Gå til innhold

Er magen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er magen min stor for å bare være i uke 12+0???

Bildet ligger på profilen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stor fin ja:), kanskje det er 2:):)

Skrevet

Fin mage ja, er du sikker på terminen?

Skrevet

hei. synes du var stor for å være 12 uker. jeg er 14+5 og jeg er ikke så stor. kanskje det er 2. :)

Skrevet

Terminen skal stemme.. Men har ikke vært på ultralyd enda.. Frister litt å bestille en time på Volvat :)

Skrevet

jeg syns ikke den var så stor, jeg har samme mage som deg. men er 16+5 da... jeg har lagt på meg 6kg allerede.. er min første.

Skrevet

Oi, ja! Det synes jeg!

Skrevet

Jeg syns den så stor ut ja, jeg er i uke 21 og er omtrent sånn....ligger bittelitt under streken på helsekortet.

Skrevet

ojojoj..hehe... var heller ikke mye fett der, skikkelig gravid mage;) ente er du myyye lenger på vei, eller så kan det være flere;)

jeg hadde nok tatt den timen på volvat...hehe... men skal du til legen/jordmoren kan jo du sjekke hjertelyden... kanskje det er to lyder der? de kan også kjenne litt på magen din...;)

må si hvordan det går da:)

Skrevet

Nå ble jeg litt sjalu her... Jeg er 13+0, og det vises ikke noe på magen min! Jeg vil heller gjette at fosteret mitt har tært bort noe av pondusen jeg hadde før, jeg merker at noen av buksene mine passer bedre enn de gjorde i høst!

Skrevet

Jeg får ikke opp bildet jeg :( Står en stor x der i stedet... Noen som vet hva som kan være galt?

Skrevet

stor mage ja ;o) jeg er 2 gangs, 17 uker på vei.. og du har større mage enn meg ;o) kansje det er flere ;o)

AdrenaLine: trykk på mine bilder under krysset;o)

Skrevet

Takk! :) Nå fikk jeg også sett...

Større mage enn meg og, men man får jo mye fortere større mage når man ikke er førstegangsfødende. En venninne av meg var enda større på samme tid, men det roet seg ned senere i svangerskapet...

Skrevet

oisann, den var litt stor ja, jeg er 17 uker og er ikke blitt så stor enda. er det flerlinger kanskje? ;)

Skrevet

Jeg er også 12+0 og har like stor mage! Jeg hadde jo litt mage fra før og, men nå har den virkelig blitt stor i rekordfart. Den ble for øvrig fort stor sist og, mye fostervann.

Rundt meg tuller folk med at det er to der, men jeg har virkelig ingen følelse av det så jeg tviler. Skal man ikke ha en magefølelse på det i tilfelle? Kanskje vi får oss litt av en opplevelse på UL begge to... :D

Skrevet

Oj, den var stor ja! Ville dratt på UL for å se om det er fler eller om terminen er riktig:) er selv 17 uker og har ikke lagt på meg et gram og magen er like liten:( Hehe... vært artig å hørt hvordan det går videre da:)

Skrevet

Stor mage i forhold til min.. Jeg er 18 uker og det synes nesten ikke på meg. Har lagt på meg 4 kg til nå. Jeg ville bestilt time på Volvat for å sjekke om det er 1, 2 eller 3 der inne ;-) Lykke til

Skrevet

Stor ja!!! Jeg er 17 uker, og er ikke i nærheten....blir moro å høre om det er flere!

Skrevet

Ojsann! Jeg er 24 uker på vei og har snart like stor mage som deg .... !!!

Skrevet

Magen din er fin.

Jeg fikk en kommentar på jobben i dag som svei litt.

En mannlig kollega spurte meg når jeg har termin, da jeg svarte 10 mai sa han, å herregud den ungen kommer vel til å være stor som en seksåring når den kommer ut.Dette er min nr 3 og jeg er liten av vekst, ikke spesielt slank, men dette såret.

Når jeg er helt utslitt og allikevel sliter seg på jobb for jeg vet at det ikke er muligheter for vikar føles det ikke særlig bra med sånne kommentarer.

Jeg tror det er veldig individuelt hvor stor mage en har, mine barn veide rundt 3.5 kg tross en veldig stor mage.

Skrevet

Oi, ja det var en stor mage! Jeg trur du venter tvillinger :P

Skrevet

Jeg er 21+2,og litt mindre mage enn deg.På meg er det veldig forskjell på morgen og kveld.Er større om kvelden eller hvis jeg er litt sliten...mager vokser jo forskjellig, men du er nok større enn gjennomsnittet.Hvis du lurer veldig på om det er 2 der hadde jeg tatt en time på Volvat, uansett er det nok en helt naturlig forklaring på hvorfor du erl itt større enn gjennomsnittet;)Den så flott ut forresten;)

Skrevet

hehe :=)

bare koselig med stor gravid mage!!

er 21+5 i dag og har vel omtrent som deg nå!!

men noen er bare sånn store med mye fostervann og div og noen er kjempe små hele veien

så allt er normalt!

men blir uansett spennendes å høre fra deg om det er en ell 2 der inne:=)

kose deg masse med magen du:=)

Skrevet

Ja, synes den er ganske stor :) Men så er spørsmålet, ser magen din ut slik hele tiden, eller er den bare sånn om ettermiddagen og kveldene/når du har spist. For husk at vi kan være oppblåste i starten ;)

Kan jo være fler inni der, og om du er flergangsfødende blir magen gjerne fortere stor. Kanskje du til og med er lenger på vei :)

Nydelig mage, forresten :)

Skrevet

Hehe, tja, litt stor kanskje? Sikker på at det ikke er to, eller at du ikke er lengre på vei?:) Er i uke 23 jeg, og magen min er mindre enn din. Men så er det jo det at man er så forskjellige, og alle legger på seg ulikt. Dessuten avhenger det jo av kroppsform og vekt fra før, og om man er første- eller flergangsfødende.

Vær stolt av magen din du!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...