Gå til innhold

Er veninnen min pedofil eller gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få dette av hjertet. Jeg har tenkt på det ganske lenge, etter hva veninnen min betrodde meg. Jeg er ikke verdens beste mor selv, men jeg ble litt oppskaket av akkurat dette hun fortalte, kun til meg. Vet ikke om jeg burde ringe barnevernet eller hva. Har jo lest syke historier om folk som har ammet babyene sine, mens mannen har tatt dem bakfra. Det kan jo være oppspinn men sykt er det uansett. Har jo også lest om at man kan bli kåt av å amme, og det synes jeg jo også er litt på kanten.

Men dette fortalte altså min veninne meg. Hun, samboer og barnet samsover, og en natt hadde hun en seksuell drøm og hun kom i søvne. Hun våknet og trodde mannen hadde tatt på henne, men det som hadde skjedd var at barnet hadde sparket og truffet henne i skrittet.Hun hadde vært så opphisset i drømmen at det var alt som skulle til liksom, er det hun sier til meg. Hun er ganske løsaktig av seg så jeg tviler vel egentlig ikke. Hun skammet seg veldig og mente selv at dette var unormalt, selv om hun lå og sov, og ikke visste hva som hendte

Jeg synes dette er så kvalmt at jeg nesten ikke greier å skrive det ned. Jeg skal med hånden på hjertetinnrømme at jeg og samboer snek oss til et par stille hyrdestunder da vår unge var mindre, men det stoppet vi med den dagen barnet vårt faktisk våknet. Det er jo uansett ikke noe i nærheten.

Synes dere jeg skal si til henne at hun bør søke hjelp, eventuelt ringe barnevernet? Dette er da vel ikke normalt???? Jeg vet jo at hun ikke har seksuelle tanker om barn men det er jo likevell litt pedofili? Barn har jo ingenting med seksualtitet å gjøre, så det der burde jo aldri skjedd selv om hun lå og sov.

Kjenner jeg blir litt bekymret faktisk. Hva blir det neste liksom...

Må signere anonym her.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å kalle henne pedofil er vel å dra den litt langt... hun VILLE jo ikke dette. Hun visste jo ikke hva som skjedde. Hun sov! Men at hun forteller denne historien synes jeg er noe spesielt... Jeg ville nok tiet om det hadde jeg vært henne...

Skrevet

Vi deler det meste da. Jeg hadde ikke greid å holde noe så ekkelt for meg selv, dersom det var meg tror jeg...

Æsj. Ja jeg sier æsj igjen jeg. Det hører ikke sammen, selv om hun sov. min mening ihvertfall

Skrevet

Ærlig talt.. barnevernet og pedofil! Nå får du gi deg.

Hun har da ikke akkurat hoppet på barnet sitt og gjort noe galt. Ikke hadde hun sex med sambo heller, foran barnet,

Det som skjedde var ubevisst, en drøm, og hun var vel heller ikke beruset?

"Normalt". Vel mye som skjer i livet mitt, synes ikke jeg er normalt heller.

Barn har vel ikke noe med sex å gjøre, nei, men om hun drømte om sin mann og barnet sparket henne, hva hadde handlingen med barnet å gjøre egentlig? Man kan ikke styre drømmene sine og at barnet sparket, var vel tilfeldig?

Synes du virkelig din venninne gjør syke ting mot barnet/barn ellers? Det er ganske alvorlig å inge barnevernet og si hun er pedofil.

Tenk deg litt om!

Skrevet

Hallo? Hva er problemet. Vi kan drømme de mest sinnsyke ting uten at det er noe `galt` med oss. Hun var jo sjokket selv da hun merka det var ungen. Stakkars veninne som har en slik hysterisk venn. Hun har ingenting å være bekymret for. At det går for noen i søvne er helt normalt!! Barnet er nok helt uvitende om dette!!

Skrevet

Du ekke helt god i hode du, eller så har du altfor mye fritid.

Har du ikke hørt: den som sover synder ikke.

Skrevet

Din venninne er hverken pedofil eller gal!

Og dette er IKKE noe man ringer barnevernet for!

Det er nok heller du som er gal....

Skrevet

Hun bør vurdere å la barnet sove i egen seng, men tror ikke du foreløbig trenger å bekymre deg mer.. Jeg synes det er bra at du bryr deg jeg, og tenker på barnet,- men mulig du overreagerer litt :o)

Du kan jo "følge litt med" og høre om hun sier hun har gjort flere ting som kan ligne på mer eller mindre "unormale" gjøremål med barnet,- men tror at du i første omgang bør ta det som det var, et uhell i søvne...Men igjen, de bør nok la barnet få egen seng...

