Ma69 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Så fint det ble:) Hvor har du fått tak i de bokstavene? De likte jeg veldig godt, ble så personlig og fint.
Ksenia & Anjem Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 mangler litt her og da, men men..
snuppedupp Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Hei, jeg likte også veldig godt rommet og bokstavene. Jeg kan ikke finne bosktavene inne på Panduro sine sider. Husker du hva de het?
Ksenia & Anjem Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?QRY=bokstav&p=IXS750
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Nydelig fint! Likte bokstavene jeg også... Veldig koselig!
Vipsenmamma Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Jeg skjønner at du har brukt mye tid og krefter på å pusse opp og det er sikkert blitt fint. Men jeg ville aldri valgt dødningeskaller til et barnerom. Dødningeskaller er ikke koselige, morsomme, fine eller søte.
Libido- Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 Dødningeskaller har blitt et moteikon. Smaken er delt, men det skjønner du vel?
Ksenia & Anjem Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2009 Jepp smaken er delt. 4 åringen synes de var kjempetøffe og det er faktisk hans rom
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 Råfint!!! Åh, nå gleder jeg meg til vi får flytte inn i huset vårt, så jeg får ordne barnerom :-D :-D
Ksenia & Anjem Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 16. januar 2009 Tusen takk Gutta liker det virker det som...de leker masse der nå..Kevin er såå stolt
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 Kjempefint!! Friske fine farger også Kan tenke meg at guttene dine er storfornøyd
Vipsenmamma Skrevet 16. januar 2009 #17 Skrevet 16. januar 2009 "Dødningeskaller har blitt et moteikon" Herregud - moteikon? Hvorfor ikke henge opp bilder av døde barn i Gaza? Eller nazizombier? Hvis 4-åringen synes det er kult så er det vel greit eller hva?
Kamomille Skrevet 16. januar 2009 #19 Skrevet 16. januar 2009 Fargene og møblene var kjempefine!! Likte veldig godt bokstavene:) Ellers er jeg enig men en over her at dødnigehoder ikke har noe på et barnerom å gjøre - uansett hvor mye man kan kalle det et "motefenomen". Måtte smile litt da jeg så bilde med høydemåleren!! Den henger vel en mule høyt eller??? Er det ikke meningen at den skal henge slik at de kan stå på gulvet å måle seg mot den?
Ksenia & Anjem Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 16. januar 2009 Var da maken til kritikk. Siste gang jeg viser noe her inne. Ja hvis vi hadde brukt den som en høydemåler hadde den hengt lavere. Men mini er for liten til å skjønne noe av det og eldstemann er for høy. Sammenligner du hodeskaller med døde barn i gaza? hjelpes. ja jeg får henge opp en rekke døde barn på rommet hans...er det mulig...
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #21 Skrevet 16. januar 2009 Synes rommet var tøft jeg! Det er jo barna sitt rom! Og det med hodeskaller, det er jo overalt på klær og div. ting nå, og det er jo ikke noe rart at gutter blir påvirket av det, de synes jo det er tøft!!
Ksenia & Anjem Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #22 Skrevet 16. januar 2009 helt ok at noen ikke liker det, eller tema men å sammenligne med med de døde barna i gaza er bare helt sykt..
tine29 Skrevet 16. januar 2009 #23 Skrevet 16. januar 2009 Superfint gutterom! Blir nok gøy for gutta å leke der ja:) Den usaklige kritikken over her, er det bare å overse...
Kamomille Skrevet 16. januar 2009 #24 Skrevet 16. januar 2009 uff så hårsår du var på en fredagskveld da! Jeg har da ikke kritisert noe som helst jeg. sier bare at JEG ikke synes dødningeskaller har noe på et barnerom å gjøre. Når du viser fram bilder, så må du jo tåle å få kommentarer...... Og jeg har da ikke sammenliknet hodeskaller med døde barn i gaza.....himmel og hav....... Trodde hensikten med hødemåler faktisk var å måle høyden jeg da! Uansett så fremstilte jeg det ikke som kritikk da:) mulig du leser mer i innlegget enn hva som faktiks sto der! Oh hvis du leser ordentlig så skrev jeg faktisk at jeg synes rommet ble kjempefint! Men den kommentaren var vel ikke så viktig at du gadd å henge deg opp i den.... han en fortsatt koselig og blid kveld da:)
Vipsenmamma Skrevet 16. januar 2009 #25 Skrevet 16. januar 2009 I kjøkkenskapet ditt har du sikkert noen flasker med bilde av dødninghode på. Det betyr at hvis du (eller i hvertfall små barn) drikker av denne flasken kan du dø. Så jeg synes ikke det er noe å koselig som pynt på et barnerom. Er det så veldig vanskelig å skjønne? Men en over her synes tydeligvis at død gjør seg som mote - så sa så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå