scoobydo Skrevet 15. januar 2009 #1 Skrevet 15. januar 2009 Noen som i det hele tatt er her inne lenger eller?!
bomsa Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Hei hei... Eg e her..kordan har du det? Var du på fødselsforberedende kurs? Eg va så forkjølt når det var at eg turde ikkje komme. Har vært å sneket på føden og det var artig..:-)
scoobydo Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Heihei... Nei har ikkje vært på det. Jordmor meinte vi skulle på kurs i februar/mars... men har ikkje høyrt noko! Er vel meir enn 1 gang? Har kje vært å sneke på føden heller Men var der md min søster da ho skulle ha så tenkte at det får holde Korleis er formen? Nærma sg slutten no?
Arytai Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Hei:) E nu her æ å sånn av og t. Korsn går d?
scoobydo Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2009 Koselig at dokker fortsatt er her då Tråden vår e liksom langt langt langt borte...! Går bra her! I dag skal vi på kino, max manus... sann utenom det e eg fryktelig lat om dagen! I dag har eg sove og lege på sofaen resten...:S Går med deg Lisa-Mari?
bomsa Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Jeg kjørte ei venninne til A-hus på torsdag, og da tok jeg sjansen på å få med meg hvordan de hadde det der inne...:-) Da vi kom sa en svensk jordmor - er ni två?...neida da jeg...kommer tilbake om noen måneder jeg...:-) Det var meget bra på A-hus, så jeg håper jeg ikke blir sendt videre når jeg en dag skal føde..:-) Ja, hvordan går det oppi nord Lisa-Mari? Ikke lenge til sola kommer nå..:-) Ja det er sikkert flere kurs..må dere da til Manglerud? Siden de har lagt ned på Oppsal...? Deilig å være litt slapp avogtil...sliter en del med blodprosenten, så slapphet har eg opplevd..:-) Har funnet ut at det er bare å lytte til kroppen..og gjøre som den sier.. Akkurat nå sier den til meg at senga venter...så god natt jenter...:-)
scoobydo Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2009 Hehe det gjorde du Spennande då... ho vr i full gang med fødsel eller? Off... begynte plutselig å grue meg noko innmari til fødselen i går når vi satt på kino av alle ting... Ja har høyrt at dei har liten kapasitet på A-hus...satse på at du får føde der! Får velge en dag ikkje alle andre har tenkt å klekke ;P Skal til Manglerud på neste kontroll ja, hadde siste kontrollen på oppsal dagen før dei flytta... Formen er ellers da Anna? Fortsatt i jobb? begynt å bli tungt?
Arytai Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Går bra her, vi kan skimt sola i horisonten så ho dokka nok opp kvært øyeblikk. D e så fint på himmelen når sola held på å bryt fram. Ser ut som flamma på himmelen:) Ellers så har æ fått tak i leilighet. Mn dn e ikkje innflyttingsklar før i sluttn av februar...har ikkje kjøpt foreløpi får sjå etter kvært:) Ja d jo ikkje så lenge t du Anna skal ha? Å Cecilie har enda kortar ti ijæn! Du e rundt 20 uke på vei Synnøve? Eller tar æ heilt feil? Klar liksom ikkje heilt følg me i svingan;P
scoobydo Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2009 Heihei! Er 26 veker... tia flyyyr! Kan jo hende Cecilie har fått sia ho ikkje er her inne lenger... har ihvertfall ikkje sett ho!... Ho hadde vel termin en gang i mars? Skal du kjøpe tenke du? Stor leilighet elle? heilt ny? I dag snør det i Oslo... var skikkelig bedritent og køyre bil!... Vært ute i helja Lisa Mari? Såg du var vin sugen
bomsa Skrevet 18. januar 2009 #12 Skrevet 18. januar 2009 Nei, jeg husker ikke når Cesilie hadde termin. Jeg er 31 uke no. Venninna mi trodde hun skulle bli sendt hjem igjen derfor skulle jeg kjøre slik at hun slapp å plage gubben sin på jobb, men han kom uansett..:-) Så det er helt over og ut med samboer lisa-Mari? Ja, det er drittver her nede i Oslo idag...sånn sny som klarer å komme seg inn i den minste sprekk i nakken og handledd...brrr.... No må jeg lage litt middag...
scoobydo Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 18. januar 2009 Det var vel ikkje så lenge mellom dokker?! Meina og huske dt... 6 veker mellom oss då Anna skulle jo møttest så vi kunne trilla tur te våren Var på BIM treff på tirsdag, var veldg morro har du kjøpt alt av utstyr eller?!
bomsa Skrevet 18. januar 2009 #14 Skrevet 18. januar 2009 øø...nei jeg er laaangt fra ferdig...:-) Kunne tenkt meg nå en kommode slik at jeg får vasket og ordnet litt klær. Hvor var du på treff da? Enn du da? Kommet langt med "redebyggingen"?
scoobydo Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. januar 2009 Nei... ikkje komt så langt her i gården heller. Mn har fått vogna i hus Har kjøpt kommode på Ikea, så har fått fylt dn med en del kle etter nevøen min. Må vel snart begynne å vaske på dei. Var med på treff for mai mammaer, nede i byn!
bomsa Skrevet 19. januar 2009 #16 Skrevet 19. januar 2009 Hei hei.. Har litt problemer med pcen idag...den bare blacker ut...har skrevet flere innlegg her, men blitt avbrutt gang på gang...:-S Vi prøver igjen... Vi har vært på utstyrssalg på barnas hus idag. Vi registrerte oss på nett først og fikk gratis bleiebøtte der nede. Jeg er forundret over utvalg og priser på stellekommoder... Synes det er utrolig dårlig kvalitet, dårlig utvalg og svindyrt... Vi kommer også til å dra på ikea og kjøpe en vanlig kommode for så å legge en stellematte på den... Vi vurderer også å benytte oss av tilbudet på bilstol der nede...vi har mulighet til å låne en likens stol, men det er et godt tilbud ( 2500,- for stol og base)og vi må uansett kjøpe basen til 1600,- Så kan vi bruke stolen til alle våre små...som vi håper å få...:-) Ellers er det godt med sny her...:-) Koselig med treff da. Jeg har vært på 3 treff nå, men det er med de samme damene..:-) Har blitt gode venner. Godt å møte folk i samme situasjon. Vi skal på UL neste mandag for å sjekke at morkaka har flyttet seg fra åpningen. Jordmor sa at det gjorde den helt sikkert, men de ville sjekke bare for å garantere det. Hvordan går det med navn da? Her blir vi ikke enige...har noen forslag, men det er liksom ingen som klinger helt...:-) Vi får je en gutt..hadde det vært jente så har det ikke vært noen problem...:-)
scoobydo Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 19. januar 2009 Heihei!! Kjøpte dokke noke på barnas hus eller? Var på nettet og såg på ka dei hadde... men ingenting av dt vi trengte. Vi skal berre kjøpe ei stellematte og legge på vaskemaskina. også heng vi et skap over der... tenkte det va like greit, er ikkje så lenge dei bruka det. og om vi skal ha stellekommode må vi ha det på soverommet og der e det jo egentlig litt kaldt til å skifte på han... så då blei det det! Gjere det enklast mulig... Like greit å berre kjøpe en vanlig kommode ja... om du ikkje absolutt MÅ ha den badestampen nedi.... Har du vært på 3d eller? Morro md en ekstra ul då Her går dt dårlig med navne valga, vi er ikkje enige... så vi får sjå ka vi enda opp med Har heldigvis litt tid enda... Jente har eg og bestemt, så det skulle eg nok klart å trumfa gjennom
bomsa Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 Vi kjøpte bare noen vaskekluter og gaskluter...fikk gratis bleiebøtte..:-) Tror vi kanskje kjøper den bilstolen fra maxi cosi, vi har et vennepar som har sagt at vi får låne deres, men det var så billig på barnas hus at jeg tror vi benytter oss av det tilbudet også har vi bilstol til nestemann. Det er bare vanlig UL på sykehuset vi skal på, tror ikke de har 3D. Var på baby shop og kjøpte 2 barselgaver og noe klær på tilbud til vår egen...det var faktisk de første klærne vi kjøper til vår egen..:-)..og det var 1000,-...he he...håper vi får masse klær og slikt i barselgave..:-) Derfor vil jeg ha kommoden i hus...sånn at jeg vet hva vi trenger... idag er det 60 dager til termin...:-) Bare det at jeg har følelse for at jeg kommer til å gå 14dager over termin...:-) Så egentlig 74 dager..he he...
scoobydo Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #19 Skrevet 20. januar 2009 Ja er mykje småting man må ha Vi får liksom ikkje kjøpe noko kle sjølv, vi har fått så innmari mykje! Så får man jo gjerne en del i barselgave og ja! 99 dager til termin hr Har en følelse av at han kjem te å komme for tidlig, så håpa virkelig ikkje at den følelsen stemmer... Skal sjå det blir overtid på meg og Får også låne bilstol md søstra mi, men lure litt på om vi skal kjøpe og sann at vi har til nestemann... Eller om vi skal vente til nestemann med å kjøpe Den søstra mi har er 4,5 år gammal...så anbefala dei kje å bruke dei etter dei er 6 år gamle...så kan uansett berrre bruke den til en!
bomsa Skrevet 21. januar 2009 #20 Skrevet 21. januar 2009 Heisann.. Plages med den dumme pcén min... Her kjeder jeg meg idag..føler at jeg kommer ikke noen vei med noe... Jeg kan ikke vaske klær for vi har ikke kommode, jeg kan ikke sette opp seng pga plass, jeg kan ikke dra ut å handle for det er så glatt...så her sitter jeg å synes litt synd på meg selv..:-) Hmmm...der gikk nå det over..he he... Ellers er alt bare fint og greit..:-) Ka dokker andre styre med?
Arytai Skrevet 21. januar 2009 #21 Skrevet 21. januar 2009 Arti du Anna:o) Håpa nu dåkker ikkje bli å gå så masse over tia! Æ plages me å innstaller software t mp3spællarn æ fikk i julegave hos Marius...blir forbainna! I går va æ å skreiv under kontrakten t leilighet så om 2 uke bynn æ å fløtt. Først ska æ t Akershus t søster, reis næste fredag. Gleda mæ) Hør ingenting fra Cecilie for tia?? Nån som veit kor d går?
scoobydo Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #22 Skrevet 22. januar 2009 Heihei! Har komt heim te mamma og pappa eg no... vi skal hente ny bil... dvs ny for oss, men brukt Fekk du te å installere eller lisa mari? Leige eller kjøpt? Blir sikkert koselig med tur da... Alltid kjekt å besøke familie Nei...har ikkje sett at ho her inne på lenge...huskakje sist ho skreiv helelr... november/desember kanskje?!:.. er jo mulig ho har fått jentene kanskje...
Arytai Skrevet 22. januar 2009 #23 Skrevet 22. januar 2009 Koseli å far heim t mamma og pappa Synnøve:o) ja dåkker træng vl en tilpassa babybil nu når guttn kjæm snart:o) Næi har ikkje fått t. Spællarn får ikkje kontakt me pcn mn har hørt fleire som har slett me d. Ska far å bytt t et ainna merke trur æ. Ja, muli ho har fått tvillingan sia vi ikkje har sett ho her inne. Får nu håp alt e i orden ialle fall!!)
Arytai Skrevet 22. januar 2009 #24 Skrevet 22. januar 2009 Ska lei, tør ikkje kjøp aleina enda. Får sjå korsn teng går utover åre:o) Mn d e ei splitter ny lita 2-roms på 36 kvm så æ e dn første t å bo i dn:o)
Arytai Skrevet 23. januar 2009 #25 Skrevet 23. januar 2009 E dåkker føræstn enda i jobb Anna og Synnøve?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå