Gå til innhold

flau over nevø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk det skal jeg gjøre,takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare kjempehyggelig! håper du ikke mista helt motet med all drittslenginga her, før det kom noe konstruktivt! :)

Synd at det er sånn, men det er en grunn til at mobbing er et problem i verden!

Folk ser det ikke selv virker det som, men med én gang det er noe hakking eller drittslenging mot noen, har folk MYE lettere for å slenge seg på det, og bli med å hakke, enn å sette ned foten og si at man går for langt!

Jeg skjønte at du hadde skriveproblemer, ut fra måten du skrev på, men kun fordi jeg har kamerater som har samme (veldig vanlige) problemet! og jeg forstod samtidig budskapet ditt uten problemer, og da mener jeg at jeg og alle dere andre kan holde seg for gode for å slenge bemerkninger om det!

Det første som slo MEG var at det er flott at man ikke lar dette være noe hinder av noe slag! og det andre som slo meg var at de som ikke har problemer med det viser sin forståelse ved å prøve å gjøre det værre for deg!

Dessuten er det alle dere som ikke klarer å skjønne budskapet som har lesevansker..og skrivevansker har dere også når dere bare klarer å lage slemme og stygge setninger! ;)

til alle dere som jobber i barnehage og slenger dritt her: Det er i barnehagen dere kan legge grunnlaget for å skape et mobbefritt samfunn! Hva skjedde med å støtte de som kommer med et problem, istedenfor å gjøre det værre? Er det DETTE dere lærer barna?

Skrevet

Tusen takk for at det faktisk finnes mennsker ute i verden som kan og vil hjelpe mennsker.

Da sier jeg takk for meg og all ære til deg mamsen og ollie

det hjalp masse, skal på jobb til uka å skal virklig prøve å ta opp dette på en prof. måte med styren og ped. slik at kåre kan få bedre og foreldra kan få den hjelpen de trenger.

takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...