Miss Misantrop Skrevet 16. januar 2009 #26 Skrevet 16. januar 2009 Dette er det heldigvis veldig lett å finne ut av. Rett til UL med deg!!
solei Skrevet 16. januar 2009 #27 Skrevet 16. januar 2009 Er du 18 uker på vei så skal du kunne kjenne livmoren vokse.Du skal kunne kjenne en kul på siden av nederste del av magen.Spesielt når du har en sammentrekning..noe jeg hadde fra uke 9 med mine tre. Dette kjente jeg når jeg lå på magen og strekte magen liggende.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #28 Skrevet 16. januar 2009 du kjære deg HI, hvis du er så sikker på at du er gravid, hvorfor i all verden har du ikke dratt til privat klinikk å fått time for UL? Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har kjent spark helt siden lille ble født for 6 mnd siden, det kjennes helt ekte ut, men jeg vet jo at jeg ikke er gravid! Jeg har mine tvil om at du så langt avgårde i svangerskapet fortsatt får neg. test... Du kan jo ha vannvittig lave verdier, men igjen, har aldri hørt om noen som har slått ut neg. på lege test så langt uti:/ håper du får det svarte du ønsker på UL keep me posted!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #29 Skrevet 16. januar 2009 Magen min oppfører seg som om jeg skulle hatt en baby som sparker der inne, en kan til og med se uten på magen at den buler, men det er bare tarmene som tuller.Vært på ul og jeg er ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå