Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 14. januar 2009 #26 Skrevet 14. januar 2009 Min har aldri tippet:) Og jeg har IKKE en rolig unge:)Brukt den i 1,5 år no. Hun står ute å sover i den uten tilsyn hele tiden og aldri opplevd det:) Men alle som liker de med 4 hjul er skeptisk til de med 3 hjul er min erfaring.Var sånn selv og,hadde først med 4 hjul men ombestemte meg fort etter jeg hadde fått 3 hjulingen:)
kreps-76 Skrevet 15. januar 2009 #27 Skrevet 15. januar 2009 Signerer dette innlegget. kjøpte simo kombi i 2004, og den skal nå brukes til tredjemann. Vogna er nesten like fin, kun litt solfalmet bak på kalesejen og en avhektene på brettet under er røket (det er min egen feil pga mange tunge handleposer) Valgte også utfra trillekomfort, at babyen skulle ligge godt beskyttet mot vær og vid og fordi bagen er ganske lang,om enn litt smal. Synes også det er veldig praktisk med løs bag, som bare kan løftes med inn. Vogna er ganske tung, så skal den mye opp og ned trapper der det ikke er heis,vil jeg ikke anbefale den, med mindre du kan parkere den og bare løfte med bagen som babyen ligger i.Tar også en del plass i bil, men det gjør vel de fleste bagvogner?? Minnes ei venninne som sa "du kommer til å angre" da jeg hadde kjøpt simo.Men det har jeg aldri gjort! Jeg hadde kjøpt simo igjen, og har også simo sportstrille. Men jeg liker også best klassiske vogner da. Liker best fire hjul, og lufthjul er supert å trille med- Har hatt trehjuling også, men den "dro " mot venstre og var litt slitsom å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå