Gå til innhold

Er magen min..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dustete kommentar, men han prøvde vel å være morsom! Jeg har vært bekymret for at jeg har stor mage helt siden uke 6, men nå har jeg sluttet med det fordi det er bortkastet tid (planlegger i alle fall å slutte med det). Det er uansett så individuelt. - Er i uke 15 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 16+1 nå, jeg hadde også veldig stor mage tidlig, har vært på UL og det er bare en, har heller ikke tidligere termin. Det er min første gang, tror vi alle er forskjellig der som på alle andre områder:) Lykke til

Skrevet

Var vel stor den ja. Jeg er i min uke 14 og har vel ikke fullt så stor, men en grei kul begynner det å bli. Er 2. gangs fødende og blir tidlig stor. Det sies at det kan være fordi jeg er ganske kort i overkroppen. Hvordan er det med deg. Folk som er lange har mer som vane å få litt mindre mager. Er vel mer plass der:) Det er ikke dermed sagt at det er ne logisk forklaring for alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...