♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 19. januar 2009 #26 Skrevet 19. januar 2009 http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article401506.ece
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. januar 2009 #27 Skrevet 19. januar 2009 ja snuppa på 16 1/2mnd smaker litt.. vi dro henne på akebrett opp til bilen å hun hadde litt snø på kjeledressen, når jeg snudde meg satt hun der å koste seg med snøen å vips så hadde hun en smokk mindre også funker ikke å si så mye til henne for hun forstår det ikke
Mamsen86 Skrevet 20. januar 2009 #28 Skrevet 20. januar 2009 Ja min på to år syntes at det er kjempe godt!! Men nå hender det at jeg også smaker på snøen da.. *Flau*.. Til tross for at jeg veit om detta med mark i stumpen, noe jeg også hadde som liten. Men å smake bitte litt kan vel ikke skade? ;-)
camilla^ Skrevet 20. januar 2009 #29 Skrevet 20. januar 2009 Her spiser de snø også. De får lov til å spise ny snø, men ikke snø som har liggi litt. Det begynner å side inn at de ikke skal spise snø over alt, pga dyr som kan ha bæsje, gått i det osv. Mye man ikke ser også. Så det blir litt smaking av det som har lagt seg på hveranda girlenderet. Og det ser jeg ikke store problemer med.
Gjest amandine Skrevet 20. januar 2009 #30 Skrevet 20. januar 2009 i klassen til Vakkerungen har de tatt snø inn og tint i kaffefilter, da renner vannet ut og det andre blir igjen. Ingen som spiser snø i 1A lenger.. Og ikke i bhg til Broremann heller, for han fikk demo hjemme og har gjort i bhg også.
Mockanin Skrevet 20. januar 2009 #32 Skrevet 20. januar 2009 Minsten min spiser snø han. Når jeg sier at han ikke skal gjøre det så påstår han hardnakket at en jente i bhg. sier det smaker eple.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå