Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #26 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har da vel absolutt ingen grunn til å lyve om hvorvidt jeg har et synlig arr eller ikke! Det er klart at alle får et arr når man har blitt skåret med en skalpell, men hvorvidt arret er synlig eller ikke, er ganske individuelt, og mitt arr er knapt nok synlig med mindre du stirrer på det fra 10 cm hold. Om du tror på det eller ikke, får være ditt problem.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #27 Skrevet 15. januar 2009 Puppene blir litt rare når du tar brystløft. Siden man flytter på brystvortene
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #28 Skrevet 15. januar 2009 Tusen takk for bra svar så lenge arret blir der, er det jo ingen krise om det synes litt da. Det er jo bare samboer som skal se det uansett.. vil heller føle meg vel med pupper som sitter der de skal og ha et arr der, enn å gå rundt og plages fordi puppene henger langt ned. kan jeg spørre hvor du gjorde det og hvor mye det kostet? er det billigere med løft enn silikon for eksempel? eller fikk du "pakkepris"?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #29 Skrevet 15. januar 2009 Puppene får en annen fasong enn de hadde etter et brystløft, hvis du ikke legger inn silikon. De blir "spissere" på et vis, uten at jeg vil karakterisere det som "rare" pupper. Hvis du har vrengte baklommer fra før, og resultatet blir sretne pupper, som kanskje er litt "spissere", så hadde jeg gått for "spissere" pupper anyday! Dessuten er spisse pupper mer vanlig for de som tar brystreduksjon, og som derfor har veldig store pupper fra før, for da blir vevet litt "snurpet" rundt brystvorten.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #30 Skrevet 15. januar 2009 Jeg gjorde på Nobel Clinic i Oslo for snart 4 år siden, og jeg fikk en type "pakkepris" for begge deler, altså, jeg fikk innleggene noe billigere fordi jeg gjorde begge deler på en gang! Da jeg gjorde det var det løftet som kostet mest, og jeg vil tro at det fortsatt gjør det (fordi det er en litt større operasjon). Jeg betalte 40.000 for hele pakka (mye penger, ja, men jeg synes absolutt det var verdt det!). Jeg har også fått et barn til etter dette, og jeg har ammet problemfritt, men det skal sies at det ikke gjelder for alle som tar brystløft! Fasongen på puppene endret seg overhodet ikke verken gjennom graviditeten eller ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå