litt tyngre å trene denne gang enn sist svangerskap men er nok mange som har det mye tyngre enn meg.

 

Håper jeg holder ut jobb til jeg går ut i permisjon. Er jo bare 10 uker igjen å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann sveisann!

 

Uke 27 her, termin 28.04. Jeg har blitt sykemeldt 40% p.g.a. bekkenl. Merker stor forskjell, fungerer mye bedre både på jobb og hjemme nå. Stakkars mannen min har slitt seg ut på husvask i det siste. Hehe! Er ikke mye som skal til før de klager, gitt! :) Men nå er husmora i sving igjen og guttungen på 5 er fornøyd med at mamma sitter på gulvet å bygger lego uten å si au au au!

 

I uke 25 var vi på 3D og fikk se en nydelig liten kopi av storebror, og navnet er herved bestemt: Matheo skal prinsen hete. 3D er noe jeg vil anbefale til alle, det var helt spesielt å se minsten, han supa i seg fostervann, boksa med hendene og når jordmora dulta bort han med ultralyd-apparatet ga han oss et fornærmet blikk jeg sent vil glemme. :)

 

Ellers går dagene fort, med dagligdagse gjøremål fra morgen til kveld.

Magen min er diger, akkurat som sist, og i går i det jeg henta posten jeg nær bristepunktet da nabokjerringa på 70 klappet på magen og sa:(dialekt) " Nei, no lisje vænnj. No e det på tide du kjeme ut, før ho mamma di sprekkje!" Jeg kødder ikke når jeg sier at dampen sto ut av ørene mine idet jeg snudde på hælen og gikk bestemt der i fra uten et pip. Jeg jobber i barnehage, og dere kan tro jeg får høre mye rart der. I utetida er det verst i og med at termodressen ikke går igjen lenger, så magen stikker ut på midten. Christopher på 4 forskrekket på meg og sa: " Woooow, du e no diiiiger!" Hmf..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som begynner å bli tunge her! :P Men nå er det ikke lenge igjen jenter!

Jeg er nå 30+5 og har termin 2. april. Jobber ikke mer enn 40%(i barnehage) på grunn av bekkenløsning, men det er deilig å ha noe å gå til. Kommer nok til å fortsette å jobbe som nå frem til permisjon 12. mars.

 

På grunn av usikkerhet rundt min termin(er kjempe stor, og har vært det hele tiden), blir jeg satt igang om lillegutt ikke har kommet før termin. Håper jo selvfølgelig at han kommer av seg selv før den tid. :)

 

Ellers så begynner ting å komme i hus. Vi falt pladask for Simo Kombi i militærgrønn farge, så vognen står klar i gangen. Bilsete, stellebord og seng har alt her noen uker. Resten skal vi prøve å vente med til jeg går ut i permisjon. Sånn at tiden kanskje går litt fortere..

 

Til alle dere andre, lykke til videre!! Nå er det ikke mange ukene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

 

Har termin samme dag som deg, og er i likhet med deg "kjempestor". Dvs at jeg ligger 3 cm over det grønne feltet på helsekortet. Snakket med jordmor om mulighetene for å bli satt igang dersom gutten ikke kommer innen termin, men fikk til svar at dette gjorde de kun i svært få tilfeller.. Jeg fødte en gutt på nærmere 4,5 kg for 6 år siden, og gikk da 14 dager på overtid.. Ikke noe jeg har lyst å gjennta...

 

Har du avtalt med fødestedet at du skal bli satt igang?

Er det i såfall bare størrelsen på barnet som er avgjørende i din situasjon, eller er det andre forhold som spiller inn også??

 

Lykke til videre, håper å høre fra deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ;o)

Er 30+1 idag sykemeldt 100% fra deltidsjobb på sykehjem fra og med denne uken pga bekkenplager. Men studerer fulltid i en annen by,pendler hjem til sambo i helgene..begynner å bli slitsomt nok det! er litt over 3.t å kjøre hver vei.Har en knall tøff eksamen foran meg med noe vannvittig med oppgaver og arbeidskrav så jeg tar en uke av gangen og krysser fingrene for at jeg klarer det. Hodet har det med å ikke henge helt med for tiden.

Men vi krysser av ukene på kalenderen,10 uker til termin og 7 uker til jeg har tatt eksamen og kan komme hjem for godt ;o) Da får jeg lengre tid hjemme når lykkeliten er kommet,så jeg prøver å være sterk. Men merker det er tyngre og tyngre for hver helg jeg er hjemme,vil ikke dra igjenn..uff har så mye heller lyst å være hjemme å få gjort i stand til den lille.

 

Svigers har kjøpt seng med alt tilbehør,den står ferdig montert hjemme hos de,den skal settes på en henger og kjøres hjem her når vi har fått ryddet litt plass,har så mye som skal kastes liggende på det som skal bli baby rommet.

Skal å bestille vogn med mamma nå i mindten av neste mnd,stellekomode skal vi få av en bekjent så den gjenstår å hente.

Så må vi kjøpe bilsete og en komode jeg har sett meg ut til babyen sine klær. Gleder meg til å få den i hus slik at jeg kan begynne å legge på plass klær og sengetøy og slikt som er vasket..nå er jo alt bare rot..hehe Alt går seg vel til det ;o) Tenker positivt!!

Jeg for min del håper jeg får gå ut tiden og beholde de siste 3 ukene hjemme før termin slik at jeg kan få gjort litt småplukk,slappet av litt og forberedet meg litt psykisk til fødsel og barselstid..men gjenstår og se..kom selv 3 uker før termin på under en time..så er spent på den biten der hehe

Uff ble litt langt dette her..

Lykketil videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sofie77! =)

Jeg tror du bare må stå på kravene dine om å ikke gå over termin! Dette er min første, så jeg har ingen erfaringer fra tidligere, men det ligger til familien å føde store unger.

Jeg har hele tiden vært veldig usikker på terminen min. Dette fordi jeg alltid har hatt regelmessig mens, men måneden før jeg ble gravid blødde jeg i 1 dag bare.. derfor tror legen min (og jeg) at jeg er noen uker lenger på vei enn hva UL termin sier. Jeg var på ny UL, men det er så og si umulig å forandre på terminen så sent. Likevel beregnet JM at lillegutt veide(i uke 29+6) litt i overkant av 2 kg.

Så grunnen til at jeg skal bli satt igang om jeg går til termin, er usikkerheten i forhold til min termin og vekten på babyen.

 

Har du søkt direkte til føden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og takk for svar:)

 

Har ikke søkt dirkete til føden nei. Kun snakket med jordmor. Hun skulle ta kontakt med KK for en evt ny ultralyd for å måle babyen en gang til. Får håpe de tar det på alvor, og at jeg får komme til der snart. Ellers skal jeg til glukosebelastning i morgen. Kan jo være ting stiller seg litt annerledes hvis jeg får påvist svangerskapsdiabetes..

 

Krysser fingrene, og håper lillegutt kommer av seg selv helst litt før termin;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Moro med en slik tråd for å se hvordan dere andre har det!

Jeg er nå 29+3 og merker at det begynner å bli tyngre. Har hatt en kjempeflott svangerskap så langt, og vært i fin form. Nå begynner jeg å kjenne det i korsrygg og sliter med å finne gode sovestillinger, og sover dårlig om natta. Men dette er jo siste etappe, og det blir vel bare tyngre frem mot målstreken.

 

Har allerede handlet oss nesten ferdig til h*n kommer i hus. Har kjøpt og montert vogn, sprinkelseng, klær, vugge, sengetøy og håndklær. Mangler kun stelleprodukter til den lille, stelleveske og ammeting til meg, så er vi i mål! Regner med jeg begynner å vaske opp babykommoden om noen uker, liker å være tidlig ute :)

 

Ikke så lenge igjen nå :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter.

 

Så gøy å se hvordan det går med dere...:)

Jeg er nå i uke 28+2 og venter en gutt 20. april.

Har en gutt og ei jente fra før.

Har det ganske bra, men er sykmeldt akkurat nå p.g.a B12 mangel og helt tom for jern...så nå strever jeg med og få dette litt opp igjen før jeg skal komme meg på jobb igjen. Jeg har jo vært helt i koma.

Jeg har ikke akkurat den store kulen, men de gangene jeg har vært på UL så sier de at det er en "stor" gutt der inne...STOR?????

Jeg håper jeg ikke får en baby på over 4 kg, så håper han evt stopper opp med voksingen en liten stund:) Er dette noe som kan stagneres litt? eller får jeg en STOR gutt?

 

Har også handlet vogn her...Bugaboo...hvilke vogner har dere andre? noen som har erfaringer med Bugaboo?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

fint å høre hvordan dere andre har d. Hær går d litt opp og ned.. Ha vært 100% sykemeldt siden først i desember.så dagene begynner å bi lange.. E tungt å ikke kan gjøre noen ting. får jo kynnere i eningen så snart jeg drar og handler elller beveger meg. er ikke flink til å finne på underholdene ting.. Har slitt me mye kynnere siden uke 20 noe som tar på humøret. Var innlagt 2 ganger forje svangerskap pga de trodde fødselen va i gang da veldig tidlig, så er litt engstelig får at ting ska skje. men d begynner å gå over i og me at jeg no går inn i uke 30.

Ellers har jeg ikke handlet så mye. Har d meste fra før siden gutten min ikke bi 2 år før jeg får min andre unge. vet ikke hva d bi. men ska på ekstra UL i dag. så bi spennende.. gleder meg veldig til d. bi første gang samboern min får se lille gullet. han ha ikke anledning til å va me forje UL.

huff ble mer et klage innlegg d hær ikke meningen. men er sånn jeg har d for øyeblikket.. og ja jeg vet d er mange som har d mye verre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ultralyd, ninsoer! Håper den går fint!

 

Her i gården har vi kjøpt TFK Twister, og er veldig fornøyd med det så langt! Stor bag, lett å styre, ikke for tung og lett å legge sammen.

Har vært på leting etter ei stelleveske som både jeg og samboeren synes er fin.Kan jo ikke kjøpe ei skikkelig feminin stelleveske heller hvis også han skal bruke den.Igår fant vi endelig ei flott stelleveske fra Baby Bjørn,så da er alt i hus! Lurer forresten på om dere andre kjøper brystpumpe i forkant av fødsel? Eller ser dere det an om det blir nødvendig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna med aprilbaby:

Har kjøpt JU JU BE stellevæske, kjempe fin og mange varianter.Bestilte fra kenguruloftet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Luna med aprilbaby. Gikk bare bra på UL.

jeg kjøpte bryst pumpe før forje fødsel og ha strengt tatt ikke hatt bruk for den. så vil råde deg til å vente å se om du får bruk for den. Går jo ann å få lånt på helsestasjon og andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så gøy å lese hvordan andre har det... Lur tråd.

Jeg har vært 100 % sykemeldt siden jeg ble gravid. Spydde og var kvalm 24/7 de første 3 mnd, låg inne 3 dager på sykehus i uke 8 -det hjalp på hyppig oppkast. Fikk ul 1. gang da og fikk se embryoet, var stort sett bare ett hjerte å se! men morro likevel. fikk da vite vi bare skulle ha en baby. Siden uke 13 har jeg slitt med ekstrem trøtthet, Kan sove i det uendelige og klarer ikke stå opp om jeg aldri så mye vil. Alle med ME og kronisk utmatelses syndrom har min fulle forståelse... Regner med energien kommer tilbake. Prøvde å handle julegaver til jul, det endte med rier etterpå. De stoppet av seg selv en stund etter jeg la meg og var på ul nr 3 dagen etter. (21 uker) Riene/ kynnerne? hadde ikke lagd noe åpning heldigvis, men ordren var å være i ro. (Var en av de få turene ute blant folk!!)

De siste ukene er ryggen blitt vond og jeg er full i vann i kroppen. Blodtrykket på vei opp så er på kontroll ofte, urinen er heldigvis fin) Ene foten ble dobbel for en uke siden etter litt ståing så den halter jeg på enda.

Det skal bli deilig å få henne (Celine) ut om 12 uker og få igjen energien. Har en sønn på 5 fra før og da var jeg full i energi, ikke noe likt dette svangerskapet. Har sluppet unna bekkenløsning dette svangerskapet også og er kjempe glad for det.

Blir veldig usosialt å være sykemeldt og ikke orke noe, men det går bra når en ser gulrota.. Sorry om dette ble sytete..

Ellers har jeg fått strikket en del til babyen om dagene.. har også gått litt beserk på nett med shopping av babyklær. Må gi meg nå for får sikkert masse når hun kommer også. Vi mangler bare seng, vippestol og lekegrind, resten har jeg etter første mann. Lurer på å kjøpe ett stellebord til så har jeg ett i hver etasje, slipper å springe ned for hvert bleieskift.

Skal snart ta fram alt etter 1. mann og gå gjennom hva jeg kan bruke på ny. Gleder meg masse til å gå gjennom det igjen.

Lykke til videre jenter. Ha det så godt som dere kan.

 

PS: Du med jernmangel anbefaler jeg floradix (hjelper på trøtthet, vit og jern) eller duroferon (sterke jerntabletter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Uff, ser ikke ut som du har hatt et godt svangrskap så langt må jeg si veronika79.

Så jeg skal ikke klage over de få plagene jeg har vertfall....:)

Håper du klarer og holde ut de siste ukene..:)

Jeg går på duroferon og tar B12 sprøyter, så dette skal vel begynne og virke snart, og da begynner jeg vel og våkne til live igjen..*forhåpentligvis*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle kommende april mammaer!

Jeg er 29+6 idag og venter X 12. april. Klarte ikke å se kjønn på UL i uke 19... Ergo jeg toro det er en jente:-)

Er i full jobb (kontor), men får starte litt senere om morgenen; kommer før kl. 09 istedet for 08. Det hjelper når en 3,5 åring også krever sitt av mamma. Ellers er formen bra, trener og lever som vanlig og har ikke gjort i stand all verdens enda. Har en hel del klær og bilstol fra lillemann på loftet og har kjøpt vogn. That's it! Gikk 14 dager over tida forrige gang og da var dagene laaange! Så nå venter jeg med å ordne det meste til jeg går ut i perm. Typisk at denne babayen da kommer 1 mnd før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosmari

 

Det går greit for jeg ser premien der framme. Har fått sykemelding hele veien så har sluppet å presse meg til noe jeg føler jeg ikke klarer. Har og en fantastisk mann som gjør alt jeg ikke klarer så da kan en ikke klage!!

Jeg regner med Duroferon og B12 vil få deg på beina igjen i løpet av ett par uker. Duroferon er knall bra selv om magen blir litt hard!

Vi har alle lov å klage litt når formen ikke er helt topp i 9 hele mnd. Men jeg er alltid kjapp med å si det er verdt det, kjenner de som ikke kan få barn og hadde gått gjennom alt for å oppleve det store vi er i ferd med å oppleve! Så vi er kjempe heldige!

Jeg synest tiden etter fødselen var tøff sist. Var ikke forberedt på hormonene som hoppa og at amminga skulle tappe så masse krefter. Så jeg er veldig spent på hvordan det blir denne gang!

Lykke til!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heo Veronica:)

 

Takk for hyggelig svar:)

Jeg er helt enig med deg...vi får lov og klage litt, men tenk så heldige vi er ja......jeg tenker allerede nå på hvor trist det blir når jeg ikke har den lille kulen og kose med og ikke minst strutte med:)

Så derfor nyter jeg hver eneste dag nå i dette svangerskapet (selv om jeg har hatt en god del plager). Når folk spør meg hvordan formen er så sier jeg bare at formen er bra og at jeg ikke skal klage:)

Er jo mye verre med de som har kraftig bekkenløsning, som kanskje til og med blir sengeliggende.

Og ikke minst de stakkars personene som IKKE kan få barn:(

 

Duroferon og B12 tror jeg begynner og virke, så jeg skal prøve og begynne på jobb igjen på mandag.

 

Hormoner og energi etter fødsel er ikke bare bare nei...men så har vi jo fått det fineste i verden i armene da, så NYT det:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å lese om hvordan alle har hatt det så langt i svangerskapet!!=)

 

Selv har jeg vært heldig i forhold til å være syk, er fortsatt i 100 % jobb, og er nå i uke 30. Gleder meg så utrolig masse til lillegutt kommer, at jeg ikke orker å gå hjemme!:)

 

Har vært på maaange UL, første i uke 9. Denne var privat bare fo rå bekrefte at det virkelig var sant! Den andre i iuke 14, fikk ekstreme magesmerter og hastet ned til sykehuset. Da antok de at jeg hadde kolikk... Så var det ordinær UL i uke 18, her ble det sagt at det avr en gutt, for flagegt stod rett til topps!:) I uke 22 ble jeg sendt rett fra legekontroll til sykehuset med akkutte magesmerter igjen.. Viste seg da at det "bare" var begynnende magesår så sykemeldt ei uke. I uke 27 dro vi på den første 3d UL, og det viste seg at han å kronglete til, så vi gikk en tur og kom tilbake igjen etterpå. Ny 3d, men da hadde han flyttet hodet til morkaka... Dro tilbake igjen i uke 28, han lå kronglete til, vi gikk tur, han lå med hodet i morkaka. Skal tilbake IGJEN i uke 31 og da er det best for han altså;) I går var vi på sykehuset igjen (fast innventar?) da jeg ikke hadde kjent mye til liv siden mandag... Tok sparkprøve, og nok en gang UL. Alt stod bra til med lillegutt, men han var litt liten syntes legen. Var selv 3000 gr 18 dager på overtid, så er ikke et kjent fenomen med store barn i familien...:) Så ny UL om to uker.. Kjenner jeg er glad for at ul ikke er skadelig jaj!:) hehe!

 

Men alt i alt skal jeg ikke klage! har vært heldig å sett gutten min mange ganger, ikke vært syk (bortsett fra sliten og ryggsmerter) og holdt meg i jobb!:) Håper bare jeg får gå ut til permisjonstiden starter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...