Gå til innhold

Flere fra uke 2& 3 som venter enda?

Anbefalte innlegg

Gjest Dina:-)
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen for ti dager siden.. Men den har selvsagt enda ikke kommet. Har hatt en pergokur. Ingen tester er positive og jeg har heller ikke det fete mensenhåret so mblir fett etter en halvtime ute av dusjen, ingen flere kviser og ikke blitt kvapsete og stygg i ansiktet.. Jeg har derimot fått litt større pupper (de trenger ikke vokse så mye egentlig) og blitt mer sliten og litt uvel i magen.. kvalm - men kaster ikke opp. Har vært gravid føro g hadde det sånn som dette de første 12 ukene.. allikevel uroer jeg meg fælt siden jeg ikke har fått mensen eller positiv test. Tenk om pergotimen ikke fungerte? Den har fungert alle de andre gangene.. .

Så, er det fler enn meg somventer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle harr TR på besøk i uke 2.. Venter fortsatt (men håper hun ikke kommer), har bare tatt en test, for en uke siden, den var negativ.. Venter to uker til, og hvis tanta ikke kommer, tester jeg en gang til (tester er dyre greier, og jeg er kjip..og nesten blakk..hehe):)

Skrevet

Ah så kjedelig. Vet du om du har hatt eggløsning da? Jeg fikk positiv CB men jeg får enda ingen positive graviditetstester. Er også blakk og venter på tester fra billige-tester:-pp

Skrevet

Hei, jeg skulle hatt TR 14. januar, men fremdeles ingenting, og negative tester. Har det som deg, har ikke det fettet mensenhåret, ca. ingen menskviser, og føler ikke neo negativt til kroppen som jeg bruker rundt mensen. Synes det er noe forandret med puppene mine, rundt areolene f.eks....

Testet neg. 11. jan. og 17. jan. Skal ta en ny test i morgen. Men bruker billigtester da, vet ikke om de er like sikre som f.eks. ClearBlue? Står riktognok at de har den høyeste følsomheten på markedet da men.. =/

Skrevet

Hei Ida Linn!! Jeg trodde jeg hadde IKM 16 men etter å ha pratet med gyn så ser jeg at det var feil. Men jeg får bare negative tester..

Jeg stoler ikke på billig-tester. Alle de tre gangene jeg har vært gravid etter jeg fikk datteren min har de vært negative.

Jeg ser desperat etter tegn på at jeg er gravid, sist da jeg var gravid med datteren min ble området rundt Areola kjempemørkt og jeg ble en levende blodåre, haha, deilig!! Det er jeg ikke nå men jeg skjønenr ikke hvor mensen blir av om jeg ikke er gravid, jeg har jo også tatt pergotime da...

Skrevet

Hehe, som en levende blodåre faktisk :P Jeg har ikke blitt mørkere rundt der, men hårsekkene rundt er blitt mer synlige?? Pluss at jeg synes strekkmerkene jeg har på puppene er blitt synligere/rødere =/ Skal teste i gjen i morgen, med billigtest, men hvis TR ikke kommer til fredag, skal jeg teste med CB!

Skrevet

Ja men gud hele brystområde så ut som en brystvorte med svæer blodårer. Faen så grusomt. Haha. Turte ikke kle av meg på overkroppen for mannen min :-p

Det med hårsekkene stemmer jo. Jeg tisser veldig mye og har litt ømme pupper (når jeg klemmer på de, som kanskje ikke er så rart at dei kke liker.. ha haha.. desperat etter tegn)..

De dypeste strekkmerkene mine er blitt lilla syns jeg.. Veldig rart,.. kanskje vi er gravide.. Hva TROR du? Mannen min tro alltid jeg er gravid så det er jo kjekt. Han mister ikke håpet :-)

Skrevet

Jeg har jo et lite (STORT) håp om at jeg faktisk er det :D Ja, vi får tro vi er det, til det motsatte er bevist ;D

Hehe, sambo håper like mye som meg at jeg er gravid, og ble så utrolig skuffet da jeg sa at jeg fikk negativt på testen på lørdag, søting sjø ;) Til og med ene søskenbarnet hans har drømt at jeg er gravid nå da, får håpe han er sanndrømt! :)

Krysser fingrene for oss begge to, og håper vi får positiv test i løpet av de neste dagene ;) Når skal du teste i gjen da? Har 3stk. i gjen av billigtestene jeg :P

Skrevet

Nå er øynene mine firkantet.. Har influensaog har jo sittet her i hele dag.. haha.. geek-alert!

Jeg har også et håp om at jeg er gravid nå. Men da blir det nok et veldig annerledes svangerskap :-))

Har du barn fra før eller?

Ja jeg drømmer hele tiden at jeg er gravid, så denne gangen skal jeg være sanndrømt.. Haha.. Da jeg var gravid sist drømte jeg at jeg fikk en alien. Sykt :-D som i tillegg bare hadde et øye.

Jeg regner med at testene kommer imorgen.. :-p da skal jeg teste fra jeg står opp til jeg legger meg.. kremt ;-)

Skrevet

Geek-alert ja! :P hehe, men noe må man jo finne på :P

Annerledes på hvilken måte da? Har ingen fra før jeg, så har veldig lite peiling på det svangerskap osv. :P

Hehe, jeg drømte for et par år siden at jeg var gravid; en pitteliten kul på magen med en baby som sparket, grein som bare det av glede i drømmen (A)

La meg få høre hva du får på testene da ;D

Skrevet

Jeg kan jo ikke være sikker på at jeg hadde eggløsning, men jeg kjenner alltid på meg når den er, og jeg hadde den følelsen like før jul.. Men sikker er man jo ikke uten test, og det tok jeg ikke..:)

Jeg prøver å ikke kjenne etter symptomer, men jeg har vært veldig full av symptomer denne gangen, og ble egentlig veldig overrasket da jeg testet neg. Men det var jo en billig test, ikke CB.. Når jeg får lønning skal jeg fylle lageret med skikkelige tester!:)

Jeg har en datter fra før, men den gang ventet jeg ikke å bli gravid, og fant det ikke ut før jeg var fire mnd på vei.. Men ca 6 uker ut i svangerskapet sto jeg på badet, strøk meg over magen og sa "mamma skal passe på deg, ungen min.." før jeg så meg selv i speilet og var sikker på at jeg var gal..hehe :)

Vi får håpe det er spirer på vei nå da!:)

*krysse fingrene*

Skrevet

Haha, ja, man MÅ jo det.. Tror mannen syns jeg er fryktelig usosial men sannheten er at jeg orker ikke prate engang..

Nei sist så drakk jeg bare buljong fordi jeg var så uvel.. Også var det bare annerledes. Jeg visste at jeg var gravid. Nå håper jeg bare.. Det er det at jeg er livredd for å ikke få den følelsen igjen..

Ah. Du har altså bare prøvd i 1 pp totalt :-))

Jeg syns ikke det er så kjekt å gå gravid jeg da.. hehe.. men det kan hende fordi jenta mi brakk ribbeinet mitt mens hun sparka.. he he :-D

Ja, du må oppdatere du og. du skal teste imorgen eller?

Skrevet

Ah.. Skjønner :-) Du har regelmessig syklus eller?

Det er skikkelig dritt å tro man er graivd og ikke være det. skikkelig skuffende, men egentlig mer irriterende når mensen ikke kommer. Da vet man jo at man har bomma liksom. Teit!

Haha. naaw så søtt :-) Jeg skjønte at jeg var gravid da jeg var gravid med datteren min, så jeg hadde blitt helt sånn "hæ, er jeg ikke gravid" om testen ikke hadde såltt ut--. Men det gjorde den jo.. Hehe..

Hvor gammel er jenta di?

Det ER spirer på vei for alle i denne tråden :-)

Skrevet

Har regelmessig mens i perioder, og veldig 28 dagers syklus fram til og med siste mens i desember.. Men etter det bom stopp.. Den mensen var forresten veldig rar, bare 3 dager og bare såvidt det var blod, så det er mulig det var slutten på min regelmessige syklus for denne gang.. Kjenner jeg er litt pessimistisk etter å ha prøvet i et år snart. Hadde en periode fra mai-august der jeg ikke hadde eggløsning/mensen, og det var jo bare teit, siden vi skulle bli gravide..:)

Datteren min er 7 (og et halvt..veldig viktig..) år, og da visste jeg egentlig at jeg var gravid, jeg bare prøvde å fortrenge det, siden det passet så dårlig.. Var midt i harde studier, bodde 35 mil fra min kjære og skulle bo der i to år til.. Men hun var der, og det er jeg glad for nå!:)

Hvor gammel er datteren din da?

Det er klart det er spirer på denne tråden!!:)

Klem fra Hilde

Skrevet

Hører igrunn til her jeg også..

Skulle hatt tr den 7.januar, men ingen tegn til den enda..

Og jeg er overbevist om at jeg ikke er gravid, selv om jeg ikke har tatt test..

Sliter med veldig ureglmessige sykluser, så jeg vet det fortsatt kan ta noen dager/uker før det skjer noe..

Men for sikkerhets skyld tenkte jeg å ta en test senere i uka... Så jeg kan utelukke det heelt!..

Skrevet

Hei Hilde!

Datteren min blir 20 måneder mo 4 dager :-) Så hun er litt yngre enn din. Hehe;-) Men hun er såååååååååååååååååååååååååååå stor som hun sier ;-)

Vi har egentlig prøvd helt siden jenta mi var 5mnd og jeg fikk mensen tilbake, men jeg har jo PCOS så syklusene mine skulle vise seg å være lange.. Man mister jo håpet når man ikke får prøvd mer enn 3 ganger per år,ikke sant?

S¨fikk jeg pergotime og det har jo hjulpet godt på syklusen men nå er jeg status quo på el rundt 27 desember og ingen mens og ingen positive gravidtester.. Men derimot har jeg positive el-tester. Teit altså..

HVa studerte du da du fikk datteren din da? Jeg skal bli farmasøyt .-)

Skrevet

Herlig alder når de er rundt to år da!:)

Hva er egentlig PCOS?

Jeg har aldri vært regelmessig, unntatt når jeg går på p-pillen, helt normalt at jeg hopper over både to og tre måneder, uten at jeg er i nærheten av å være gravid.. Tenkte jeg skulle snakke med fastlegen min om å få pergotime, men det har ikke blitt noe av. Er liksom samboer som er mest gira på en unge til..:)

Har du pos EL-tester fortsatt? Så rart da!?

Jeg studerte informatikk da jeg fikk datteren min.. Farmasøyt er jo kjempelurt! Veldig lett å få jobb som nyutdannet, har jeg hørt!?:)

Skrevet

Lykke til med testen da!:)

Du må si ifra hvordan det gikk!

Skrevet

Jeg skulle hatt tanta i desember men da kom den ikke, testet negativt. Tenkte ikke noe mer på det da for var endel stress i tiden litt før så tenkte det var derfor... Men tanta dukket ikke opp 10 jan som den skulle heller og fremdeles negative tester... Håper for har vært kvalm, ør i hodet og føler jeg har mer luft i magen enn vanlig, flyr på do ofte (syns jeg hvertfall) og er konstant sulten men går ikke opp i vekt... håper det er fordi jeg er gravid og ikke at det er noe anna som er galt... får bare vente å se...:s

Skrevet

Aha, såpass ja! Det hadde jeg ikke trodd at babyene kunne gjøre :o Hehe, stakkar deg ;p

Ja, tok en test i morges, men negativ den og =/ Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, får vel bare vente på at mensen dukker opp igjen...

Skrevet

Ja jeg syns det er kjempegøy nå. Hehe. Det har jeg jo sagt siden hun var lietn "Det er nå det er gøy med henne" men nå ER det veldig gøy med henne.. haha :-p

Det er en sykdom, jeg kan legge vedl ink jeg, http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322856 er litt vanskelig å forklare .-)

Jeg var helt regelmessig før, jeg visste på klokken når jeg skulle få mensen, fikk det alltid hver fjerde onsdag klokka 08. Hehe. Men not anymore. Ikke alle som "tåler" å få barn tydeligvis, kroppen min ble helt vill etterpå.. PCOS, fibromyalgi, leddgikt... osv.. Spesielt!!

Har du vært til gynekologisk undersøkelse ? Det er jo ikke helt vanlgi med så lange sykluser.. Selv har jeg, uten pergo, 160 dagers syklus.. Hehe..

Ja jeg har det! Det er kjemperart, og ingen positive graviditetstester..

Så du jobber med IT? Ja farmasøyt er det lett å få jobb som, du kan jobbe som apotektekniker hele studiet og når du er ferdiutdannet er det alltid 300 ledige stillinger.. og det utdannes vel bre 80-90 farmasøyter i året.. 70% stryker første året fordi kjemien er hard!!

Men jeg elsker kjemi jeg :-)

Skrevet

Det er så utrolig KJIPT å vente.. nå skal jeg ringe legen for å ta blodprøve ass. Lykke til MaMia!

Skrevet

Jeg driver og ringer legen nå.. Hirr.. Lang ventetid på telefonen.. Men jeg skal ta blodprøve. Da vet man jo helt sikkert, nesten i alle fall.. Hvor lenge er du over igjen?

Skrevet

Har du ikke hatt mensen siden desember? Jeg ville rignt lege eller gyn. Det kan jo hende du har en slags liten hormonell forstyrrelse, det forekomerm jo iblant...

Men vi håper jo på tidenes spiretråd her da:-)

Skrevet

Er 1 uke over tida i dag, skulle hatt TR 14. januar. Skal kjøpe CB i morgen, men kanskje tidlig enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...