Og alle dere andre osm fyker opp, herregud, det er LOV å være bekymret..Mulig HI overdramatiserer, men det er bedre med en bekymringsmeldign for mye enn for lite, mener nå JEG.....Ikke rart folk kvier seg for å fortelle om overgrep og omsorgssvikt så kjeft man får..Man blir mer utstøøt om man melder fra om slikt enn om man faktisk mishandler barna sine!!!!! Skjerp dere!!!!

Skrevet

" Hun er ganske løsaktig"....

Kjære vene! Hun betrodde deg en pinlig ting og du svarer med å legge det ut her, for så å kalle henne løsaktig!!!!

Du burde skjerpe deg

Skrevet

Håper venninna di er inne på forumet her, leser det du har skrevet, innser at det er deg, og kutter deg ut. Makan til idiotisk hespetred skal man lete lenge etter.

Tror du opplevelsen var så jævla hyggelig for henne? Jeg hadde ihvertfall blitt fra meg om noe lignende hadde skjedd meg. Og så har hun tiltro nok til deg til å faktisk dele dette med deg, og hva gjør du? legger det ut på nettet med spørsmål om hun er gal eller pedofil?

Skal fortelle deg en ting HI, av deg og din venninne er det ihvertfall ikke din venninne det er noe galt med.

Skrevet

Nei, seriøst! Om dette er en venninne av deg som du kjenner godt, og dette er eneste "unormale" gjøremålet med barnet du har oppfattet/tenkt over/reagert på må du være passe overhysterisk om du vurderer å ringe barneværnet for denne hendelsen og kalle henne pedofil. Der går grensen.

Skrevet

Klart det er lov å bekymre seg, men det er faktisk lov å bruke skallen også..

Skrevet

Herregud, HI...

Visste du f.eks at det er svært vanlig å drømme at man har sex med sin far? Det gjør ikke mennesker incestiøse eller gale av den grunn.

Jeg skjønner heller ikke at barnet hadde noe med dette å gjøre, annet enn et tilfeldig spark mens hun sov.

Nå må du virkelig slappe av.

Skrevet

Men kjære dere..Greit å si at HI ikke trenger å overdramatisere, men å KJEFTE fordi man er bekymret for at noe er galt med et barn??

Det finnes siviliserte måter å si at hun kan ta det med ro vet dere...Men her inne er det bedreå være overgriper enn å bekymre seg for at noen foreldre ikke skjøtter barna sine bra nok..... Her inne skal man holde kjeft om man mistenker noe, for stakkars foreldre som blir mistenkt for noe slikt,- men ingen tenker på alle de barna som faktisk blir utsatt for omsorgssvikt og mishandling,men som ingen TØR si fra om fordi samfunnets holdning er at enhver må passe på sitt, og drit i andres barn....

Tnek på det at voksne som blir urettmessig meldt til barnevern kan forsvare seg og bevise at det er feil,- et barn som lider, og som ingen sier fra om har ingen mulighet til dette...Men neida, tenke på foreldres gode navn og rykte dere og la barna få forsvare seg selv...

Og til HI,- tror ikke du behøver å bekymre deg videre over dette, men kan jo komme med et tips om at barnet bør sove i egen seng,- både for mor sin del (som nuligens også syntes dette var ekkelt) og barnets del..

Fint at du bryr deg,- men tror nok ikke du trenger å involvere deg videre i akkurat denne hendelsen...

Skrevet

ærlig taly HI. Hva har dette med pedofil å gjøre da? Hun drømte jo det var mannen som tok på henne. O det var helt uskyldig. Hvordan kan hun vite det vae barnet som sparket henne menst hun sov da?

Og i tilleg føler hun skam da hun oppdaget det var barnet, Skjerp deg!!

Er de som tisser i senga fordi de drømmer de er på do..skam det også? og ja synes det godt kan sammenlignes

Skrevet

Jeg bekymrer meg over at det finnes mange barn som blir utsatt for seksuell overgrep og lignende. Det er bekymringsverdig at det finnes sp mange mørketall.

Men jeg bekymerer meg også over folk som gjør andre til pedofile når de er langt fra å være det. For dette skjer også.

Tenk om HI hadde gått til barnevernet med dette? Av og til trengs det sterk skyts for å stoppe folk.

Skrevet

Skam deg Hi. Du er INGEN god venninne. E det mulig sier no bare jeg..

Skrevet

Og forresten, NEI. Venninnen din er verken pedofil eller gal. DU derimot virker ikke helt fem fem..

Skrevet

Wow, for en gjeng idioter.

Hva har dette med pedofili å gjøre? Syk påstand. Barnevernet er allerede overbelastet og har viktigere saker å ta seg av.

Skrevet

Stakkar jente hun sov jo,hun kunne vel ikke vite om det var barnet.Men hadde hun vært våken og barnet hadde gjort det ,da skjønner jeg din reaksjon.Men hun er verken pedo eller gal.Synes du skal glemme hele greiene.:-)

Skrevet

hva har dette med pedofili å gjøre???? vet du egentlig hva en pedofil er? du burde tenke deg grundig om før du ordlegger deg altså. slå opp i en ordbok hva en pedofil betyr. Det er en person som opphisser seg når en tenker på barn.

i dette tillfelle tenkte denne "løsaktige" venninna di å ha en seksuell omgang med barnet sitt? nei. hun drømte om MANNEN sin som sikkert er godt voksen og med en svær kølle med hår på. SEFF kan man reagere med deilige følelse når en ting et-eller-annet befører fitta hennes rett og slett, fordi hun allerede er opphisset i drømmen sin VED Å DRØMME OM MANNEN sin.

du burde ta et kurs hordan fitter rett og slett fungerer og hva en pedofil er.

en som burde reagerer her er vvenninna di. din overhysteriske idiot!

takk for meg

Skrevet

Men foreldre som blir mistenkt for pedofili kan forsvare seg,- bedre enn et barn som faktsik blir utsatt for det ihvertfall,- og hvor ingen tør si ifra.

Det skulle vært letter å renvaske seg om noen urettmessig mistenker noen for å mishandle barna sine, slik at det blir enklere å melde far om man mistenker noe galt..

MEn samfunnet er slika t man tenker på de stakkars foreldre som KANSKJE ikke har gjort noe glat i stedet for å tenke på det stakkars barnet som KANSKJE lider..

(dette gjelder GENERELLT og har ingenting med spørmålet HI stilte)

Men synes dere virkelig det er bedre at et barn blir utsatt for mishandling hele barndommen, en at noen få foreldre blir anklaget for mishandling uten at det er sant??? Jeg må ærlig talt innrømme at jeg mener det er bedre at "alle" barna blir funnet og tatt hånd om enn at voksne på død og liv skal skånes for skammen, en skam de har mulighet til å snakke og jobbe seg ut av.....Kan ta tid, men man har iallefall en mulighet til å motbevise ryktet, et mishandlet barn som ikke får hjelo har INGEN mulighet til noe......

Skrevet

anonym 10:58. Men hva i svarte har det der med dette innlegget og gjøre da? Er jo ikke så mye som tyder på noen form for misshandling her vel. Jeees..

Skrevet

HI: som du sikkert har skjønt på alle svarene du har fått, nei din venninne er IKKE PEDOFIL, så dette må du slutte å si med en gang! Får man et stempel som pedofil er livet ødelagt, selvom det er null hold i anklagen er det alltid noen (deg i dette tilfellet) som slenger med leppa, også baller det på deg forsi noen hørte at du sa at hun gjorde osv...

at hun hadde en sexdrøm har da ikke noe med at hun tenner seksuelt på barn! Hun drømte om sin voksne ektemann, ikke om et prepubertalt barn!

En pedofil er: En person med en spesifikk seksuell legning der barn og unge er tenningspunkt. En pedofil person oppsøker gjerne barn og unge får å iakkta dem i lek. En pedofil får en seksuell tenning av å tenke på barn. <-- virker dette som din venninne i det hele tatt?!

Å anklage en person for å være pedofil er noe man ALDRI gjør med mindre man har stor mistanke eller bevis til grunn, for har man som sagt først fått et stempel, så blir man ikke kvitt det! Du må ikke finne på å spre dette videre, ikke til NOEN! Men du kan si til din venninne at det er på tide at ungen sover i egen seng, for det virker som om ektesengen er sårt trengt til andre ting enn soving..

Skrevet

Herregud, nå trodde jeg det var en helt annen historie jeg skulle lese. Det er bare å roe seg ned. Ekkel opplevelse, men det har ingenting med pedofili eller galskap å gjøre! Eller løsaktighet?! Jeg har også seksuelle drømmer, helt ufrivillig - og kommer uten berøring til og med. Hadde det ligget en hund ved siden av meg i senga betyr det ikke at jeg tenner på hunden. Hun tenner selvfølgelig ikke på barnet sitt, og barnet gjorde det jo ikke akkurat med vilje - det var et uvanlig og uheldig sammentreff, og det må føles skikkelig ekkelt for venninnen din, men det har vel ingenting med hva som er normalt eller unormalt å gjøre?

Jeg synes du skal holde tankene dine for deg selv, og ikke dele de med venninnen din. Hun synes nok det var ille nok som det var om ikke du skal anbefale henne å søke hjelp eller ringe barneværnet. Litt pedofil? Pedofile er seksuelt tiltrukket av barn, og det har ingenting med venninnen din å gjøre. Hva blir det neste liksom? Ingenting er svaret. Hun kommer til å være så nervøs for at noe liknende skal hende at hun sikkert omtrent ikke får sove ved siden av barnet. Men du derimot bør kanskje spørre deg hvor du får din livlige fantasi fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...