Gå til innhold

dere som har litt peiling på rus misbruk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar alle sammen!!! Har egentli ikke de store mistankene om at han doper seg så mye for skjønner ikke helt hvordan han skal få tid til det??? Å heroin tviler jeg på at han har begynt med igjen!! Men tror han e blitt deprimert jeg å at det kommer av den knipsen. men kan jo ikke si at jeg stoler fullt på han så han har vell kanskje dopet seg mer enn bare disse to gangene!! Men håper at dette e bare noe dumt han har fått infall av på fylla!!!

Jeg vil at allt skal bli som før jeg!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si at du er like taper som han om du ikke kvitter deg med han! Narkotika å barn hører ikke sammen!

Duste kvinnfolk!

Skrevet

D som starta dette innlegget: Skjønner frustrasjonen din. Alle fortjener en ny sjanse, er en forskjell på 2-3 sjanser og 20-30 sjanser:) Han har rett til å forsvare seg selv som alle andre:) Har selv vært sammen med en narkoman. Han hadde tatt det i mye mer enn ti år. Pikken hans var det iallefall ikke noe galt med, så ikke tro den slutter å virke med engang. Har også sitti å sett han sier han har full kontroll, men dagene etter på er sofan endevendt fordi han vil finne en liten klump som kan ha falt ned i sofa putene. Det er viktig du tar en prat med han så han kan forklare seg, å dere kan f sannheten på bordet. er lettere å hjelpe hverandre når man har alle fakta. Han har sprukket har han tatt, men han kan stoppe å falle utpå igjen. Har også en bror som er innlagt nå, skulle ønske jeg hadde pratet mere med han å forstått han. Selv har jeg aldri tatt eller rørt noe, så jeg kan ikke svare med fasit svar. men det finnes heller ingen fasitsvar når det kommer til slike ting.

Han jeg var sammen med hadde holdt på siden før han var tenåring. hadde holdt på bde tungt og lett i 20år. Det er vanskelig å gi slipp på dem. Men man må selv se hva man kan takle. Vi var sammen em bodde ikke sammen, siden vi ble kjent da vi leide hver vår etg i et hus, jeg satt bare aldri med han da han skulle røyke eller ta alle disse tingene sine. Alt det han har proppen i seg reddet han engang det kom masse giftige gasser i gangen våres. Han overlevde fordi han har proppa seg selv full emd all dritten tidligere. trodde ikke det var mulig, men joda. Men, han ble gærn den siste gangen. Han overfalt meg, å etter det ble det ikke det samme igjen. Jeg så bort i fra all røykinga, pillene, og gassene fra brannslukkingsapparatet f.eks. og alle de literene med sprit de hadde kasta innpå. Men han klarte ikke det å foholdet ble ikke det samme. Jeg flyttet, ingen som sa nå er det slutt, vi bare glei over til venner, nå har vi ikke noe kontakt mye fordi mannen min ikke vil.

Det er så mye som kan skje, ta en prat med han føre det går for langt. Lykke til:)

Skrevet

komplett idioti å forsette med han, om han synest vennene å narkotika e viktigere enn deg å ungen må du kvitte deg med han!!

Havet e fullt av fisk så... ja du tar tegninga!!!!

Skrevet

Med utsagn som "Pikken kan ikke slutte å virke." så forstår sikkert de fleste hvem som har noe å fare med i denne tråden eller ikke.

Jeg ville ha gått fra ham.

Skrevet

Det e nok vondt å gå fra han men han kan ikke forsette på denne måten, en familie skal vere det viktigste i livet å de prioriteringene han har tatt er ikke dere viktigst, så han kommer nok til å dumpe deg snart uansett, så hvorfor ikke bare gjøre det først?

Det finnes mange greie menn der ute som man KAN STOLE PÅ!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...