Gå til innhold

Det kan være mer enn 18 uker også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bare si det.

Kan det være graviditet ?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev et innlegg lenger ned om man kan være gravid selv om man bare har negative tester (gravid i minst 18 uker) også negativ test hos legen. Om det er noen som vet..

Skrevet

Stoler ikke på legen som sier urin testen ville slått ut :(

Skrevet

Da har du tillitsproblemer.

Du er forøvrig IKKE gravid om opptil flere tester IKKE slår ut.

Skrevet

Er det ikke sånn at når en kommer så og så langt ut i svangerskapet så vises det ikke på Hcg nivået lenger ? Jeg mener at en som er midt i svangerskapet får negativ test.

Skrevet

faktisk så opplevde mora til ei venninne av meg at testene hun tok var negative, selv de hun tok hos lege.

men venninna mi lever hun:)

men så er dette 30 år siden da..

Skrevet

Ja det er akkurat det jeg og mener

Skrevet

men hi, HVORFOR tror du at du er gravid tross alle de neg testene???

Jeg trodde også eller håpet jeg var gravid nå sist, fordi mensen ikke kom, men jeg var det ikke. Rakk å teste to ganger, så kom mensen. Jge må jo bare godta det. Hvorfor kan ikke du???

Skrevet

Jeg har en venninne som oppdaget graviditeten pga sparking...etter ørten neg. tester.

Skrevet

Be om UL og ikke gi deg. Venninnen min måtte ha tett oppfølging resten av svangerskapet.

Skrevet

Hvorfor måtte hun ha tett oppfølging?

Skrevet

Bestill deg en time på ultralyd da, så får du det bekreftet/avkreftet.

mene, jeg ville nok holdt en knapp på at du ikke er gravid...

Skrevet

Er det mulig å kjenne spark når man ikke er gravid da??

Skrevet

Det vet jeg ikke helt, men det var noe med at svangerskapet ble oppdaget så sent.

Skrevet

Etter at jeg fikk første kjente jeg "fantomspark" hele tiden, varte helt til jeg ble gravid på ny. Kan være så mangt, innbildning, luft, leamus..

Mamma sier hun avogtil kan kjenne "spark" ennå, til tross for at hun ikke har vært gravid på 18 år..

Skrevet

Ja, det er mulig, men det er fordi en forveksler muskelsammentrekninger og svake spark. Men i uke 18 og mer er de litt kraftigere da. Har du sagt fra til legen at du kjenner sparking ?

Skrevet

luft i magen.....

som tidl sagt.... få legen til å kjenne på magen...

må v tulleinnlegg... alle som hadde vært så sikker hadde krevet mer enn en urin test

utfra alle anonyme innlegg her der en svarer et HI vil høre, bekrefter, virker det som om det er HI selv som svarer... med tanke på klokkeslettet de er postet...

og hvorfor anonym da??

står for d jeg sier og mener jeg.

Skrevet

mente ikke ALLE anonyme innlegg;) men de som er postet eksagt rett etter HI sin posting...

dere skjønner vel hva jeg mener;)

Skrevet

Nei, for det er MINE innlegg !

Skrevet

jajja

uansett

"som tidl sagt.... få legen til å kjenne på magen...

må v tulleinnlegg... alle som hadde vært så sikker hadde krevet mer enn en urin test"

Skrevet

Ikke alle hadde gjort det nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...