Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Ikke bare engang men flere,klora gjorde jeg også... Han så ikke noe pen ut etterpå. Masse klore merker å en blåveis.... Men sånn egentlig angrer jeg ikke heller... Her er saken så kan dere si meg hva dere syns: Vi har to fellesbarn og han har et fra før. Sønnen hans har vi annenhver helg.... Denne helga her skulle vi egentlig bare ha våre egene barn men han er så dumsnill å sier ja til å passe han fra lørdag til søndag. Bare fordi morra skal på fest. Det er greit nok,han er en snill gutt og gjør ikke mye ut av seg... Men det hele starter når han skal legge seg,guttungen forteller at han er kvalm og at han hadde spydd hele forrige natta... Jeg syns det er helt på tryne å sende en unge til oss med omgamgssyke når vi har barn under året,bare fordi mora skal på fest... Han lå selvfølgelig å spydde hele natte så måtte ta de andre ungene inn til meg sånn at ikke de skulle våkne hver gang han kastaopp... Natta blei lang uten mye søvn på meg,mannen min jobbet nattskift så jeg måtte tørke spy hele natta... kl 06.00 var de andre friske ungene klare for dagen,mens jeg hadde sovet litt mindre enn en time... Når gubben kom hjem gikk han rett og la seg,å sa la meg sove ut i dag er så sliten... Jeg tenkte greit skal bite i meg den,å heller legge meg tidlig i dag... Jeg orket ikke gjøre mye husarbeid,jeg vasketopp,bretta noen klær og passet på ungene... Når mannen min endelig dro seg ut av senga,var det blitt mørkt ute å jeg hadde enda ikke stelt meg... Han blei da rasene fordi jeg ikke hadde ryddet opp ut,eller laget middag eller henta ved... Jeg beit pent i meg den også helt til han sier" du ser helt jævlig ut,kan du ikke stelle deg litt ihvertfall da? Damene på jobben ser mye bedre ut" Da sprakk jeg helt å svarte med" nå har ikke jeg sovet noen ting i natt fordi jeg har tatt meg av den spysyke løsungen din".Så klappet han til meg... Det svartna helt for meg kan du si å gikk skikkelig til angrep... Jeg slo,sparka,klora å mosa klesstative inn i tryne hans... Han blei så redd og sjokka at han ikke klaret å gjøre noen ting.. lå bare på gulver å gråt... Nå må jeg legge til at han er en stor mann,han trener 3 dager i uka,jobber som dørvakt,har sitti inne flere ganger for grov vold og jeg veit han har "jobbet" som torpedo før han møtte meg. Han veier nesten 100kg i bare muskler og han er ikke ned du gidder å kødde med. Jeg har sett han har slåss flere ganger... Men lille meg på 50 kg klarte å ta han gitt... Nå som jeg har fått skrevet det ned begynner jeg å få litt dårligsamvittighet... Var kanskje ikke så lurt alikevel???
Dronningen! Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Dere er begge to voksne og bør agere deretter.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Fysisk vold løser ingen konflikter. Prøv å puste rolig og gjør opp dere i mellom ved bruk av språket. Ord kan løse mye. Jeg synes du gikk langt over streken. Det er lov å bli sint, men "jeg slo, sparka, klora å mosa klesstative inn i tryne hans". Jeg synes han også gikk langt over streken ved å klappe til deg og kalle ditt barn for løsunge. Kan jeg få anbefale en samlivsterapeut?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Vil anbefale Anger Management kurs på begge to. Dette høre ikke veldig bra ut. Spesielt med tanke på at dere har små barn.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 vet du hva HI, jeg hadde sikkert gjort lignende hvis min mann så mye som våget å tiltale meg på den måten etter å ha oppført seg som en drittunge hele dagen! Jeg er ingen fan av vold, men når alt topper seg er det lettest å gå på det fysiske! Du var sliten, du var såret over mannens oppførsel, du hadde fått praket på deg et sykt barn uten din viten.. selvsagt koker det over! og når mannen din da i tillegg begynner å rase mot deg og slenge frekke og slemme kmmentarer til deg, så skjønne jeg at du klikket! men til neste gang, ikke bit i deg alt, du kommer bare til å eksplodere igejn. Bedre at du tar opp med ham det som plager deg når det plager deg, "Gjett hvorfor jeg er sur" leken er kjip og fører ikke noe godt med seg! men han burde ha hatt forståelse for deg i denne situasjonen. så et par pepperkorn til deg: -uansett hvor sint du blir, ike kall et barn for lausunge, små ører hører mye. -ikke bruk våpen hvis du først skal bli fysisk, vær real å bruk i det minste kun never og bein. Våpen kan føre til store skader, selvom det kun var et tørkestativ. -krangle aldri rundt barna, husk dette med små ører. barn har en lei tendens til å ta all skyld på seg selv, de føler at det er deres skyld at de voksne er sinte og krangler, og det kan føre med seg mye vodt for barnet:/ ta en snakk med din mann, og kvinn deg opp å still krav! Jeg vet med meg selv at jeg har vært for "snill" og ikke stillt nok krav, men dette har nå bedret seg, og gubben min vasker og rydder og lager mat som en drøm;) lykke til, hilsen ei som har kokt over selv!
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Synes helt ærlig talt at begge to har oppført seg helt korka. Samlivs- og sinnemestringskurs neste...?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Hvor er barnevernet? En fettsmurf på 100 kg som lar ei anorektisk knokkelbefengt lausfitte på 50 kg dælje laus uten å brekke knokkelhaugen i 2. Djeeeeeeeeeeeeeeeezeeezzzzzzzzzzzzzz. Her var det Love is in the air!!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 Tusen takk får fint svar Elsker babyen min<3... Jeg veit det var dumt gjort,men klarte ikke holde det igjen... Har aldri gjort noe sånt mot en jeg er glad i før... Vi trenger ikke noe terapaut,dette har aldri skjedd før,og kommer heller ikke til og skje igjen... Mannen min er veldig snill,han lager mat,passer barn,vasker hus og klær men det ble bare litt mye i går... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Det går ikke helt bra med deg anonym 10.40??? Hvordan kan du si at jeg er ei lausfitte? Kanskje du er lei deg fordi du får bank hverdag av mannene/dama di og ikke klare å ta igjen... Det finnes hjelp å få... Tror ikke mannen min er litt for gammel til at barnevernet skal kunne hjelpe han gitt. Er nok desverre ikke noen fosterhjem som vil ha en baby på 32 år... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Jeg bank? Normale folk slår ikke hverandre. At dere driver med steinalderdiskusjon og primitive metoder for å løse konflikter forteller vel at det er mer du/dere som har problemer her. Når slike voldelige psykoer som deg og din mann ikke har noen mental kapasitet til å diskutere uten at du må legge frem fettklumpens BMI og dine egne stakkars underutvikla kroppsreservoarer for så å be om sympati her inne, forteller det bare at dere har problemer. Du sier at dette var kun en enganghendelse? Latterlig!! Slike voldelige psykoer som deg og din mann vil fortsette slik neste gang dere krangler også. Du kaller faen ikke barn for lausunger. Du har problemer jævla lausfitte der du er.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Men du er jo ikke normal,så da må jo du slå også????
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Er kun syke folk som slår. På samme måte som at noen blir alkohollikere finnes det dessverre foreldre som blir notoriske voldsutøvere. Akkurat slik som Hi.beskriver. Noen burde ikke fått være foreldre med slike psykopatiske trekk.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 herrefred, engang renner det over for en ellre begge. har selv slått etter mannen min, og truffet, klepet og klort, har blitt så sinna at han har sitti oppå meg og holdt meg fast. Men når man er trøtt, sliten eller kjempelei skal det utrolig lite til for at deet skal bikke over for alle og enhver, og mannen er den som du har tilstede hele tiden og vil også være den letteste utvei for frustrasjon. Men når man står oppi alt og er kjempetrøtt og sliten så skjønner jeg godt at hans oppførsel der og da fikk sånne følger. Jeg tror jeg og hadde gjort det på den måten. Sånn er det bare, det er ikke bestandig man klarer og kontrollere seg, men så lenge man prater ut og får fram grunnen for at begge parter oppførte seg og snakker med evt. barn som var tilstede så ser jeg ikke hvorfor man skal begynne å anbefale samlivsterapauter osv. Det skjer iblant hos ALLE. Vi har det kjempebra ilag, og selv om vi ikke har barn så har jeg en krevende jobb fysisk og psykisk og når man er sliten så går det alltid utover mannen min og hjemmet når jeg kommer hjem på en eller annen måte, så min har blitt mye flinkere til å gjøre noe hjemme etter at han skjønte at jeg faktisk var sliten
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #14 Skrevet 12. januar 2009 Når mannen arbeider som dørvakt, kan det umulig være mye som surrer rundt i hodet der. Foreldre uten utdannelse og akademisk bakgrunn burde vært overvåket av myndighetene. Herregud for noen idioter.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #15 Skrevet 12. januar 2009 Du er fullstendig patetisk. Vold er ikke ok. Å kalle barnet hans for en løsunge er ikke ok. Du fremstår igrunnen som en skikkelig lavmåls dame. Mannen din er patetisk som slo deg og sammenlignet deg med damene på jobben. Jeg synes synd på ungene, hvor var de oppi dette?
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. januar 2009 #16 Skrevet 12. januar 2009 Eh... Nei, skjer ikke hos ALLE. Både HI, mannen hennes og anonym 11:29 burde skaffe seg litt hjelp.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #17 Skrevet 12. januar 2009 HAr også vært kjempe sint, men mannen min har aldri måtte sitte på meg for å roe meg ned. Tror ikke det er helt normalt!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #18 Skrevet 12. januar 2009 Ungene hvergen så eller hørte noenting... Dette skjedde på bade mens ungene satt i stua... Til alle dere som er så jævlig perfekte,jeg syns skikkelig synd på dere! Kan ikke være lett å leve i en så uperfekt verden når man selv er perfekt. Når jeg leser det dere skriver kjenner jeg at jeg har lyst til å gi dere en omgang også.... Å til deg som rakker ned på mannen min siden han ikke har bra nok utdannelse, hva er galt med å jobbe som dørvakt? Det er bra betalt,han er hjemme 3ganger så mye som hvis han hadde hatt en annen jobb... Hilsen HI
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. januar 2009 #19 Skrevet 12. januar 2009 Kjære HI. Hvis du går inn i deg selv og virkelig tenker deg om, tror du virkelig at det er helt normalt å holde på slik som dere gjorde i går? Er det ikke mer sannsynlig at det er normalt å IKKE slå hverandre for å få fram poenget?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #20 Skrevet 12. januar 2009 Voksne mennesker som slåss er patetiske. Det burde være en fallitterklæring for deg å innrømme at dere takler problemer på en så utrolig umoden måte.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #21 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er fult klar over at det ikke er helt normalt,jeg veit også at det er galt. Men engang ibland blir det nok for oss alle... Å det skjedde meg i går... Vi snakket sammen å ordnet opp etterpå å lovet hverandre å ikke gjøre noe sånt igjen... Men blir veldig provosert av disse BIM damen som aldri gjør feil,å dømmer de som gjør feil nord og ned... Det virker som de "perfekte" her inne aldri blir sint,hverken på mann eller barn. Og jeg veit at det ikke er sant... Jeg misliker folk som lyver,og det er mange av disse damen her inne som lyver veldig mye... Jeg veit ikke hvorfor men kanskje det er fordi de ønsker seg et så perfekt liv som de beskriver de har her inne...Livet mitt er for meg perfekt,men det er nok andre som ikke syns det... Jeg er gift med mannen jeg elsker,har to flotte barn og alt jeg kan ønske meg i hjemmet... Vi krangler skjelden(selv om det kokteover i går) og vi har det veldig bra sammen... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #22 Skrevet 12. januar 2009 dørvakter som slår, burde ikke jobbe som dørvakt. gorillatankegang:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #23 Skrevet 12. januar 2009 Merkelig men sånn var det her i går også. Gubben endte med kloremerker,blåveiser og en skulder ut av ledd. Jeg med blåmerker på knea etter å blitt knuffa i gølve. Men noen ganger svartner det. Og uheldigvis gikk det utover øss
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. januar 2009 #24 Skrevet 12. januar 2009 Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg er ikke perfekt. Jeg er et menneske med mangler, som alle andre. Men grensen går ved fysisk vold. Faktisk lenge før fysisk vold, hverken jeg eller samboeren min snakker til hverandre som du beskrev tidligere. Jeg skjønner hvor du vil hen, men du må tåle å få pepper når du legger ut et innlegg som dette. Spesielt når overskriften er; "Jeg slo mannen min i går!!!". De tre utropstegnene tilsier at selv ikke synes det er greit, så hvorfor du blir så sint når andre mener det samme, forstår jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #25 Skrevet 12. januar 2009 Jepp. Hadde en sånn episode på lørdagen jeg også. Fikk meg en ryggstrekk etter at jeg måtte bryte med dama mi for at hun liksom skulle sitte på toppen hele tiden. Ett par kloremerker fikk jeg også. Endte med at jeg straffepulte henne, som tort og svie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå