Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 22. januar 2009 #26 Skrevet 22. januar 2009 annie 10:58: Jada, og i denne perfekte verden din finnes det ikke krig heller? Det er nå engang slik at blir man først stemplet som pedofil blir man ikke kvitt det. Og selvsagt skal man ta anklager om pedofili seriøst, men da må det jo være ihvertfall et fnugg av grunnlag å da. Slarvekjerringer som sprer rykter fordi de enten ikke liker en person eller kjeder seg er som regel de som ødelegger for andre mennesker! Pass på barna, men pass på dere selv å!
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #27 Skrevet 22. januar 2009 Jeg må flire. At folk kommer i drømme gjør dem neppe til pedofile, selv om de samsover. Jeg sliter litt å ta innlegget på alvor, men jeg fikk meg nå en god latter i hvert fall :-D
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #28 Skrevet 22. januar 2009 Anonym 1058 her. Nei, jeg mener også at dette HI skriver om ikke er mishandling på noe plan (dog ble jeg litt satt ut da jeg leste om folk som har sex mens de ammer..DET for meg er å innvolvere barnet i sexuell aktivitet,-og grenser mot pedofili,. for meg altså...) Men det jeg vil med dette er at alle sammen kjefter på alle og enhver her inne som uttrykker bekymring over hva de tror skjer i hjemmet hos venner/familie/naboer..HEr inne får man ALLTID kjeft og beskjed om å passe sine egne saker. At noen TØR være bekymret for barna til naboen som sitter ute i pysjamas klokka 8 på kvelden er helt forferdelig... At noen reagerer på at 4 åringen til naboen mangler tenner, alltid er tynnkledd og alltid ute alene må for all del IKKE taes som et tegn på at noe er galt hjemme, det er fullt og helt opp til foreldre SELV å avgjøre om de gjøre noe galt ovenfor barnet,-- INGEN har rettt på å anklage noen for noe som helst og man kan gjøre hva man vil med barna sine uten at andre skal bry seg...For å bli mistenkt for barnemishandling er det verste som kan skje et menneske...MYE verre enn at et barn BLIR mishandlet...... Dette er mentaliteten her inne, og den skremmer meg, og det er den jeg kritiserer her...Har ikke noe sammenheng med at HI ville gå til BV; det anbefaler jeg henne ikke, men man trenger IKKE kjefte en person huden full fordi denne viser bekymring ovenfor et lite barn, samme hva bekymringen gjelder.... Og HI sier at HUN føler dette er ekkelt og rart,- og det må hun da få lov til, uten at folk skal si hun er gal.Hun har vel en litt over snittet evne til å bekymre seg for andre barn da vel....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #29 Skrevet 22. januar 2009 HAHAHA; måtte le for meg selv da jeg leste dette...må jo være tullinnlegg dette...Ingen som er så sprengte i hodet at de kobler drømmer, pedofili og barnevernet på den måten!!!??
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #30 Skrevet 22. januar 2009 Vel, HI mistenker jo at venninnen hennes er gal sånn helt uten videre. Men jeg skjønner ikke hvorfor du blander det ene med det andre her? I dette tilfellet er det helt klart og tydelig hva som er hva, og da må man for pokker kunne sette foren ned?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #31 Skrevet 22. januar 2009 Tja dib damer klarer jo å få til det meste sikkert ett ekte innlegg,,rister på hodet over teit HI.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #32 Skrevet 22. januar 2009 Men å bli sint på noen som bekymrer seg er feil. Det er derfor ingen tør si fra om de mistenker noe er galt..Det HI skriver om er jo i og for seg veldig uskyldig, enig i det, men jeg mener det finnes VOKSEN måte å si ifra på at hun ikke skal bekymre seg mer over denne hendelsen.... Jeg hadde selv blitt litt "hysterisk" om jeg hadde sett/hørt noe som JEG syntes kunne ligne på barnemishandling,og da hadde ikke jeg behøvd å bli kjeftet opp, men ønsket å blitt fortalt på en saklig måte hvorfor/hvorfor ikke jeg burde tenke slik.. Hva om venninden/annen bekjent av HI en gang forteller om noe som faktisk ER alvorlig gjort ovenfor et barn, tviler på om HI tør gå videre med det nå, etter å ha blitt ledd av og utskjelt denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #33 Skrevet 22. januar 2009 I alle dager! Jeg fortalte deg dette i fortrolighet! Litt av en venninne må jeg si. Tenker vi setter strek der.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #34 Skrevet 22. januar 2009 OOOps der ble du nok busta HI. Ikke lurt å legge detaljer ut her.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #35 Skrevet 22. januar 2009 HI: du har en veldig umoden opplevelse av situasjonen. Dette har ingengting med pedofili å gjøre. Ellers synes jeg dere (eller du?) som forsvarer HI er utrolig unyanserte.Ja, det er bedre å melde en gang for mye enn for lite, men da skal en ha en grunn til mistanke. Det eneste en har god grunn til å mistenke her, er at HI har lite kunnskap om dette temaet. Og at de pga. noe så tilfeldig skal slutte å samsove synes jeg er det samme som å antyde at moren likevel har gjort noe galt og at barnet tar skade av det. Barnet har bare delt ut et tilfeldig spark, kanksje det liker samsovingen? Skal det da frarøves tryggheten det innebærer for å tekkes voksne menneskers skittne tankegang? Synes også det er latterlig at det å "få kjeft" for dette skal gjøre at folk ikke går til barnevernet med virkelige saker.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #36 Skrevet 22. januar 2009 HI her... Nei dette er ikke et tulleinnlegg. Mulig jeg overdrev endel, men jeg har liksom aldri opplevd noe lignende så jeg ble både sjokkert og redd på min veninne sine vegne. Det har nok en god del med min egen oppvekst å gjøre. Er liksom oppdratt "gammeldags".. Kjønnsorganer var alltid fy og ekkelt hos oss. Så har jeg også en bekjent som ble misbrukt seksuelt av sin stefar. Jeg tenkte meg ikke om i de sene nattetimer, jeg beklager hvis jeg virket dum, usaklig eller hysterisk.. Jeg visste rett og slett ikke bedre. Takk til dere som så min side av saken, og til dere andre, så skjønner jeg dere også. Jeg har innsett at min veninne ikke er "pedofil" nå etter det dere har skrevet. Hun har jo såklart ikke lyst på barn, det vet jeg jo. Og jeg burde heller ikke kalt henne løsaktig her inne, fordi hun betrodde seg jo faktisk til meg. Det jeg mente var at hun har hatt et ganske fritt sexliv oppigjennom(hatt mange partnere og eksprementert endel) Men det er jo hennes sak. Ja, jeg tror nok ektesengen burde bli brukt litt mer, og jeg vet at hun har større sexlyst enn mannen. Nok engang unnskyld fordi jeg la ut dette overhysteriske innlegget. Jeg visste bare ikke hvordan jeg skulle reagere. Dette var svært tabu for meg som er oppdratt med at onani og drømmer er skikkelig fy. Når det da var et barn i sengen samtidig så ble jeg litt satt ut. Håper jeg ikke er forhatt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #37 Skrevet 22. januar 2009 Nei hun er ikke pedofil, men dum som sa dette til deg. Jeg vil vel heller kalle det et engangstilfelle av et sammentreff av en drøm og noe som bare skjedde der og da, som ikke hadde noe som helst med sex å gjøre. Nei, hun er ikke pedofil pga dette. Du kan ta det helt med ro, og spare barnevernet for en latterkule, og at DU dummer deg ut.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #38 Skrevet 22. januar 2009 Nei, hun er ingen av delene. Jeg får orgasmer i søvne hele tiden, og jeg behøver ikke drømme om sex engang. Om det er mannen, katta, bikkja eller en evt unge som ligger ved siden av har ingenting med saken å gjøre- for jeg er jo ikke klar over hvem som ligger ved siden av meg når jeg drømmer. Og jeg har jo ikke lyst på noen av dem- med unntak av mannen da. Man kan ikke kontrollere drømmene sine!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 22. januar 2009 #39 Skrevet 22. januar 2009 Hadde denne venninnen din virkelig vært pedofil så hadde hun ihvertfall ikke fortalt denne historien til deg. Hun hadde gjort alt for å skjule det. Det er det kriminelle gjør. Enkelt og greit. Skjer mye rart her i søvne, men det er naturlig for mange. Ikke galt. Det at hun forteller deg dette viser at hun trenger støtte og er bekymret. For mange år siden skulle jeg skifte bleie på en guttebaby. Han fikk ståtiss da jeg vasket han. Jeg ble helt fortvilet og var sikker på jeg hadde gjort noe galt. Turte ikke si det til noen. Prøvde bare å få på ny så fort som mulig. Ikke visste jeg at dette var noe av det naturligste i verden. En skal være forsiktig med hva en sier.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #40 Skrevet 22. januar 2009 Du hørest utrolig umoden og uvitende ut Hi. Hva i alle dager har dette med pedofili å gjøre? Pinlig?Ja. Pedofili/gal: Nei! Rister på hodet!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #41 Skrevet 22. januar 2009 Kanskje HI kunneordlegge seg på en annen måte da? Slik at hun virker bekymret for barnet, ikke kommenterer sin venninnes løsaktighet og setter henne i et merkelig lys... tror kankje de ikke er så gode venninner. Jeg ville nok ordlagt meg litt mildere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå