Gå til innhold

Jeg slo mannen min i går!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Harregud alle snakker om at slike folk som HI ikke burde fått lov å ha barn osv, som om episoden i går skjedde hver dag. Det kan koke over for alle en gang i blant. Å slå og klore var kanskje litt vel drøyt, men noen ganger blir det bare litt for mye. Syns heller du skulle begynne å fortelle ham der og da hvis det er noe som plager deg, isteden for å bite i deg ting og deretter eksplodere. Men det at du skriver hvor stor han er, og hvor liten du er, viser jo at du på en måte føler deg stolt over det som skjedde, noe som blir helt feil.

Du skulle heller kvinna deg litt opp og sagt at hvis barnet hans med omgangssyke skulle være hos dere så fikk han ta seg av ham og spyinga, ikke du. Men ja, det var tåpelig å la et barn me omgangssyke overnatte hos dere når h*n hadde omgangssyke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi måten folk skriver på her inne er helt på tryne... Det er helt greit å få pepper,det fortjener jeg. Men det er ingen som trenger å dømme oss! Si at vi er dårlig forelder osv... Det er det jeg blir sint på... Hvis du skjønner...

Hilsen HI

Skrevet

å herregud...! en ting er at det er noe som kan skje i hjem som løser ting på denne måten, men å forsvare det er helt hårreisende. når man kan forsvare en sånn oppførsel fra begge parter er det noe riv ruskende galt. og ikke legg ut innlegg dere ikke tåler å få svar på. det er heldigvis ikke noe som skjer i de fleste hjem og det er bare sundt og flott at folk reagerer. hvor trist hadde det ikke vært om alle hadde liknende opplevelser å dele.... og en ting til; det at barna ikke fikk med seg noe fordi dere var på badet og de i stuen...... hm...... ikke særlig sannsynlig at slosskampen gikk ubemerket hen nei....

Skrevet

Jeg hadde gjort presis det samme som deg HI, dersom gubben min hadde trykt utav seg noe sånt! En plass må grensa gå.. Han fortjente virkelig pryl. Seriøst..

Skrevet

fy deg !

tenk og slå mannen sin.

Skrevet

hadde gjort det samme som deg HI, hadde aldri funnet meg i det du forteller.

Skrevet

skulle jammen ønske jeg var barn i din familie hi. trygt og godt ja....

Skrevet

Jeg har som meddommer vært med på å dømme en mann til fengsel i tre uker for å ha "most" kona inn i et tørkestativ, og ha slått henne i ansiktet...

Du forsvarer og forklarer det med at en eller annen gang så koker det over for "alle". At det ikke er sant er en ting, men det at flere gjør noe galt gjør ikke din reaksjonsmåte noe mer ok. Du burde vite inni deg (selv om det faktisk høres ut som du er stolt av det)at det som skjedde i går aldri må skje igjen, og at du gikk langt, langt over streken. At samboeren din også gikk over streken, forsvarer ikke at du handlet som du gjorde.

Du kunne ha valgt mange andre løsninger, men du valgte å gi etter for et øyeblikks impuls om å slå, ikke bare en, men flere ganger. Du kunne ha gått ut av rommet, du kunne ha telt til 10 og svart han rolig at slikt finner du deg ikke i, du kunne ha bedt han gå ut en tur og gå av seg det stygge humøret.

Og ikke innbill deg at barna ikke hørte at dere sloss, eller skjønte hva som hadde skjedd! barn er smartere enn mange tror, og det å være i et hus hvor mor banker far er like ille som å være i et hjem der far banker mor. Men hvem er den trygge i hjemmet deres? Dere oppfører dere jo like uforutsigbart begge to!

Min erfaring er dessverre at har man først krysset grensen for å gå ty til vold, så er det mye kortere vei over den streken en annen gang, kanskje neste gang blir når et av barna slår seg skikkelig vrang, og du er trøtt og stressa?

Det å kalle stebarnet sitt for en lausunge er så råttent at jeg fatter ikke at det er mulig...

Søk hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...