Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hvis du røyker "fast", hvor ofte røyker du?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 har prøvd for mange år siden. Ble bare kvalm av det og må si jeg liker mye heller å bli småbrisen av alkohol enn rusen av hasj..så er ikke noe å prøve..æsj
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Har prøvd 3-4 ganger, men har ikke noe behov for å prøve det igjen. Litt anstrengt forhold til det.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Prøvde 1 gang når jeg var 16, syns ikke det var noe spesielt, så gadd ikke flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Jeg røyka hasj i 3 år ,hver dag .Men sluttet på dagen når jeg traff mannen min.
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 jah! fy flate for noe bortkasta dritt. de sier jo at alle har sin egen rus. det der var hvertfall ikke min.. fikk ikke akkurat lyst til å prøve noe anna heller å godt er det
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 har prøvd, da jeg var yngre, røyka hver dag... Har hendt jeg har røyka når jeg ble eldre også, men da har det ikke vært mye, bare sånn at man blir glad liksom, kun en joint, men nå er det 2 år siden sist...
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 For min del er det kun edle varer som gjelder. Her nyter vi hvite striper 1 gang hver eneste kveld. Hasj er for fattigfolket akkurat som heimert er for tullingene fra trøndelag.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Nei, har aldri prøvd. Har sett andre bruke, og har sett en hasjklump en gang. Det var nær nok for meg. Har aldri fristet.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 aldri prøvd og kommer aldri til å prøve. ser ikke noe poeng i det. og å drive med ulovelige stoffer mens man har barn sier sitt om hvor lite man bryr seg om barna sine! det er ihvertfall min mening, så får andre mene det de vil...
serin@ Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Ja. Røyker sjeldent nå, men kansje 3-6 ganger i året? Stort sett i forbindelse med ferier i utlandet. Hadde det vært lovlig i norge hadde jeg sikkert røykt ukentlig!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 Har prøvd det to ganger nå før jul. Var helt greit, men liker bedre å drikke. Ja, det er mer "jobb" for å bli surrete i hue, men det smaker bedre... Tror sikkert jeg kommer til å prøve det igjen, sambo liker det. Hvis ikke jeg blir gravid da. Da er det no more.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 he he.... vel selv er jeg født og oppvokst i amserdam.... men må nok være ærlig å fortelle at jeg har aldri forsøkt!!! Ikke har det fristet meg heller... samme med vanlige sigaretter...heller aldri forsøkt... kan gjerne ta en øl...eller ett glass vin en gang iblant... men det stopper opp der...og når jeg ser på mine barndomsvenner som har brukt gjevnlig over lengere tid er jeg veldig glad for at ikke jeg er en av de...(jeg tror ikke de selv ser konsekvensene da...dvs sosialt sett..eller huden for den saks skyld...)
1prinsesse+1i magen Skrevet 19. januar 2009 #14 Skrevet 19. januar 2009 Huff, det er mye dumme folk gitt! Men ja, har prøvd noen ganger, for en stund siden, men regner meg selv som voksen nå som 25 åring, og da burde en holde seg for god for sånt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2009 #15 Skrevet 19. januar 2009 nei. jeg har aldri prøvd hasj eller noe annet ulovlig rusmiddel (eller jeg drakk alkohol 3-4 ganger før jeg var gammel nok)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #16 Skrevet 19. januar 2009 Jeg som røyka for første gang før jul. Jeg er selv snart 25, og anser meg som voksen. Nettopp derfor jeg beste meg for å prøve hasj. Jeg er voksen nok til å se hva konsekvensen kan bli hvis jeg røyker det ofte. Noe jeg da ikke gjør. Jeg er glad jeg sa nei da jeg var 17-18, kunne fort ha havnet i dårlig miljø da. Når jeg røyka før jul, gjorde jeg det med venner jeg er trygge på og som ikke gjør det ofte. Ingen fare for å havne i dårlig miljø. Og da ingen fare for at jeg prøver noen sterkere stoffer.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #17 Skrevet 19. januar 2009 Har prøvd å røyke noen ganger, både hasj og marihuana, kanskje 6 ganger tilsammen. Har alltid endt med spying og kvalme, nåsom jeg har har barn og er voksen, så hadde jeg aldri giddet uansett. Sist gang var for 6 år siden.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #18 Skrevet 19. januar 2009 Kjempe voksen avgjørelse å bestemme seg for å prøve hasj. Da burde man jo i allefall vite bedre. For hva er poenget med å prøve EN gang hvis man ikke skal prøve flere ganger? For å finne ut om man liker det? Så man kanskje kan finne ut at man har lyst til å prøve igjen? Da er det jo like greit å ikke vite hva man "går glipp av". Å hvis man ikke liker det, da har det jo vært en rimelig bortkastet opplevelse. Noe annet når man er ung og dum uten en ferdig utvilket hjerne, da kan jeg i alle fall skjønne det, men som 25 åring, så burde man vite bedre. Har selv aldri prøvd, som sagt, aldri sett poenget med å prøve noe bare en gang. Har ingen planer om å begynne med narkotia, så trenger ikke å teste det ut.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #19 Skrevet 19. januar 2009 Er det ikke fint at man kan ha forskjelling mening?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #21 Skrevet 19. januar 2009 anonym 16:53: lo faktisk da jeg leste dette innlegget. joa, du er kanskje 25 og "voksen", men skulle ikke det være en enda bedre grunn til å holde seg unna? å jo! hasj er det farligste stoffet som finnes!! fordi det ofte fører til at man vil prøve sterkere stoffer etterhvert. nå tenker du sikkert: "det kommer jeg aldri til å gjøre!", men hvor mange tror du har planlagt et misbruk? det er enklere å havne "utpå" enn du tror! beklager hvis jeg kan virke litt uhøflig, men det er en grunn til at hasj er ulovlig! jeg er bare 23, men kommer ikke til å prøve hasj når jeg er 25 og "voksen".
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #22 Skrevet 19. januar 2009 Kanskje du lo så mye at du ikke leste ferdig innlegget mitt? Jeg mener det var bedre for meg å prøve det nå en da jeg var ung, FORDI jeg nå ikke havner i miljø hvor folk driver med sterke stoffer så jeg ikke blir fristet til å prøve noe annet. Og jeg er ikke for at hasj skal bli lovlig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #23 Skrevet 19. januar 2009 så du vil ikke at hasj skal bli lovlig, men bruker det?? hmm... og logikken er hvor?? jo da, jeg leste ferdig innlegget ditt. hva med den dagen når noen i "miljøet" ditt tar med seg noen som har med sterkere stoffer. du sier du er gammel nok til å ta egene avgjørelser, men høres ut som du er redd for å bli fristet fordi da kan det hende du prøver noe sterkere!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #25 Skrevet 19. januar 2009 Frekke Frille, uttrykket heimert brukes kun av tullinger fra Trøndelag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå