jordbær mathilda Skrevet 21. januar 2009 #27 Skrevet 21. januar 2009 Da jeg kjøpte tråløs telefon sist gang,tok jeg visst feil telefon. Tok med meg en phillips telefon og betalte.Skjønte ingenting da jeg kom hjem for det var ingen ledning til å putte telefonkontakten bare i stikkontakten. Viste seg da at jeg hadde kjøpt feil,måtte vist ha en base telefon og den jeg hadde kjøpt kunne kobles opp til den! Merklig at de ikke spurte om det da jeg betalte varen,uten denne basen var telefonen ubrukelig!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. januar 2009 #28 Skrevet 21. januar 2009 hvis dere har splitter må telefonen kobles i uttaket der ja. men du skal normalt ikke gjøre noe. men ville sjekket bruksanvisningen til telefonen.... eller ring feilmottak på 145 privat.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #29 Skrevet 21. januar 2009 Det følger med kontakt...og den passer i splitteren...jeg har tydeligvis adsl på samme linje... Mennn åååå jg vil at den skal fungere.....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. januar 2009 #30 Skrevet 21. januar 2009 du kan jo evt sjekke telefonen om den er ok hos foreldre som også har analog linje eller noe. synes det virker som om alt er ok altså...
Ksenia & Anjem Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #31 Skrevet 21. januar 2009 kjøpte splitter ny telefon i går..så det er ikke noe galt med den...
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #32 Skrevet 21. januar 2009 vi hadde samme prob.Prøvde å plugge på soverommet (haha, kan misforstås med min perverse hjerne), kontakten der funket ikke..Prøvde en annen telefonkontakt, det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå