Gå til innhold

Hvor langt på vei jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5+2. syns også tiden går alt for sakte.. og har ingen symptomer, så det er liksom helt uvirkelig at noe lever der inne.. :-) eller, er vel litt mer sliten og sulten bare! Forresten, er det noen av dere som har tatt grav prøver i ukene etter at dere oppdaget at dere er gravide? For å bekrefte at alt er greit? Har lyst men tør ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle värt 6+2.

Gikk litt fort frem der

Skrevet

7+5 i dag tirsdag. Tida går så fryktelig seint sjøl om det er andremann! Bare gleder meg til å kunne fortelle det til andre, og til magen kommer. Har ingen symptomer, så gleder meg til de kommer...

Skrevet

10 + 3. Skal på UL i morgen fordi jeg hadde en MA i juli.

Gru-gleder meg....

Skrevet

2 uker er jo når man har eggløsning, mener du 4-5 uker (husk at du er to uker lenger på vei enn fosteret er)? :)

Skrevet

3+3.

OMG tenk å vite det så tidlig!!

Skrevet

7+3 her...

Dagene går aaaaalt for sakte nå... Gleder meg til første svangerskapskontroll den 20 januar ;) Bare 7 dager til nå...

Og jeg gleder meg også VELDIG til å være over i 2 tri... Sånn at man kan være mer sikker, og rope det ut til alle man kjenner =D

Skrevet

her på BIM er jeg 7 uker.

mens jordmor mener jeg er 6 uker....er så forvirra..så jeg aner ikke egentlig :-S

ut fra kalkulator så er termin 09.sept.....

men ut fra jordmor er termin 08. sept...

hvordan kan jordmor og bim være en uke forskjell, men likevell terminen så nære?? er jeg bare stokk dum ?

Skrevet

Hei Linn22,

jeg har lagt merke til at BIM sier jeg er en uke lenger enn alle andre norske og engelske sider! Jeg har termin 13. september.. og får her beskjed at jeg er uke 6.. tror kanskje det er fordi vi "går inn i" den uken som er forran, med en gang man er f. eks. 6 pluss 2.. samme som når man fyller år.. jeg blir 29 i april men går inn i mitt 30...

her er en fin side med 3D bilder av babisen sånn den er nå.. http://3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/5-weeks-pregnant.html

Skrevet

nå henger jeg litt mer med her :) da er 6+1 i dag jeg da(om jeg tenker riktig) . for gikk inn i uke 7 ifølge BIM i går.

var kjempeflott side den med 3D bilder. spennende å se utviklinga på den måten :)

Skrevet

ja ikke sant!! :-) har du mye symptomer eller? jeg er litt overnervøs fordi jeg ikke har ømme pupper eller er kvalm, men så står det jo mange steder at det gjerne dukker opp uke 6 eller 7...

Skrevet

jeg har ømme pupper, men det er også det eneste.

så er overnervøs selv. heller ikke kvalm, unormalt trøtt osv. begynner å bli ille når man ønsker å kaste opp ;)

har mye ryggvondt da. aldri hatt plager med det før. men tror vi heller bare må slappe av å "nyte" å ikke være kvalm, for plutselig så kommer det vel kastende over oss om en uke eller to ;)

Skrevet

Jeg har termin 13. september. Har ømme pupper og tidvis mesntruasjonssmerter. Blir helt nervøs hvis jeg ikke har vondt i magen en periode...

Skrevet

Hei jenter...

Jeg er 11+5..herregud hopper over på andre trim på torsdag :) tiden flyr...

lykke til jenter...obs, er det noen flere som er 12uker på torsdag??

Skrevet

6+2 og ser frem til og komme meg gjennom de neste 6 ukene og løpe over på 2 tri:)

Skrevet

Ja, morsomjente, jeg er 12 fullgåtte på torsdag:) og fredag er det over i 13.uka og 2.trimesteret:) juhu:)

Skrevet

Jeg er 9 fullgåtte uker idag:-) Var å tok tidlig UL igår og så en nydelig liten spire med bankende hjerte på 2,22 cm:-)

Skrevet

Jeg er 6+2 idag :) Skal på tidlig ul i bejunnelsen av februer. Gru-gleder meg :)

Skrevet

10+6... Uke 11 i morgen.. Jippi, jeg er glad tiden flyr fort. Snaaaart i 2 tri nå :D

Skrevet

Er i dag 3 + 3 - testet positivt 3 + 1 =) Fikk det bekreftet av legen i går på dag 3 + 2...

Har mange symptomer allerede, mest svimmelhet og ømme pupper, litt kvalm i perioder og kjempetrøtt!!! Har ligget som ett slakt på sofaen i 3 dager nå - håper det bedrer seg snart, for dette synes jeg er litt i tidligste laget å bli så satt ut - var jo ikke sånn med førstemann =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...