Gå til innhold

Sanna32, Arytai, Orkide...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit det da... at den e heilt ny :) Treng ikkje meir plass enn 36 kvm når man er en....

Eg jobba 50 %... det går egentlig greit. SYns det e koselig å jobbe... hadde blitt lange veker og berre surra heime! Så tenkte eg sku prøve å jobbe 50 fram te perm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, grusom nyhetsbilde fra Tromsø idag..:-(

Eg frys på ryggen, at noen går rundt å har det så fælt at de gjør sånne ting...huff.

Eg jobbe ikkje lengre...jobba lenge 50%.

No e eg 100% sykemeldt fram tel permisjon pga dårlige blodverdier.

Litt lange daga å være heime, men gubben e flink tel å ta meg mæ ut å lufte meg på kveldene.

Kor skal du leie?

På øya? i Tromsdalen? eller utover Kvaløya?

Skrevet

Ja nok t mæ:o)

Ska lei på tomasjord, litt bortafør tromsdalen. E jo grei avstand t sykehuse, bære kjør undervannstunnellen så e æ dær:o)

Ikkje snakk, heilt førfærdeli å hør om d så skjedd i mårrest. Har vorr mykje snakk om d på jobb i dag. Mange tanka man jør sæ...uff...

Skrevet

Heihei....

Grusomt det som skjedde i tromsø ja... skjønnakje at folk kan få seg te å gjere noko sånt.

Gleda du deg te tur no eller Lisa-Mari? alltid godt å komme vekk litt :)

Vi kom igjen te oslo i går...er heilt kake i dag. slitsomt med 8,5 tima i bil...:S Var seff kø inn te byn så då gikk det litt trått....

Korleis går det Anna? tid du hadde ultralyd for å sjekke om morkaka flytta sg?

Skrevet

Åååå...det e alltid deilig å reise, men bæst å komme heim..:-D

Vi hadde Ul i går og morkaka har fløtta seg og alt e klart tel vaginal fødsel.

Hadde ei legedama som va iskald og avvisanes...merkelig atmosfære.

Men man har jo alle dårlige daga.

Eg har no bursdag idag..:-) 33år...

Skal bære ha noen vænna på besøk så skal eg og gubben ut å spise etterpå.

Denna bursdagen e ikkje så viktig føle eg...bære en dag nærmar fødsel liksom...:-)

Farsken det e så skummelt glatt ute synes eg...

Skrevet

GRATULERER med dagen :)

Er vel litt andre ting som står i fokus no ja :) Er liksom babisen som er viktigast hehe! :) Ikkje så mange vekene igjen no...er vel berre 4-5 veker til du går ut i permisjon?

Så bra morkaka hadde flytta sg då... greit å sleppe keisersnitt! Sjølv om det kanskje hadde vært greit det og... hadde man sleppe å grua seg til fødsel! :S Mn men... vi kjem vel gjennom det og...

Har du tenkt noko på smertelindring eller?

Skrevet

Gratuler så mykje me dagen Anna:o)

Håpa du kosa dæ masse!!

Tia går fort må æ sei. Ikkje så længe sia dåkker hadd positive tæsta, utruli:o)

Off, tongt å kjør fleire tima i bil, ska vær eni dær. Man e jo heilt utslett når man kjæm fram.

Joda, bestandi godt å kom heim ætte å ha vorr borte. Mn denna gange så ska æ fltt når æ kjæm tbake ijæn så d bli liksom litt ækstra godt å kom bort å koble ut alt:)

Skrevet

Tusen takk førr gratulasjona...:-)

Jo, det blei en utrulig koselig dag igår.

Ja permisjonen starte 1.mars, lett å huske..:-)

Ja den der fødselen..Eg har tenkt og tenkt...og det eg har kommen fram tel e at eg vil ha alt tilgjengelig..:-)

Har jo ikkje vært gjennom dette før så da er det greit å høre på de som jobber der tenker jeg..:-)

No har ei venninne av meg blirr sykemeldt en dag i uka, og da har eg no nåkka å gjøre de dagan.

Eg skal være med ei anna venninna og hjelpe ho mæ datra mens ho e hos kiropraktor neste onsdag.

Så kjæm ei av søstrene mine på besøk neste helg så då har eg nåkka å se fram tel då og..:-)

Greit å ha nåkka å gjøre sånn at dagan går litt fortar.

Skal no mase på gubben sånn at han fer å kjøpe den kommoden vi har sett på..:-)

Ellers e det bære fryd og gammen...:-)

Skrevet

Du er vel snart på vei til oslo du no Lisa Mari? Håper du får ei finfin helg her nede :) I snøen :)

Anna: Du var vel ikkej tilfeldigvis ute å gikk i dag tidlig kl ni i gata di?! ;) Såg ei gravid dame med kort hår hehe... blei litt nysgjerrig :)

Skulle egentlig på bassengtrening i dag...sku berre innom legekontoret og levere ei urinprøve go sjekke for UVI fyst... og den slo ut på proteiner...og ingenting anna... Så då måtte eg inn te legen og...og dermed så rakk eg seff ikkje treninga :S

du har en del på programmet framover da Anna :) greit det...da går tia litt fortare....

Skal på gardermoen no og hente mamma, og tantungen min... i morga tidlig kjem søstra mi...så skal vi på 3d ultralyd :) Alle mann alle...gleda meg :) Skal te bergen om 14 daga og besøke i venninne og... plutselig e man vel ute i permisjon her og :)

Vi har faktisk fylt opp 6 skuffer med barnekle...så heile kommoden er full :( Ingen shopping på oss med andre ord... kjem aldri te å få brukt alt!

Skrevet

Heisann...nei på den tia av døgnet så sov eg..:-)

Men ser du ei feit gravid tøtta med halvlangt hår, som ikkje har vært klippet på ei gooood stund, ja da kan det være meg..:-)

Hadde du mye proteiner i urinen?

Plages du av flere symptomer av svangerskapsforgiftning?

Vann, hodepine og sånt...?

Kommer de til å følge deg opp litt tettere heretter?

Å det e så koselig med familiebesøk, kos dokker masse.

Oj, så flink dokker har vært å ordna tel banet..her har vi enda ikkje fått den kommoden i hus...nesten som gubben kvie seg mæ å kjøpe den.

Eg får fare sjøl og kjøpe den..:-)

Vi har og fått masse arveklea, så det e ikkje mye vi skal kjøpe selv.

Skrevet

Heihei!

Hehe...høyres ut som en god beskrivelse av meg sjølv og... ! :S Gikk på vekta igjen i går og det va skikkelig nedtur...

Nei, hadde ikkje det...og i går hos jordmor var den heilt fin. Så da var det nok berre ei forurensning ...meinte ho! :) Heldigvis :)

Var veldig koselig med familiebesøk, utrulig artig på 3d ultralyd :) Absolutt å anbefale...!

Vi mangla en del ting te mini... men akkurat kommoden har vi fått i hus :) Værre med seng og bilstol... og litt småstæsj. Skulle egentlgi arve en bilstol etter tantungen min, men bestemte oss for å helelr kjøpe ny. Man skal jo ikkje bruke bilstolane lenger enn 5-6 år.... og hans e nesten 5...så då måtte vi kjøpt ny te neste mann likevel!....

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Korsn går d me dåkker?

Skrevet

Her går det bære bra...:-)

venninna mi i nord fikk ei jenta idag...å, så gla eg e førr at det over.

Ho grua seg sånn tel fødselen, men heldigvis så va ho så lei at det kom liksom ikkje fram..:-)

eg har no 38 daga igen tel termin og e ikkje lei i det heile tatt..men så regne eg mæ å gå over 14daga..:-)

Det gjorde venninna mi, og måtte settes igang.

Ellers begynne skugger og skap og fylles opp...eneste vi trenger no e madrass og sånn vi har rundt senga inni.

Har ødelagt pcen min så eg e på gubben sin pc en snartur...blir ikkje mye nett tid på meg no førr tia nei..:-)

Skrevet

Heihei! :)

Korleis var det å komme nordover igjen Lisa-Mari? Har du komt i orden i ny leilighet?

Så bra du ikkje er lei Anna... har hatt en periode no noken veker der eg har vært veeeldig lei, men no går det bra :) Gleda meg veldig te å møte han no... 71 daga igjen :)

Var på ullevåll i går pga lite liv søndag og i går... mn alt stod heldigvis bra til med mini! :) Hadde derimot masse sukker i urinen så måtte på ullevåll i dag tidlig og ta glukosetest... Har du tatt det Anna? Lang tid det tok før du fekk svar i såfall?

Skrevet

Hei:)

Va godt å kom heim ijæn mn sku ønsk dagan som æ va dær ikkje jikk så fort!

Åh, så bra d jikk bra me lillegutt!!:)

Nån som har hørt fra Cecilie?

Klæm

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Hadde ikkje fått med meg at du hadde skreve noko på tråden Lisa-Mari! :) Så bra du koste deg på østlandet... Går det greit i ny leilighet og med ny tilværelse?

No nærma det seg slutten på svangerskapet her.. gleda meg veldig te det er overstått! Men må nok vente ei stund til...

Har kje sett cecilie her inne... sia ei stund før jul trur eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...