Norwegian by injection Skrevet 14. januar 2009 #26 Skrevet 14. januar 2009 Fordi jeg fant meg en nordmann...he he!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 14. januar 2009 #27 Skrevet 14. januar 2009 Både jeg og min mann er herfra. Vi har all famile her og det er her vi ønsker å bo...
Odine! Skrevet 14. januar 2009 #28 Skrevet 14. januar 2009 Ah - jeg har lurt litt på nicket ditt - Norwegian by injection! Vi bor her vi bor fordi det var her vi møttes, og vi er fra forskjellige steder i landet, så begge kan uansett ikke "flytte hjem".
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 14. januar 2009 #29 Skrevet 14. januar 2009 Er oppvokst her, mannen siden han var 5 år. Begge har familie og venner her. Hvorfor flytte vekk da? Jobber finner vi alltids ;o)
Norwegian by injection Skrevet 14. januar 2009 #30 Skrevet 14. januar 2009 He he! Ja, jeg tror ikke jeg hadde bare flyttet fra Florida til Norge uten en veldig god grunn, he he! Jeg fant meg en kjekk norsk viking ha ha ha!
UpsyDaisy Skrevet 14. januar 2009 #31 Skrevet 14. januar 2009 Fordi vi er begge oppvokst her og stortrives her. I tillegg arvet vi en tomt med strandlinje så da var den saken grei.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #33 Skrevet 14. januar 2009 Bor i Trondheim fordi begge kommer herfra og vi har mesteparten av familie og venner her. Også fikk vi jobb her begge to. Bor i akkurat det huset vi gjør fordi det er et rolig og barnevennlig område, nært byen/jobb og allikevel lite og landlig. Dessuten var det et mye større hus en vi egentlig kunne drømme om og vi gjorde et pris-kupp da vi kjøpte det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå