Gå til innhold

flau over nevø

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en nevø som får det som han vil bestandig av foreldara sine, de gjør alt for barna sine å det er bra men det er jo en måte med alt.

han vræler til folk hvis han ikke vil prate til de eller hvis noen sier noe til han som han kjenner så svarer han med kald skulder å et styggt ansikt utrykk.

han vil ikke gå i bhg om dagen /dette for at han ikke får spille DS sin ) jobber på avd. han dessvere

da hyler han å foreldra sier at de går ikke før han har sluttet å grine hva skjer da jo han sutrer hver gang de sier de må på jobb osv selvfølgelig,

han er en sikklig drittunge stakkar dette er pga foreldra hans som trøster og duller med han heile tiden,

han har slått alle oss på avd forde han ikke får det som han vil å det smeller da altså, han spiser ikke skorper for det vil ha ikke han folanger ting når me er på familiemiddager osv skal ha å hyler hvis ikke, farmora orker ike ha han på besøk lenge for han bråker hyler,smeler biler i døra eller på listene dette får han lov til hjemme,

laga kake i sommer en gang denne likte han ikke sputta ut fikk ikke ta den siste kaka som søstra hadde igej(noe faren hadde tatt med) så da sappa han den i kjefften slik at søstra ikke fikk noe ente jo med at han måte spyte ut alt for dette blei formye i jeften så tar han kake fattet mitt å smeler det opp ned i bordet forde at han beli sur har mange a ndre historier om han de tar aldri slutt,men det værste er at mine barn må forhandle å gi slipp på tn\ing når me er hos de fordi at får ikke han de tinga mine barn har leika med en stund så sier faren ja da får ingen ha de da enda min sønn hadde den først

er jeg en slem tante som kjener at jeg får magesår når jeg er i naærheten av de foreldra å unga der???

langt klagge brev men deilig å få skriv dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får magesår av å lese innlegget ditt jeg.... Du vet at det finnes knapper på tastaturet som gjør at enkelte utvalgte bostaver blir store og at punktum-knappen er ganske langt nede til høyre??

Dette blir rett og slett helt uleselig.

Skrevet

det veit jeg godt men skriev fort bare,å sorry men det er også noen av oss som har skrive og lese problemer

det er også på grunn av slike som deg at vi får spere å skriveså takk for at du på peker dette.

takk. du er sikkert en kløper på skolen

Skrevet

foreldra hannes burde jo skifte måten de oppdrar han på.. det er ikke akseptabelt i det hele tatt..

kansje du kan be styrer i b.hagen du jobber i om å snakke med forledra hannes.. så forteller du hele historien om hvordan han er i b.hagen til styreren så han/hun kan prate skikkelig med foreldra hannes.

noen må jo få de til å skjønne at de gjør noe galt, det blir jo fælt for gutten til slutt.. tenk nåt han ska begynne på skolen.. han kan jo ikke oppføre seg slik der..

Skrevet

skjønner deg godt! hadde sikkert skamma meg jeg å men alle vet jo det ikke er noe du får gjort no med å at det ikke er din skyld. er jo ike du som har oppdratt en drittunge. alle har gjerne noen sånne i familien sin så tror ikke folk dømmer deg for han. få noen andre på jobben din til å si til foreldrene at de må slutte å at de må åpne opp øynene å se hva de skaper.

Skrevet

Problemet er at de veit best å hører ikke på noen andre,vennina hennes jobber i bhg min å er spes,pedagog

å hu ser dette hu også men de går ikke inn, tanken på at han skal begynne på skolen til høsten er utrolig bare stakkar.

