Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med mitt 3 barn, har gutt og jente fra før. Bor i Oslo og er 30 år. Kjenner ikke veldig mange her rundt min alder som er gravide og synes det hadde vært hyggelig og treffe noen:)

Jeg vet det har vært flere tråder med samme tema tidligere, men de har blitt borte tror jeg.

Min termin er 3 august, men det ser ut til at jeg må ha keisersnitt denne gang og da blir det nok i slutten av juli.

Så om noen har lyst til å svare på denne "kontaktanonsen" blir jeg veldig glad :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33 og venter mitt første. Tenkte faktisk i går på at jeg skulle slenge inn en kontaktannonse selv... ;)

Hiv deg på treffet for julimødre neste tirsdag da vel. Vet det er et par andre der i samme "modne" alder.

Skrevet

Eg ventar også mitt første og er 35 år. Har vore på begge dei to treffa tidlegare og skal på måndag igjen. Veldig hyggeleg å treffe alle der.

Skrevet

Det er vel to forskjellige treff vi snakker om... Mandag er juni, tirsdag er juli :)

Skrevet

Jeg er 35 bli 36 i februar,venter nr 2 har ei stor jente på 12 fra før.Jeg har mast om treff for oss over 30 før men lite respons.. Jeg er med jeg om jeg har fri)(

Skrevet

Men wonder du er jo med neste tirsdag er du ikke? :) Så da er vi i hvert fall to over 30 :)

Skrevet

Jo jeg er med den 27 ja=)))

Skrevet

FruRosa, da må du bli med du og... Så blir vi en mini-delegasjon over 30 i hvert fall :D

Skrevet

Så hyggelig å få svar:) Treff nå til mandag? Er det juliklubben det? Jeg vil jo gjerne bli med på det om jeg får det til. Har også en litt stor jente fra før forresten- hun blir 9 i aug.

Hva synes dere- skal vi lage et eget mamma30+ treff også i tillegg til det som er på mandag, eller?

Skrevet

Da er vi i hvertfall 2 over 30 på mandagstreffet...Salsa i Oslo.

Skrevet

Jeg finner bare treff på tirsdag 27. for julimammaer jeg. Hvilket treff mener du, Baby på vei? Beklager, jeg er ikke særlig god på å finne ting på egenhånd her:)

Skrevet

Eg og Baby På Vei er med i juni, ikkje juli som du er.

Men, eg er også med på eit eige treff for oss over 30 frå Oslo.

Skrevet

Jeg er 33 og venter mitt første barn med termin 2.juli. Det kunne vært gøy å forsøke og få noen nye bekjente, det er jo ikke så lett å komme i kontakt med folk uten videre, så om tid for ett treff passer så dukker jeg nok opp:) Er bare hyggelig å møte nye fjes!

Skrevet

Telefonrør du kan komme på kaffe til meg*ler*

Skrevet

Skal vi finne en dato da? Så legger vi det ut på BIM-treff også.

For å foreslå noen: mandag 2. feb eller tordag 5 feb?

Sentrum er vel det enkleste sted for folk å komme til på ettermiddagen?

Skrevet

Hei, jeg har også termin i juli, og er 33 innen babyen kommer:) Skal på treff til tirsdag med juliklubben, men er veldig gjerne med på et treff for oss over 30!

Men tror som AdrenaLine sa at vi er ihvertfall 3 over 30 på tirsdag;)

Jeg følger med her og på Bim-treff siden! Hvis vi skal møtes første uka i februar, så kan ikke jeg før fredag 6.feb. Er alene med tulla mi på 2 hele uka, og har ikke no særlig med barnevakter..

Vi sees dere!

Skrevet

Er dette snakk om et eget treff for oss over 30?

Hiv dere på nå neste tirsdag da. Gjør vel ikke noe at det er noen småttiser der? ;) Hadde vært veldig koselig å se dere og jeg tror vi nå er flere over tredve enn bare tre... Foreløpig er det 10 totalt påmeldte til tirsdag 27/1, men frafallsprosenten er nok relativt høyt forrige treff tatt i betraktning. Ingen fare for at det vil bli for mange der med andre ord..

Hvis det blir noe første uka i februar så kan jeg kun tirs, ons, tors, men vil veldig gjerne være med.

:)

Skrevet

Eg er gjerne med på eit ekstra treff for oss over 30, sjølv om eg skal på junitreff måndag.

Eg skal ut og reise med jobben i starten av februar, men er tilbake torsdag 5. Eg kan både 5 og 6.

Skrevet

Vi er jo ikke så mange som er med på dette så hyggelig om vi finner en dato som passer alle... Da er kanskje første uka av februar ute?

Skrevet

Jag har inte termin förän 16 august men jag vill gärna bli med på ett 30+ träff. Blir 36 i maj och det är min första. Har inte många vänner med barn här i Oslo.

Får man lov att bli med även om jag inte kommer över i 2.trimester förän 1. februari?

Skrevet

hallo jenter- Det ser ut til at jeg får til å komme på julitreffet på tirsdag, så da treffer jeg noen av dere der:o) Men synes også det er hyggelig med et eget treff for oss over 30, spiller ingne rolle hvilken uke vi er- så bare heng med Georgia Brown!

Er andre uke i februar et alternativ som kan passe alle?

Gleder meg til å treffe dere!

Skrevet

Jeg hiver meg gjerne med på treff for oss over 30. Slik ting ser ut nå er jeg ledig både første og andre uken i februar... skal rydde plass. Blir morsomt.

Skrevet

Slenger meg med jeg om jeg ikke jobber=)))

Skrevet

Hva med onsdag 11. februar? :) På ettermiddagen?

Skrevet

Jag tror det skulle gå fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...