Gå til innhold

Flere fra uke 2& 3 som venter enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes jo ut som en alvorlig sykdom, særlig hvis man ønsker seg barn.. Men du har jo fått ei da, så kan jo ikke være helt umulig!:)

En lege jeg var hos som 17 åring mente at jeg hadde cyster på egglederne, og at jeg kom til å få problemer med å bli gravid. Men ingen andre leger har funnet ut det samme..:) Jeg er litt sånn at jeg må være dødssyk for å gå til legen, og selv da venter jeg gjerne i det lengste..hehe Så nei, jeg har ikke vært til gyn..

Hehe..160 dagers syklus ja, det er jo ikke heeelt normalt da!:) Men pergotime hjelper på eggløsningen?

Akkurat nå jobber jeg som daglig leder i en butikk, og holder på å skrive en bok.. Har lagt dataen litt på hylla, i alle fall på jobbplanet..:)

Kjemi er kjempespennende! Men det kan jo være litt vanskelig da, så jeg skjønner at mange stryker! Hvordan går det å kombinere et sånt studie med ei lita prinsesse da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle hatt tanta nå om mandagen men ho kom ei på besøk..Testen på mandag, tirsdag og onsdag var alle negative (med quick respons) I helga har jeg hatt en god del stikking i hele magen og mandag var jeg kvalm hele dagen. I går fikk jeg innmari vondt i magen (på midten og ut mot høyre) så jeg måtte stoppe og gå ut av bilen. Blei litt redd da jeg tenkte det kunne være blindtarmen men det er det nok ikke. Småstikker litt i dag også.. men det er alt.. rare greier!

Skrevet

Da jeg våknet i dag tidelig hadde jeg veldig murringer i livmoren og rundt det området.. sånn jeg pleier å ha den første dagen av menstruasjonen.. var helt sikker på att nå var tr kommi, men neida.. nå bare stikker det.. Noen som ville gått til legen pga slik det har vært de siste dagene? Ikke testa i dag, tenkte jeg skulle vente til i morgen eller i helga.

Skrevet

fremdeles ikke noe tegn til at tanta kommer på besøk... ikke testet siden søndag, men ikke fått vært hos legen for har ikke fast lege enda her jeg bor nå... litt rådvill og litt redd for at det bare er noe anna som har gjort at mensen ikke dukker opp...

Va9lje:

det skader hvertfall ikke å ringe legen å høre hva du skal gjøre da? Kan hende det ikke er noe farlig men da har du fått høre det fra en lege så kanskje du slipper å bekymre deg sånn;)

Gjest Dina:-)
Skrevet

Det som er skummelt er man ofte ikke merker noe til den før man skal prøve å få "planlagte" barn, hehe..

Jeg trodde ikke cyster hadde noe å si for barn jeg! Det er det ingen som har sagt til meg :- )

Jeg er en del hos legen i forbindelse med at jeg må ha resepter og fordi jeg har fibromyalgi, men nå som jeg har influensa så går jeg ikke til legne.. hehe..

Pergotime hjelper veldig, første pergokur hadde jeg 25dagers syklus, litt lengre de andre gangene, og nå lurer jeg på om pergokuren bare ikke funket denne gangen for jeg er på da 45.

Så gøy! Min store barndomsdrøm var å skrive bok :-) Har blitt mest noveller da.. hehe

Sånn til nå mens jeg tar opp fag så går det veldig fint, har somregel bare lest dagen før eksamen. Når jeg begynner på HiO så har jeg tenkt til å ha henne i barnehagen der forhåpentligvis. Det fine med å være student er at man har kortere dager :-) Men det er klart, det er jo litt tøft da.. Det husker du sikkert selv :-) Vanskelig nok når man ikke har barn spør du meg, he he

Skrevet

Leverte urinprøve til legen i dag, fikk negativ test der også, så da regner jeg meg for å ikke være gravid. Men har heller ikke fått mensen, så vet ikke når jeg kan begynne å teste i gjen, får ta det som det kommer.

Skrevet

Hei!:)

Hvordan går det med dere??

Noen som har testet positivt her da?

Jeg har tatt min andre test, og den er negativ, så jeg hadde nok ikke EL i desember.. Får håpe den snart kommer tilbake, for gubben kommer hjem i neste uke.. Så da får vi håpe at det blir sådd en spire i magen!:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...