Gå til innhold

Har du et - sen etternavn eller noe annet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et - sen navn før jeg giftet meg ......... nå ender mitt på -rød

ditt da ?

:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et -sen navn nå, pikenavet er kun 4 bokstaver og kun 12 som heter.

Skrevet

Mitt nye slutter på -er :o)

Skrevet

Jeg har ikke et sen-navn, men samboeren og barnet/barna mine har det:) Jeg har et løkken-navn jeg:)

Skrevet

Begge mine etternavn er stedsnavn fra der familiene mine har røttene sine. Når jeg og sambo en gnag giftes, og jeg tar hans navn blir det et -anger navn (rogalandsnavn)

Skrevet

æsj, savner muligheten til å editere innlegg ja!

Glemte å føye til at begge mine barn kun får sin fars etternavn.

Skrevet

Samboer har -sen navn, men jeg har ikke det og barna har fått mitt navn da vi syns hans navn ble litt kjedelig. Når vi gifter oss tar han mitt navn...

Skrevet

Da jeg giftet meg tok jeg min mann sitt navn, så nå har jeg et gått fra å ha et veldig vanlig etternavn til et som det er under hundre som har.

Skrevet

Har -son på slutten jeg.Hvis jeg tar samboers navn når vi eventuelt gifter oss så får jeg -sen

Skrevet

GUbben har et sen navn jeg har et ar etternavn.

Skrevet

Mitt navn ender på -en, men ikke -sen :-)

Mannens navn er -dal navn.

Vi er bare rundt 40 igjen med mitt navn, så jeg valgte å beholde eget navn når vi gifta oss. Unga har mannens etter navn til min store irritasjon ;-)

Skrevet

hadde -sen tokk kællen sitt ender på -ø

Skrevet

Jeg har -sen navn, men ett som er veldig sjeldent. Bare 5 av oss i Norge. ;-)

Skrevet

Pikenavnet mitt endar på -skog og det er ca 350 i norge som har det navnet. Når me skulle ha nr 1 så sa eg at ungen tar ditt etternavn for det er så få som har det, under 30. Det er eit langt navn og mitt er langt så det hadde blitt veldig tungvint om ungane skulle ha begge etternavna. Når me gifta oss så tok eg hans etternavn og har pikenavnet som mellom navn. Hans endar på -stad.

Eg brukar bare mannen min sitt til vanlig, mellomnavnet brukar eg i offentlige situasjonar.

Skrevet

Jeg har et -land navn.

Ca. 200 som har det

Skrevet

mitt ender på -bakk..

er bare 19 stk i norge som har det etternavnet:))

Skrevet

Navnet mitt ender på th. Gubben sitt ender på ø. Begge har norske etternavn, selv om folk gjerne tror jeg har ett tysk navn e.l.

Skrevet

Jeg har et-sen navn, og et -li navn som mellomnavn, -li navnet er vi rundt 70 som heter.

Samboer har et -ien navn, og når vi evt gifter oss helder jeg -linavnet og tar -ien navnet i tillegg, mini har den kombinasjonen

Skrevet

Hadde et -sen og -son navn før jeg giftet meg.

Etternavnet jeg har nå slutter på -tan. :)

Skrevet

Mitt slutter på -dal og har ca 260 bærere. Kommer nok til å hete det samme etter en eventuell gifting.

Skrevet

Hadde -sen før jeg giftet meg, og har -sen nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...