Gå til innhold

*Bubble*, hvordan gikk det i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at TR er kommet! Da er vi jo nesten like langt :)

Vet egentlig ikke hva planen er for meg... fikk resept på 2 kurer, men pratet med gyn når jeg begynte på første så regner meg jeg får en tlf om et par uker igjen, så da får vi se hva han sir.

Jeg bare håper det holder... tok siste pergo pille på onsdag. Ingen sex da, men både torsdag og fredag. Også seff en stund fremover ;) Hmm....er usikker på om jeg skal teste etter el. Syns det er litt stress egentlig. Men forrige gang jeg testet hadde jeg veldig ømme bryster og det kjenner jeg ingenting til enda. Huff, skulle ønske noen bare kunne fortelle meg når man måtte passe på å ha seg. Mener gyn sa at man kunne vente el på dag 14...men husker ikke helt :(:( Hva fikk du beskjed om?

Ja, er forsåvidt gla for at jeg ikke fikk noen bivirkninger, men som sagt, ettersom jeg ikke kjente noe til de er jeg redd for at de ikke skulle funke... hehe er nok bare jeg som er litt stresset!

Kan man merke noe etter endt kur? Andre som har snakket om at de ble kvalm og uvel etter pergokur..

Uansett blir det MYE sex fremover! Skal ikke risikere å gå glipp av noen fruktbare dager her i gården nei. Og mannen er kjempefornøyd med det! hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ble jo så overasket :)

Var litt morsomt siden gyn. kom med et eksempel på hvordan syklusene som kommer skal bli og da brukte hun 02 feb som startdag på TR :) Så hun ramset opp - TR 2 og slutt på pergo den 10 og så blir du gravid rundt 16-17 eller 18... krysser fingrene for dere. sa hun. Jeg liker gynekologen min :)

Jeg håper vi greier annenhver dag, det var det gyn. sa var det opptimale :) men spørs om jeg får min kjære med på det...

Hun mente det var helt opptimalt for både meg oh han og ikke minst for svømmerene :)

Gyn. sa ca el 14 dag, men det er jo litt varierende fra person til person så for å være sikker så burde man teste :)

Om jeg fikk bivirkninger så var det bare de psykiske, hadde ingen fysiske plager hverken under eller etter. Fastlegen min sa at om man fikk bivirkninger så fikk man det somregel de dagene man gikk på.

Blir mye sex på min kjære også om han vil eller ikke :) hehehe...

Skrevet

Dytt, dytt, dytt :)

Er spent på hvordan det går???? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...