Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 februar er en fin dag:o)

Hvor møtes vi ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kafé M på Majorstua eller er det for langt fra sentrum?

Skrevet

For min del er det helt fint. Jeg jobber utenfor sentrum og kommer med banen uansett.

Skrevet

Passar väldigt fint det.

Skrevet

Snufs, jeg kan ikke den 11.feb heller..Skal på kurs til Stockholm med jobben den 10-12. Men jeg ser jo noen av dere til tirsdag, og så får jeg henge meg med på 30+ treff neste gang:)

Skrevet

11. februar passer fint! Treffest kl. 18???

Skrevet

Jobber A vakt da,men dere må kooooose dere masse jenter,det eneste negative jobbe 100% er at man stort sett jobber*Ss*

klem

Skrevet

Om ikke 11 feb passer for alle kan gjerne finne en annen dato for min del. Vi er jo ikke sååå mange så langt som er med på 30+ treffet så det burde være mulig å få til? Eller hva mener dere, jenter? :)

Skrevet

Vad med söndag eftermiddag, typ kl. 15, den 15/2?

Skrevet

Jeg blir med bare dere finner en dato.

Skrevet

Dytter litt...

Jeg kan alle foreslåtte datoer så velg dere som har det litt vanskeligere med jobbtider.

Skrevet

Enig med fruRosa om at vi må klare å finne en dato alle kan - vi må i hvert fall prøve :) Selv så synes jeg helger er dumme siden vi stort sett alltid er bortreiste, men 15. februar er jeg faktisk i byen!!

Passer 15/2 kl 15 for andre her? Wonder? :)

Skrevet

I og med at jeg gikk glipp av dagens julitreff får jeg dytte litt på dette innlegget. Igjen:) 15 feb er ok for meg, men som AdrenaLina sier er kanskje en helg litt dumt.

Skrevet

Koselig treff i dag ja :) Synd du ikke fikk vært med, men kommer flere ganger... Såvidt jeg husker så passet 15. februar for alle oss over 30 som var der i dag... Kanskje vi bare skal spikre den og lage et "oppslag" på BIM-treff-sida?

Skrevet

Passer bra for meg også den søndagen :-)

Fint om du legger inn på BIM treff AdrenaLine så har vi datoen spikret.

Skrevet

Så fint! Då säger vi söndag den 15. På M, som var föreslagit tidigare, antar jag? Det ska bli kul att möta er andra! :)

Skrevet

Dytt! Husk å melde på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...