Gå til innhold

Hvor langt på vei jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello:) hvor langt er vi på vei jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 11 pluss 3 jeg:)Glad jeg har kommet så langt...

Hvor mange uker er du da??

Skrevet

Eg er 5+6 og gleder meg til eg er 12 veker...

Skrevet

Jeg er 8+1 idag. Gleder meg veldig til å bli ferdig med 1.tri., og komme igang med ul, kontroller og litt mer sikkerhet :)

Skrevet

får vite eksakt imorgen siden jeg selv er veldig usikker... huff.. tror jeg er ca 2-3 uker :P ikke lenge men men... gravid er gravid :)

Skrevet

Jeg er 10 +3 :D

gleder meg til uke 12:)

Skrevet

I dag er jeg 9+0 ifølge egne beregninger:)

Gleder meg til første trimester er overstått uten evt problemer forhåpentligvis. Nå er jeg sterkt plaget av kvalme og bekkenløsning...

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag, ifølge legen.. selv er jeg ikke helt sikker, har hatt litt ustabile sykluser ;) Skal på UL til fredagen og får vite mer da vil jeg tro :)

Skrevet

5 uker!! Tida går skakte om dagen. Gleder meg til jeg er over på 2.tri og de rundt meg vet det,og jeg kan strutte med magen!!! Hihi. Har lagt på meg over 2 kilo i jula:) Ingentin pga graviditete. kun masse deilig julemat:)

Skrevet

I følge volvat er jeg 10 uker idag,

men i følge her inne er jeg 9 + noen dager.. :)

Nærmer seg i hvert fall sakte, men sikkert 12.uker! :)

Skrevet

jeg er 6 uker på vei i dag!:) gleder meg også helt vilt til å komme meg over på andre trimester, for å føle meg tryggere;) tiden går aaaalt for sakte om dagen.. gleder meg også masse til å få mage:)

Skrevet

10+4 idag og klarer nesten ikke vente til neste torsdag! da forlater jeg første tri:))))

Skrevet

5+0 i dag:) Krysser fingrene for at alt bare går strålende bra!

Skrevet

6+0 i dag :)

Gleder meg veldig veldig masse til jeg kommer meg inn i 2. trimester. Dagene går veldig sakte nå. Sikkert fordi alt er så nytt enda :)

Skrevet

9+3 uker på vei i dag! Gleder meg!

Skrevet

6 uker idag. Føler jeg har vært gravid i månedsvis... Er veldig glad, men også veldig engstelig.

Skrevet

8+0. Tida går så seint for tida... Gleder meg til første kontroll og til jeg er over i 2. trimester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...