Gå til innhold

spesielle navn! Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, etter å ha gått mye frem og tilbake, har vi igjen bestemt oss for at vår sønn skal hete Emrik, antagelig Emrik Valdemar.

Så vittig at vi var så like.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ;-) Det var jo godt gjort ! Så fint navn dere kom frem til :-D

Skrevet

Jeg synes Erika er finere, skrivemåten Otilie synes jeg er finere.

Synes Emrik er fint uten C , og er et så sterkt navn at det egentlig ser finest ut alene. Det samme gjelder Valentin.

Har personlig ikke sansen for at K blir byttet ut med C i en god del navn, synes C istedet for K blir litt for "bløtkake" for min del. MEN det er dere som skal like navnet, følg hjertet deres når det gjelder navnevalg :)

Skrevet

Vi er så absolutt forskjellige :) Jeg har selv vokst opp med et annerledes navn, og har valgt å gi barna mine uvanlige navn. Synes det er fint at ikke alle heter det samme :)

Skrevet

Jeg syns navnene er fine hver for seg, men det blir kanskje litt mye som dobbeltnavn... Også syns jeg Emric er finere med k, og sannsynligvis en skrivemåte som er mer naturlig for mange. Eller syns jeg Otilie er fint uten h, (Det heter snuppa mi) evt Erica Otilia

Skrevet

ja, det blir nok Emrik med K :-) Men Othilie liker jeg best med H. Så artig at dattra di heter Otilie - jeg hadde aldri hørt det navnet før jeg tilfeldigvis så det på nettet for et par uker sider :)

Skrevet

siden* skulle det selvfølgelig stå :-)

Skrevet

Hei

Har ikke så veldig lyst til skrive navnet mitt. Det er såpass spesielt at jeg vil bli gjenkjent her av venner og familie som er gravide. De jeg er bare i 5. uke velger jeg å forbli anonym enn så lenge. Navnet er imidlertid ikke mer spesielt enn at der en 25 kvinner i norge med det navnet. 3 av dem i min familie.

Skrevet

Hei

Har ikke så veldig lyst til skrive navnet mitt. Det er såpass spesielt at jeg vil bli gjenkjent her av venner og familie som er gravide. De jeg er bare i 5. uke velger jeg å forbli anonym enn så lenge. Navnet er imidlertid ikke mer spesielt enn at der en 25 kvinner i norge med det navnet. 3 av dem i min familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...