I jula i fjor så spiste vi middag hos svigermor ,hu hadde laga den deilige frukt alaten da sa mor at han er ikke så veldig glad i frukta så hu tok bollen (det satt 5 andre barn) rundt bordet å sikla

hu ga en og en av alle frukten der så likte han bare kiwien så da sa hu da plukker jeg alle til han siden han ikke liker de andre hallooooo

de ser ikke at de oppdrar en .............

mine barn er ikke perfekte altså men de får kosekvenser for ting de gjør hvis det er galt.

slutta med bleia i høst å pisser på seg 4 ganger i uka i bhg han gidder ikke gå inn for det er jo slikt som kan skje sier mor da, ja det kan skje uhell men 2 ganger om dagen av og til hallo.

vi spør han ute ofte i bhg men vi kan jo ikke bare fotfølge han det er jo andre barn der også.

Vi var på hytta i vinter min sønn på 3,5 måte spise skorpa så sier han slik at onklen hører dette mamma hvorfor må ikke kåre spise skorppa han er 1 år eldre enn han

når kåre blir 5 år da skal han spise skorppe tenk å si dette til en 3 å forsvare seg for han.

han har ikke begynnt å spise skorpa enda.

bombe

Skrevet

Du snakker mye med deg selv i innlegget her.

Skrevet

Måten du skriver på er ganske karakteristisk. Det er sjelden jeg ser noen skrive så dårlig som dette. Jeg har all mulig sympati for dysleksi, men ikke for at du svarer deg selv to ganger som forskjellige anonyme. En skal ikke være så veldig observant for å kjenne igjen stilen:D Lite sansynlig at tre stykker med de samme feilene skriver i samme tråd.

Skrevet

Vel, for og være ærlig med deg, så ble det innlegget nesten uleslig for meg som har lese og skrivevansker. Det går an og se over innlegget og rette litt, selv om man skriver fort. Det er latskap..

Når det gjelder det du skriver, så syns jeg du bør ta en rolig prat med foreldrene. Sikkert ikke lett, men noern ganger må man bare.

Hilsen ei med skrive og lesevansker.

Skrevet

Noen kjeder seg tydligvis i dag, tror det er mange ensome mennesker her inne som får tiden til å gå ved å legge inn tull. Akkurat som visse menn som er tilbake i forumet.

Man blir jo bare deppa av å lese dette.

Skrevet

Beklager da at måten jeg skriver på er dårlig det er ikke meningen,

men når ma har noe på hjertet så kommer det mye på en gang.

Men at dette er et tulleinnleg det er det IKKE

dette er sant, han er slik å det er trist siden foreldra ikke skjønner at det er få barn i bhg som tør å leike med han siden han hyler til deg å slår, veldig utilregninlig.

vel beklager at jeg ikke er så flink til å forklare meg godt nok men man gjør så godt man kan.

Skrevet

Jeg svarte ikke meg selv, jeg bare dyttet den oppover.

utrolig hvor lite seriøse dere er her inn.

At dere må døme og si at man svarer seg selv,

grunnen for at jeg er anonym er for jeg er redd noen skal kjenne meg igjen.

Menjeg trengte å blåse litt ut her siden det er det man kan gjøre på en slik side,

beklager at folk trur alle er syke her inn at det ikke finnes noen problemer som faktisk kan være sant.

Dette er trist synes jeg

Skrevet

Har dere ikke taushetsplikt i barnehagen du jobber i?

Der er jo mulig å kjenne igjen hvem dette dreier seg om da......

Det er vel ikke helt lovlig?

Skrevet

Jo det har me, men mange av de historiene her er jo fra fritiden,

sanynligheten er liten at noen kjenner dette igjen, navnet jeg skrei er jo det virklige hans navn.

Det er jo ingen som veit hvor jeg bor hende,

Det er jo en grunn for at jeg skreiv dette på anonyme siden da.

Skrevet

Det jeg mente navnet jeg brukte er ikke det han heter egentlig

Skrevet

Sikkert ikke så vanskelig å kjenne igjen for folk som kjenner dere likevel.... Jeg har også taushetsplikt i min jobb og dette er langt over alle grenser!

Hva hadde du synes om noen av de ansatte i bhg der dine barn gikk la ut historier som dette på nettet?

Skrevet

ser faktisk mange som legger ut ting fra yrka deres her,

dette var bare en utblåsning.

det er mange bhg i dette landet så min ligger i en kjempe stor by med 1000 av bhg. skal aldri gjøre dette igjen sorry

Skrevet

dere har tydeligvis store problemer med å holde der til saken her! hvis dere jobber i barnehage etc. så burde dere være mindre opptatt av å mobbe og mer opptatt av å hjelpe hvis det var noe greie på dere! Det virker som at dere i mangel av bedre svar, begynner å hakke på måten ho skriver på, eller andre feil dere kan finne! SKAM DERE!

Skrevet

takker,det jeg lurte på egent. var om dere hadde noen gode råd iforhold til hvordan jeg kunne forholde meg til han.

Liker jo ikke at jeg er "flau" over han men har prøvd så mange måter å gå frem til han å vil jo bare hjelpe han slik at han skal ha det godt her i verden.

Vil det beste for gutten men det er ikke så lett når jeg ikke vet hvordan jeg skal gå frem.

Skrevet

hehe..start en "Flau over den generelle holdninga her" -link isteden..:)

Skrevet

jeg skjønner deg kjempeodt! Hadde dette (fælt å si det) vært en bikkje som hade fått så dårlig oppdragelse, måtte den mest sansynlig avlives senere i livet pga at den aldri vil kunne tilpasset seg.. Vet om et tilfelle der bikkja fikk kjeft, og ble trøstet samtidig fordi den ble lei seg.. også endte de med en bikkje som beit når den fant det for godt, og ikke hadde respekt for noen ting.. og til familiens store sorg måtte den avlives!

snakk om å gjøre seg selv eller andre en bjørnetjeneste! Jeg syns det er kjempeflott at du engasjerer deg litt i saken! det viser at du faktisk bryr deg..og skjønner konsekvensene av oppdragelsen..som kun kan virke bra for han i øyeblikket! Aldri i verden om det kommer til å føre til noe bra for ham i framtiden, på skole/jobb etc..

Du virker som den eneste som er interessert i å hjelpe ham i lengden spør du meg! fint at noen VIRKELIG bryr seg!

På forumet her ser det ut som det er fler som har skyggelapper i forhold til slike ting.. så det er godt det er noen våkne her!

Enig..skam dere alle som prater temaet vekk med skrivefeil og taushetsplikt!!!!

Skrevet

Takk skal du ha.

Dette hjalp, var ute etter å høre om hva jeg kunne gjøre for han ikke all denne drittsnakket, selvfølgelig veit jeg om tausetsplikten jeg også men det skal jo mye til for at noen finner ut hvem kåre er.

Vil jo at han skal ha det bra her i livet å at at alt går bar med han.

Må nok bare ta dette opp i bhg og få foreldra en sikklig veiledning hvis de bare tar dette imot da.

takk for støtten mamsen og ollie

og de andre som skjønnte problemet mitt

Skrevet

Du må rett og slett få foreldrene til å skjønne konsekvensene av oppdragelsen de gir ham.

Jeg syns det blir ganske egoistisk av foreldre som velger den løsningen. Fordi jeg får en følelse av at det er mer for sin egen ro og fred sin del, enn fordi de faktisk bryr seg så mye om hvorhvidt det gagner sønnen eller ikke.

Fordi når man er så liten, kan man lære å tilpasse seg og lære og like nye ting osv.

Det handler bare om å være en sterk rollemodell som viser hva som er rett og galt, og ikke rikke for mye på det for å "gjøre det beste" for barnet. Han er så liten at det har han ingen forutsetninger for å vite selv, så da er det viktig å få han til å forstå det.

Ellers har man ikke bare en ny sjef i huset, man får et sosialt problem, og det kommer som sagt ikke noe godt ut av det for han i lengden heller.

lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...