Miss Misantrop Skrevet 23. februar 2009 #26 Skrevet 23. februar 2009 May, jeg er så glad på dine vegne. GRATULERER så mye! Jeg er sikker på at barnet vil være en velsignelse for dere begge.(Selv om han kanskje ikke vet det ennå) (Menn er faktisk også tenkende individer. Gjennomsnittlig har de 3 iq poeng mere enn oss så de klarer å tre på en kondom. Og har man ikke kjent noen mere en 3 måneder kunne det sikkert vært lurt for han når han absolutt ikke vil ha barn.)
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #27 Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer, May! Det var veldig godt å høre at du gjorde et valg som var riktig for deg Jeg tror også at du kommer til å klare deg veldig godt alene. Lykke til!
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #28 Skrevet 10. mars 2009 Hei:) jeg ble gravid da jeg var 17 år, og barnefaren vill ikke ha barn. Jeg ville ikke ta abort, så jeg ble og beholde barnet. det ble slutt mellom meg og barnefaren, men jeg har nå en sønn på 2 år og angrer ikke ett sekund. har også ny kjæreste, samboer som jeg har vært sammen med i 1 år og 7 mnd:) ser at du valgte og beholde barnet:) du kommer til å klare deg supert alene, og etterhvert finne en ny mann. å være alenemor i dag er ingen problem, man får så mye støtte og hjelp av nav, helsesøster, jordmor, familie, venner osv.. lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå