Gå til innhold

Ari Behn er virkelig landsbyens idiot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært Märtha ville det ha tatt en stund før jeg stakk nesa ut av døra mi nå. Huff og huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk med meg at han hadde tatt til motmæle mot en eller annen, men aner ikke hva saken dreier seg om. Noen detaljer?

Skrevet

Ari Behn er fornbanna på Grimstad fordi han visstnok har kritisert kongehuset, og nå har han fått nok. Han er bare en overemosjonell, overfølsom og toskete kvasikunstner som ikke vet å telle til ti før man uttaler seg.

Men det er god underholdning, da :)

Skrevet

Hehe. Men det kan jo hende Martha er litt av samme ulla da? Nå kjenner ikke jeg henne, men hun er vel rimelig spesiell selv, hehe;)

Skrevet

Hvorfor er man kvasikunstner bare fordi du (og jeg) ikke setter noe særlig pris på arbeidet hans? Man kan vel annerkjenne at en mann er kunstner selv om en ikke liker greiene hans.

Skrevet

Jeg kaller han kvasikunstner (ja, det var sikkert litt hardt) fordi jeg ikke klarer å ta han alvorlig når han snakker som han snakker. Det virker bare så umåtelig uærlig! Han kan da umulig være slik som privatperson?

Skrevet

Jeg håper for hennes skyld at de er av samme ulla! Hvis ikke må det være fryktelig vanskelig å være gift med han der. hehe.

Skrevet

Jeg kan til dels skjønne A. Behn når han sier at Grimstad er etter kongefamilien og dens medlemmer MEN man opplyser ikke på Nrk at man har fått taushetsbelagte opplysninger fra Slottet som gjelder et ansettelsesforhold som ble avsluttet på begynnelsen av 90-tallet.

Det lukter skjult pr for en bok som snart kommer ut....

Skrevet

Det er det jeg lurer på også. Kan det være et pr-stunt?

Skrevet

Hellige vorde midlet....

Bør man ikke heller da skaffe seg et managment som gjør pr-jobben?

En annen side av dette er vel om Grimstad i det hele tatt kan uttale seg om kongehuset iom at det er lenge siden han sluttet der? På et generelt grunnlag kan alle mene og si noe men ikke ang personlige forhold som gjelder kongefamilien

Skrevet

Tror nok flere av oss hadde vært rimelig forbannet om vi hadde blitt snakket "dritt" om i 8 år også.

Lett å være kritisk når det ikke gjelder en selv.

Her inne ser vi jo eksempler på folk som blir forbannet og lager bråk etter en skjeiv setning...

Skrevet

Skjønner han godt jeg, -pr stunt eller ikke.

Tenk på all dritten familien må finne seg i, og høre om seg selv. Det blir jo nok før eller senere.

Den jeg synes mest synd på, er Martha. Tåpelig at noen henger seg opp i at hun prøver å skape noe for seg selv, samtidig som hun er prinsesse.

Skrevet

Jeg blir nesten flau når jeg hører den mannen snakke.....

Skrevet

Ja det er tåpelig at man henger seg opp i hva de kongelige gjør MEN man kan ikke få goder som prinsesse samtidig som man ikke vil ha noe med prinsessegjerningen å gjøre. Å bruke hkhprinsessen i kommersielt hensende er vel kanskje ikke helt forenelig med rollen som de kongelige har (eller bør ha)

Enten er man prinsesse eller ikke....

Skrevet

Jeg BLIR flau, jeg...når jeg hører Ari B. prate...

Skrevet

Ari er helt rå i mine øyne! Supert at han står opp synes jeg! Siden det er greit å kritisere dem i offentlighetens lys, hvorfor ville ikke Grimstad stille til debatt da mon tro? Han valgte selv å ikke stille, det synes jeg er skikkelig feigt. Dette var frisk og ekte. Jeg har veldig sans for Ari Behn. Han er skikkelig gjennomført og står for hva han mener.

Skrevet

Hehe...noen er virkelig naive... Hvis du tror han gjør dette av edle grunner så kjenner man ikke den mannens tankegang, jeg lukta lunta med en gang han åpna kjeften ang den boka. Dette er rent pr-stunt....der han regelrett driter ut hele familien sin. At Grimstad er en bedre fyr sier jeg slett ikke, men det er faktisk bedre og noblere å gjøre slik de kongelige gjør, heve seg over å la være å kommentere slike angrep på de kongelige og familien rundt.

Jeg får også spader av måten Ari ordlegger seg på, man får virkelig lyst til å stappe en sokk i kjeften på ham.

Skrevet

Enig med Ugl@ her, ja....

Dessuten...hadde folk egentlig fått med seg "konflikten" hadde det ikke vært for at Ari Behn hadde skapt denne stormen? Har selv sett disse kronikkene til Grimstad, og come an...såpass bør en offentlig person tåle. Han burde holdt munn og heller ta det opp personlig og ikke lage en offentlig debatt om det.

Skrevet

Men det er da usigelig rart at Ari plutselig må ta til motmæle etter 8 år med utspill fra Grimstad, sånn ca. akkuuuuuurat når boken hans kommer ut..

hmm...

Og Ugl@, man trenger ikke god luktesans for å kjenne at det lukter svidd her:-p

Skrevet

hahaha.....sant så sant, de som ikke forstår motivet til Ari er så naive at jeg blir nesten skremt.

En ting skal han ha, han vet å lage storm i et vannglass den mannen. Ikke rart at kona hans blir sliten ;-)))))

Skrevet

jeg vedder på at familien til Ari klapper han på skuldra nå! de er sikkert glade for at han er villig til å ta denne mediastormen for dem, de kan jo ikke gjøre det selv, men Ari stiller i et litt annet lys og kan tillate seg å "gå litt over streken".

og til tvilerne, han er sånn, han gjør seg ikke til og mener det han sier om lysfontener og det meste andre ; )

så kan noen mene Marta og Ari lever på en annen planet og det gjør sikkert dere også. jeg og mette-marit, vi levde på samme planet, vi, men nå har vi reist til hver vår..............sånn er verden og livet og ræva (delt).

Skrevet

Enig med Bægge dætern.

Tror få dødelige her inne vil forstå hvilken enorm påkjenning det er å bli utsatt for trakassering i offentligheten over flere år.

Ari som i utg.pkt er en ikke royal person har også 3 barn han skal ta hensyn til. Tenk deg barna som har foreldre som blir hengt ut slik til de grader i media, gjentatt av en person.

Man blir dårlig til slutt av slik hetsing, hete seg om du er Ari Behn eller Ola Nordmann. Akkurat det har vi tragiske eksempler på.

Synes det er råbra at han tar til motmæle og setter ned foten, og ikke tolerer dette.

Og som han selv sa i intervjuet i går, han blir flere ganger ukentlig tilbudt å være med i debattprogrammer og reklamere for boken sin osv. osv. Noe han avslår. Men, selv om du heter Ari Behn så har du noen personlige grenser...

Synes det er fantastisk jeg!!! Endelig...

Heia Ari!!

Skrevet

Fantastisk bra innlegg, Twintipp og Himmelblå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...