Vipsenmamma Skrevet 16. januar 2009 #26 Skrevet 16. januar 2009 Det er en annen ting jeg lurer på. Hvorfor synes gutter at død er tøft? Jeg bare spør?
Piri Skrevet 16. januar 2009 #27 Skrevet 16. januar 2009 Hvordan kunne denne tråden om det fine barnerommet bli til en diskusjon om dødningshoder??? Det måtte da gå an å lage en ny tråd om det. Rommet var kjempefint:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. januar 2009 #28 Skrevet 16. januar 2009 Kjempefint rom! Tenker det er to gutter som var storfornøyde =) Har alltid vært fasinert av hodeskaller jeg =) Tenker ikke akkurat på døde barn når jeg ser dem. Hodeskaller er i grunn bare en del av anatomien vår - hvor ille kan det være?! =P Mye å henge seg opp i. Synes det er verre å gi ungene lekepistoler og sånt feks...men det var jo i grunn ikke det tråden handla om, sorry! Måtte bare...hehe!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 16. januar 2009 #29 Skrevet 16. januar 2009 Kjempe fint rom ) Sånn hylle du har der og de bokstavene har jeg tenkt å bruke på rommet til mellomste nå, så takk for tips Og kanskje jeg kjøper hodeskalle gardiner! OooOOoooOOOhhh! Hehe... Mine barn assosierer hodeskaller med pirater da, derfor liker dem det så godt! Skal jeg si noe skikkelig ille? Mannen har tatovert 2 hodeskaller på ryggen! SKUMMELT HA?
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #31 Skrevet 16. januar 2009 Likte ikke dødningshodene, men så lenge sønnen din er fornøyd er vel det det viktigste.. :-)
Trulte76 Skrevet 16. januar 2009 #32 Skrevet 16. januar 2009 synes det var fint rom jeg og tøffe gardiner og sengsett:) Jeg har jo nattdrakt til lillegutt på 4 mnd med smilende dødningshoder på..Så hva sier det om meg da? hehe. Likte veldig godt hylla du hadde.
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #33 Skrevet 16. januar 2009 Må bare kommentere angående høydemåleren; hvordan kan eldste være for høy? Alle høydemålere jeg har sett starter på 70 cm og ender på 150 cm. Meningen er da at man henger den 70 cm over gulvet. Og om høydemåleren er "blank" så er det da bare å fylle inn selv hvor du vil den skal starte og slutte. Kjempefint rom, jeg likte hodeskallene jeg! =)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #34 Skrevet 16. januar 2009 Bare lurer på noe, har noen av dere med "hodeskalleissues" barn som liker Sabeltann og sjørøvere? *nuff said*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå