Gå til innhold

Hvorfor bor du der du bor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg fant meg en nordmann...he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både jeg og min mann er herfra.

Vi har all famile her og det er her vi ønsker å bo...

Skrevet

Ah - jeg har lurt litt på nicket ditt - Norwegian by injection!

 

Vi bor her vi bor fordi det var her vi møttes, og vi er fra forskjellige steder i landet, så begge kan uansett ikke "flytte hjem".

Skrevet

Er oppvokst her, mannen siden han var 5 år. Begge har familie og venner her. Hvorfor flytte vekk da? Jobber finner vi alltids ;o)

Skrevet

He he! Ja, jeg tror ikke jeg hadde bare flyttet fra Florida til Norge uten en veldig god grunn, he he! Jeg fant meg en kjekk norsk viking ha ha ha!

Skrevet

Fordi vi er begge oppvokst her og stortrives her. I tillegg arvet vi en tomt med strandlinje så da var den saken grei.

Skrevet

Bor i Trondheim fordi begge kommer herfra og vi har mesteparten av familie og venner her. Også fikk vi jobb her begge to.

 

Bor i akkurat det huset vi gjør fordi det er et rolig og barnevennlig område, nært byen/jobb og allikevel lite og landlig.

Dessuten var det et mye større hus en vi egentlig kunne drømme om og vi gjorde et pris-kupp da vi kjøpte det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...