Gå til innhold

god morgen kanINA *og spira*,

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistet den andre tråden vår jeg, er så vanvittig mye mer aktivitet her inne enn på de to forregående trimesterene..

men men, hvordan er det med deg?

her er alt greit, vi endte opp på antibiotika før helgen hele gjengen her pga streptokokker i halsen.. så nå håper jeg vi holder oss friske ut svangerskapet ivertfall.. bare 10 uker igjen idag ;)

ellers er alt rolig, vi slapper av uten lara noen dager nå og skal ut å spise og kose oss en kveld, vi hadde 1 års jubileum igår og er begge litt i sjokk over hvor fort tiden går hehe..

nå skal jeg på svangerskapskontroll og er spent på sykemeldingen min fremover :S

håper alt er bra med deg vennen !! ha en fin fin dag!

stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk fint hos legen idag, hun har snudd seg ned, så hodet ligger i bekkenet men er bevegelig.. men hun trodde ikke hun kom til å snu seg igjen siden det er så sent.. lara la seg tidlig ned også, men hadde ikke like mye nedpress som det jeg har nå. så er fortsatt sykemeldt og skal ta det mer med ro..

symfyse målet mitt har plutselig skutt ut av det grønn skraverte feltet, så er nok større enn jeg føler meg hehe.. men men! har nå lagt på meg 900 gr, og det er greit. har begynt å kaste opp igjen, men håper det bare er pencilinen..

håper du har det fint :)

Skrevet

Der var du jo:)

Så fint at dere er på bedringensvei og har fått behandling da.

Her går ting i sin vante gang, våken på natta sover på dagen...hehehe

Var hos jordmor på fredag og fikk beskjed om å ta det med ro, har så mye kynnere, nedpress, sammentrekning og murringer. Hun lurte på om det kunne være modning, så jeg må følge godt med og kontakte føden hvis jeg er i tvil om noe som helst.

Har begynt å komme i orden da, stellekommoden er på plass, mange av babyklærne er vasket og skal legges på plass og har handlet inn en del til fødebaggen.

7 uker igjen i morgen, håper det går fort.

Er så utrolig sliten for tiden, og kvalmen har begynt å melde seg igjen.

Har fått time til veksestimering 26,februar, så hvis jeg ikke har født før den tid, får jeg i hvertfall vite hvor stor babyen er før fødselen.

Skal gå til jordmor hver 14 dag fremover nå, så får god oppfølging da.

Bare en mnd til jeg går ut i permisjon nå, rart å tenke på.

Så fint at dere får slappet av og kost dere litt sammen da:)

Og gratulerer med 1 års dagen.

Vi skal på juletrefest på lekeland i dag vi, jobben til sambo som arrangerer, det blir gøy, Ina elsker å være der.

Neste helg skal svigermor og hennes mann ha med seg Ina til Oslo på disney on ice, tviler på at hun får så mye ut av det, men vi får i hvertfall litt avlastning:)

Kos dere med middag og tid sammen:)

Kos og klem

Skrevet

jeg har også masse nedpress denne gangen, fryktelig slitsomt, og jeg har ikke ro i kroppen til å ligge så mye på dagene. får heldigvis sove om natta enda, men merker det tar meg lenger tid å finne en stilling. snakket med bærum igår og får heldigvis gå til kontroll hos legen min frem til ks, synes det er like greit så lenge det ikke er noen komplikasjoner.

så deilig at du begynner å komme på plass med alt, jeg har bittelitt igjen, må kjøpe inn noen små ting, men det skal vi gjøre ved lønning. så når det er gjort så er det bare å sitte ned å vente hehe.. prøver å strikke litt for å få tiden til å gå, men har liksom ikke ro i kroppen om dagen.. aner ikke helt hva det er , men er fryktelig rastløs og full av humørsvingninger.. hm.. går kanskje over snart får vi håpe!

jeg ble sykemeldt til to uker før perm, så regner ikek med å jobbe mer før perm jeg heller, må få skrevet nav papirene og sendte de.. klarer bare ikke finne roen til å sette meg ned.. skal ha møte med sjefen på jobben på fredag for å finne datoer og sånt, så regner med at jeg drar på nav med alt etter det .. begynner kanskje å få dårlig tid...

håper dere hadde det fint på juletrefest! vi utsatte middag og kino til ikveld, så gleder meg masse til å komme meg litt ut i dag :D

ha en strålende dag!!

stooor klem

Skrevet

Kose dere masse i kveld da snuppa, det fortjener du virkelig.

Har vært ute til lunsj i dag jeg og kost meg masse, var innom Kid og de hadde 70% avslag på sengetøy til baby. Klarte rett og slett ikke dy meg og kjøpte to sett i lyseblått hehehe...betalte ikke mer en ca 50 kroner til sammen for begge da, så ingen krise om jeg ikke får brukt dem, har ei venninne som skal ha baby i mai og det kan jo være hun får gutt, så da kan jeg gi dem bort i gave. Er litt farlig å gå rundt og være så sikker på at det blir gutt, er jo like stor sjangse for at det blir jente, men, men, om noen uker får vi se.

Er ferdig med baby-buksen jeg begynte på sist tirsdag, festet de siste trådene nå nettopp, så da skal den bare vaskes og så puttes på plass i kommoden:)

Er sååååå fornøyd med den nye vaskemaskinen og tørketrommelen, er jo faktisk gøy å vaske klær nå..hihihi.

Kos deg masse i kveld da snuppa.

Kos og klem

Skrevet

takk vennen!! vi hadde en fin kveld, ble kino og junk food hehehehe.. hadde ikke lyst på noe annet så da fikk jeg det som jeg ville :P

jeg tror jammen jeg må innom kid idag også, har lånt bort den første dyna og sengesettene til lara og det er noe jeg ikke får igjen, så må kjøpe nytt :( litt kjipt siden jeg sååå ville bruke det på nytt, men men!

jeg har plutselig fått jente følelse på deg jeg da hehe så lurer på om du ikke må gi bort sengesettene dine hehe.. skal bli så spennende å finne ut om noen uker! har dere navn klare eller??

du må være en raser i å strikke!! jeg har jo ikke kommet mer en halvveis på jakkeryggen hehe.. men skal sette igang nå, var innom en strikke butikk igår og fikk kjøpt flere pinner og noen tips om hvordan å gjøre ting :)

og jeg er super missunelig på tørketrommelen din :P men vi skal kjøpe en før lily er i hus, så det skal bli stas!!!

fikk vite i dag at de må ta ut alle veggene våre på inneboden vår pga en vannlekasje, men heldigvis så skal de være ferdig innen mars, så det er fint! og godt å vite at det blir gjort i fare for mugg og andre ekle saker :S

håper du har en fin dag, og så på andre innlegget ditt at det kan være modning på gang så spennende!! nesten så jeg blir litt missunelig!!

stoooooooooooooooooooooooor klem

Skrevet

mmmmm....kino og junk food hørtes godt ut.

Hvilke film så dere da?

Lurer på om jeg skal lure med meg T en tur på kino på søndag på dagen, for svigermor skal ha med seg Ina på disney on ice i Oslo, så da får vi noen timer for oss selv.

Vi har jo aldri mulighet til å få barnevakt på kveldene, så hvis vi skal komme oss på kino må det nesten bli da, har lyst å se max manus.

Så kjipt at du ikke får tilbake det du har lånt bort da, det synes jeg er dårlig gjort altså, men det var i hvertfall en del fint på Kid, og det er jo ikke så dyrt med nytt sengetøy nå i disse salgs-dager.

Hmmm...så du har fptt jente-følelse på meg, oi, det blir spennende å se, jaja...da har jeg i hvertfall litt gaver liggende da i så tilfelle...hehehe

Vi har klart å finne jentenavn, men guttenavn klarer vi ikke å finne ut av, tror nesten vi må se babyen først. Men hvis det blir jente, skal hun hete Luna.

Når det gjelder strikking, har jeg ganske god erfaring. Har strikket ganske mye oppover årene, og Ina fikk masse nystrikket i ull da jeg gikk gravid med henne. Sitter oppe til langt på natt for tiden pga så utrolig mye liv i magen, og da kan jeg jo like gjerne strikke mens jeg ser på tv og sløver;)

Tørketrommel er utrolig stas, storkoser meg med å vaske klær jeg nå, det går jo så fort, og så blir det mye mindre støv rundt i huset når jeg slipper å henge opp alt til tørk.

Så kjipt at boden har hatt vannlekasje, men så fint at det blir tatt tak i og ordnet.

Er det ikke litt tidlig med modning nå da synes du?

Er jo 7 uker igjen til termin jo.

Kanskje jeg skal ringe føden og høre med dem, hva de tror?

Ellers så er jeg bare så uuuuuutrolig trøtt og sliten for tiden, frister ikke å gjøre noe som helst egentlig, men nå må jeg begynne å få vasket kjøkken og stue, gulvet er jo nesten svart av møkk og flekker.

Så får bare bite tenna sammen og sette i gang, er jo så deilig når det er rent og fint og alt er gjort, da kan jeg slappe av resten av tiden og bare vedlikeholde huset frem til fødselen.

Hvordan er formen din for tiden nå da?

Kos og klem

Skrevet

vi var å så yes man, kjempe morsomt og jim carry var i godt slag igjen :) blir nok vår siste tur ut sammen uten barn på en stund det der også, jeg hadde gang sperre etter 4 meter og var helt utslitt etter den kvelden :( men men, hyggelig var det uansett!!

jeg er skuffet over alt jeg mistet som jeg har lånt bort, men men det er bare ting og jeg får bare erstatte det selv og ikke låne bort noe mer. vi har jo begge en snikende følelse av at det kommer en baby til i huset om ikke alt for lenge hehe..

Luna var et av min navnvalg før jeg fikk lara, kjempe fint :) jeg tror jo ofte at om man ikke finner guttenavn så er det fordi det bor en jente i magen og motsatt hehe. skal bli morsomt å se! vi hadde jo lily aurora klart med engang og fant aldri et guttenavn vi likte.. hadde det på samme måte med lara ;)

jeg er sååå missunelig på tørketrommelen din!! men nå ser det ut til at vi allerede kan kjøpe en i feb :D så det blir stas!!!!

er jo litt tidlig for deg med moding, fikk du noen svar på sykehuset?? jeg har så vondt bekken jeg nå at jeg ikke vet mine armer råd.. og så har jeg fått helt noia for kroppskontakt!! orker ikke at noen tar på huden min, men klarer ikke helt å si det til D.. og han har fått hele sin sexlyst tilbake etter at vi flyttet sammen igjen, så det tærer på.. jeg har enormt dårlig samvittighet hele tiden siden jeg ikke orker noe seksuelt i det hele tatt.. idag er han heldigvis i gamle leiligheten sin og rydder og vasker, så jeg håper han er sliten i kveld og ikke nevner sex :P jeg prøver å få det til en gang i uken, men vet han kunne hatt hver eneste dag ... slitsomt.. gleder meg til å få kroppen min tilbake!!

jeg sover enormt mye om dagen også, vet ikke om det er pga penciliene, men sovner gjerne i 22 tiden og våkner i 9-10 tiden og har da også gjerne en lur på dagen en times tid.. føler meg helt pumpa! i tillegg sitter forkjølelsen enda i enda jeg har gått en uke på pencilin.. har ikke kastet opp de siste dagene, men snørrer og hoster og hatt kroppsvondt som jeg hadde før jeg begynte på pencilin.. håpløst å aldri bli frisk!!

vaske hus er et fremmedord her om dagen hehe.. D hjelper med det mest nødvendigste og så får jeg bare håpe jeg har litt overskudd når jeg er ferdig på medisinene til å gå over det værste ..

nå skal vi til tannpleier, lara sin første time, skal bli spennende å se om jeg får henne til å gape :S og så skal jeg innom Kid idag, orket ikke igår..

håper du har en fin dag, ble mye syting fra meg her nå hehe..

stoooooooooooooooooooooor klem

Skrevet

Har tenkt samme tanken selv på det der med navn.

Da vi ventet Ina, hadde vi jentenavn klart med en gang, men aldri noe guttenavn.

Og det er det samme denne gangen, er så mye lettere å finne jentenavn enn guttenavn. Jeg har lyst på Patrik, men T er ikke helt enig, vi får bare vente å se.

Hadde vært litt gøy med ei Luna også da.

Ina er så utrolig opptatt av månen og strekker seg etter den hver kveld og vil ha den, snakker om månen hele tiden, så det hadde jo vært litt gøy å kunne si til henne når hun blir eldre at: mamma og pappa gjorde alt de kunne for at hun skulle få alt hun ønsket seg, så da hun ønsket seg månen gav vi henne den, nemmelig Luna;) hihihi.

Sex er et ikke tema for oss, T må ofte ordne opp selv, men jeg hjelper han av og til, er det siste jeg tenker på for tiden.

Og det forstår han heldigvis:)

Håper virkelig du blir frisk snart, merkelig at ikke pencilinen hjelper så alle symptomer forsvinner da.

Fikk faktisk gjort meg ferdig i huset i går, nå er alt rent og ryddig, kjempedeilig følelse. Var så lenge siden jeg hadde fått vasket gulvene at vi ble svarte under beina når vi gikk rundt, så tror jeg skal vaske over dem en gang til for å være helt sikker bare.

Kjenner det godt i bekkenet i dag kan du se, etter allt styret i går.

Har du time til fysio slik at du kan få litt orden på bekkenet ditt da?

Jeg snakket med jordmor i går ang den stikkingen, og hun visste ikke helt hva det kunne være, kunne være ungen som presset på noen nærver sa hun. Ellers så er det mange plager fleregangsfødene må finne seg i visstnok. Mer kynnere og nedpress er også vanlig i 2.svangerskap, men hun vil at jeg skal ta det med ro, er under en uke igjen til de ikke stopper fødselen hvis den starter. Rart å tenke på at jeg er kommet så lang.

Blir spennende å se hvordan Lara takler tannpleieren da, er jo ikke alltid like lett å få de søte små til å gjøre det vi vil de skal gjøre..hehehe

Lykke til:)

Kos deg på Kid da.

Kos og klem

Skrevet

Dytter litt jeg.

Hvordan gikk det hos tannpleieren i går da?

Skrevet

nå håper jeg dere får en luna så dere kan fortelle den historien til ina når hun blir større, fikk helt tårer i øynene av den jeg :)))))))))))))))))))

lara er også veldig opptatt av månen, men hadde aldri slått meg den fine historien dere har.. men men, jeg er forutbestemt en Lily, fikk det navnet av mine guider så kan ikke endre det, er bare glad D er enig i at det er et vakkert navn :)

Nå er vel sex blitt et nesten ikke tema her også hehe.. har sagt at om vi skal prøve må det bli en morgen for da har jeg ikke så mye nedpress, men det passer jo sjeldent.. det rare er at jeg ikke har lyst lenger heller, lysten har liksom vært der hele tiden, men nå er den helt borte.. kan kanskje ha noe med at jeg ennå ikke er kvitt forkjølelsen min.. nr 3 siden slutten av nov.. skjønner ikke at det går ann jeg, men men..

vi skal ha en orntlig rydde dag her i dag, D kjørte siste flytte lass hit igår så det ser ikke ut her hehe.. masse å gjøre og lite energi men men.. skal rydde og stelle senga til lily og få ting på plass, har vasket alt som må vaskes bortsett fra saueskinnet, så det skal jeg få gjort i helgen.. blir godt å ha alt på plass. nå må jeg bare fortsette å strikke og bli ferdig til hun kommer.. var meningen at hun skulle ha det på på vei hjem fra sykehuset.. men spørs om jeg rekker det hehe..

ja jeg har merket at det er veeeeeeeeeeeeldig mange flere plager som andre gangs, nedpress og bekken plager som jeg har nå hadde jeg overhodet ikke med lara.. så det suger, må snart ha hjelp for å levere henne i bhg også, for det er så langt å gå ned til bhg fra bilen... men håper jeg slipper det, for vi koser oss veldig med rutinene vi har nå..

du er heldig som er så nær fødsel, håper mine siste 9 uker går super fort!!! er rimlig lei nå, heldigvis har vi endel prosjekter i huset i februar, så da vil dagene nok gå fort, bare jeg er frisk og rask! kunne tenkt meg noen svømmer turer også før hun kommer, men vil ikke det så lenge jeg er så super forkjøla :(

lara taklet tannpleieren super dårlig desverre.. vi hadde en stooor kamp om smokken før vi dro, så hun kom dit med tårer og snørr, og etter alle streptokokk testene hos legen i vinter så har hun fått helt noia for ting i munnen, så når speil og skrape skulle brukes fikk hun panikk.. men holdt hodet hennes og snakket rolig med henne, så tannpleieren fikk telt og skrapt og alt så bra ut :) og hun fikk premie, så nå skal vi ikke tilbake før hun er 4-5 år, så da håper jeg vi får en bedre opplevelse ;)

håper du har en fin dag!! stoooooooooooooooooooooooooooooooooor klem

Skrevet

Hihihi, er ikke mye som skal til før tårene kommer når man er gravid og hormonell.

Er ikke misunnelig på deg som har et helt flyttelass å rydde på plass.

Jeg har hatt nok med å vaske ned huset og forsøke å holde det ryddig og nogenlunde rent fremover.

Ina er heldigvis flink å hjelpe til når hun er i det rette humøret da, hun er god å ha når ting skal plukkes opp fra gulvet...hehehe, og hun vil jo så gjerne hjelpe til når mamma rydder og vasker, selv om hun for det meste går i veien. Så fremover nå blir det bare å slappe av og strikke bursdag og julegaver til fadderbarna mine. Og soooooove, kan sove hele dagen om jeg hadde hatt mulighet for jeg får jo ikke sove på natten.

Synes det går utrolig treig fremover nå, blir deppa når jeg tenker på at jeg kan gå sånn i 8 uker til, selv om terminen er om 6 uker.

Håper virkelig at babyen kommer før tiden, hva tror du? Noen magefølelse på om jeg må gå over?

Jeg har ordnet det meste til babyen kommer, vasket ulltepper og lammeskinn i går.

Skal re opp sengen i morgen tenker jeg, men jeg skulle så gjerne hatt tak i en nøytralt hvit sprinkelbeskytter, men finner ikke.

Kanskje vi må en tur på Ikea igjen??...hehehe, tror de har.

Har kjøpt inn bleier til babyen i dag:)

Har kommet frem til 3 guttenavn som jeg liker da, Patrik, Daniel og Johannes. Får se hva vi kommer frem til.

Går du til behandling med bekkenet ditt eller?

Ikke noe gøy å bli så plaget at man ikke får gjort det man skal.

Kan godt forstå at Lara fikk litt panikk når hun var og sjekket tennene.

De streptokokk testene er jo ikke noe gode da.

Godt det er lenge til neste gang.

Vi har vært i barnebursdag i dag, og Ina har fått skikkelige diare-bleier:(

Håper det gir seg til i morgen, vil helst slippe å ha henne hjemme på mandag også.

Er skikkelig sliten og kvalm nå.

Kose deg i kveld da, og ikke slit deg ut med all ryddingen.

Kos og klem

Skrevet

hei du, skjer så mye på denne siden at jeg ikke alltid får med meg at du har svart :P sorry!!!

D var super flink og hadde alt på plass lørdag kveld, så igår ordnet vi bare litt småtteri, fryktelig deilig :) nå har vi bestemt oss for å lage en liten skillevegg mellom kjøkken og stue og ha akvariumet der, så nå skal vi på ikea i løpet av uken og finne det vi trenger, han synes det er stas med litt skru og hamre prosjekt hehe..

håper å få vasket ned hele leiligheten neste uke så vi også bare kan vedlike holde fremover, høres veldig deilig ut. men gidder ikke gjøre noe før vi har hatt alle tre her i helgen :)

vi fikk et helt lass med bleier her en dag, så nå har vi alt vi trenger, jeg har vasket og brettet og styrt voldsomt, så er litt sånn antiklimaks nå som det ikke er mer å gjøre :S men, men får kanskje jobbe med strikkingen min hehe..

fine guttenavn, men jeg klarer ikke finne ett eneste jeg virkelig elsker.. så får nå bare håpe lily ikke er gutt :o det hadde tatt seg fint ut hehe..

jeg får ikke behandling for bekkenet, skal helst bare holde meg i ro og ligge mye pga nedpresset, men får det ikke helt til..selv om det blir lettere og lettere for hver dag.. sover noe voldsomt også nå, men det er heldigvis greit for D, da tar han seg fint av lara, så det er godt!

så kjedelig at ina har fått diare, håper hun er bedre :) lara skal i bhg igjen imorgen, det skal bli fint for oss alle hehe.. så nå må vi bare håpe vi får friske barn til helgen så vi ikek blir syke igjen alle sammen .. skummelt og vite at hun kan sende syke barn hit egentlig.. men, men får bare evakuere med lily om det skjer når hun er her ...

kastet forresten opp masse igår igjen, men ikke idag.. tror det var noe potetgull og dipp jeg spiste lørdagskveld, drakk også brus med kullsyre.. fikk masse halsbrann hele natten og igår, så da kom alt opp til slutt på kvelden.. har ikke kjent noe til det idag, så får vel holde meg til loff og epler :P

håper du har hatt en fin dag!!

stooooooooooor klem

Skrevet

Her har vi fått full omgangssyke.

Ina har spydd og bæsjet siden lørdag.

Selvfølgelig mest på natten, så har vasket sengetøy 2 dager på rad nå.

Hun er ganske trøtt og sliten stakkar og det er jeg også, i dag sov vi nesten 4 timer på formiddagen begge to, helt utrolig egentlig, det har hun aaaaaaaldri gjort før, alltid max en time.

Jeg fikk akutt magevondt på lørdag kveld og måtte en tur på do, frøs og var kvalm, men siden har det ikke vært noe, håper jeg slipper å kaste opp.

Koselig med akvarium da, håper dere får det til.

Vi hadde det en gang, men var så vanskelig å få vannet til å holde seg så ikke fiskene døde, så vi gav til slutt opp.

håper ungene er friske da, så dere ikke får en runde til.

Jeg må nok holde Ina hjemme i morgen også, håper bare vi får en natt uten oppkast i natt. Er så slitsomt å måtte stå opp og skifte på flere ganger i døgnet.

Hun er ganske fin på dagtid da, er kveld og natten som er værst.

Koker vann til henne nå, for hvis hun drikker kaldt vann, kommer det rett opp igjen.

Håper formen din blir bedre da.

Er ikke så mye sånt jeg kan spise heller, i hvertfall ikke potetgull og dipp. Brus er det kun litt cola og sprite jeg kan ha i meg.

Går fortsatt rundt og sutter på mandler, begynner å bli litt lei nå, men er forhåpentligvis ikke så lenge igjen.

Kos og klem

Skrevet

Dytter opp litt jeg.

Hvordan går det med deg vennen?

Jeg har fortsatt Ina hjemme hos meg, og kommer ikke til å sende henne i barnehagen før mandag.

HUn har begynt å bli forkjølet også, så vil ha henne helt frisk før jeg sender henne avgårde, orker ikke mer sykdom nå.

Skrevet

hei hei,

har hatt noen tunge dager, bare sovet og vært litt utafor.. utrolig slitsomt, for ingenting som tilsier at jeg skal ha det sånn.. men men er vel bare en hormon greie som jeg må lære meg å leve med... er så utrolig lei av å være gravid!!!!!!!!!!! kan ikke huske at jeg hadde det sånn her sist, da stor koste jeg meg de siste mndene og nå vil jeg bare ha henne ut.. selv om det er alt for tidlig!! hun er veldig aktiv inni der også og jeg har jo alle disse plagene så alt er annerledes enn forrige gang.. men men

jeg sa til D igår at jeg aldri mer skal være gravid, og da ble han helt paff hehe.. han mener vist nok at vi er ment til å få en til DAH!!!! tror nok ikke det,da tror jeg jeg går under!!!

hvordan er det hos dere ifht sykdom?? vi hadde omgangsyke og forkjølelse i romjula, så kjenner den runden der.. utrolig slitsomt!! vi fikk heller ikke barna i helgen, siden de er syke ( i knew it!!) men er veldig glad for at hun tok hensyn til oss.. vært nok sykdom nå. så får vi heller ha de to helger på rad, mye kosligere med friske barn uansett!!

lara er hjemme idag, klarte ikke kjøre henne til bhg, så vi koser oss, skal være med D til hans første psykolog time, vi skal henge på et kjøpe senter i nærheten, så det blir vår lille lufte tur idag ;)

hvor mange uker har du igjen nå?? jeg har 8 uker og 4 dager.. er sååååååå lenge uffa meg!!

håper du får en fin dag!!

stoooooooooooooooooooooooooor klem

Skrevet

Uff, føler med deg, kunne tenkt meg å bare sove og slappe av jeg også nå, kjenner det er slitsomt å være hjemme en hel uke sammen med snuppa, får ikke den søvnen jeg trenger, har ikke vært utenfor døren siden lørdag. Men i dag kom svigermor og hentet oss for å kjøre oss til legen.

Ina har ikke diarê lenger nå, men er fortsatt ganske illeluktende avføring.

Men hun har blitt forkjølt og klager over vondt i nesa, så syntes det var greit å få sjekket det ut. Alt var fint, så er nok bare en liten forkjølelse.

Er forsåvidt greit å få alt nå og bli ferdig med det da.

Er helt bestemt på at jeg ikke vil være gravid flere ganger jeg heller og sambo er nesten helt enig. Han sier vi får ta det som det kommer, han vil gjerne ha 3 barn, men har blitt veldig åpen for tanken å adoptere tredje mann eller være fosterforeldre.

Husker at jeg koste meg med graviditeten og magen sist, nå synes jeg bare alt er slitsomt, har jo selvsagt mye med kvalmen å gjøre, at vi har ei fra før og at jeg er eldre vil jeg tro.

Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å kose meg mer med magen.

Så fint at D får startet opp med psykolog nå da:)

Er han fortsatt sykemeldt eller?

jeg har 5 uker og 4 dager igjen til termin, håååååååååper jeg slipper å gå så lenge. Vil ikke ha en gigaunge.

Kose dere hjemme sammen i dag da.

Ina sitter og spiser bolle, potetskruer og ser på tegnefilm nå.

Er vel snart på tide med en blund, det skal bli deilig.

Kos og klem

Skrevet

så kult at du er høygravid, enda 24 dager til jeg kan pryde meg med tittelen.. og da skal jeg jo heller ikke gå lenger enn 33 dager til før snuppa er ute :) så nå begynner vi å kjenne det her at noe snart skal skje.. når vi runder 50 dager får vi nok begge litt skrekken hehe..

men heldigvis så er alt på nett her hjemme, selv om jeg er i elendig grinete humør så holder han ut med meg, han skjønner at det er slitsomt nå og tar det ikke til seg, så det er godt!!!! og vi er snart ferdig med alle små prosjektene våres, idag bygger han skilleveggen i stua, og imorgen skal boden fikses, så om et par uker, vil vi bare kunne ruge og kose oss hehe..

håper snuppa di er i bedre form så du får deg en fin dag imorgen, jeg har fått sove lenge idag :) D og lara klarte å kose seg sammen helt til halv elve, det var veldig godt! kuttet meg i fingeren igår, ganske dypt så har ligget med fingeren høyt i hele natt, og i tillegg er den ene hofta og skulderen min helt utslitt siden jeg bare ligger på den siden, men må klare å finne roen på andre siden også kjenner jeg.. men det er vanskelig.. nå begynner lily og lage masse rablader i magen om natten også, så skal bli spennende å se om jeg får noe søvn i det hele tatt fremover..

har en rolig dag for imorgen skal vi på leke besøk hos en vennine som har jenta si hjemme fra bhg pga planlegningsdag. lara gleder seg masse, og så håper jeg at klarer å få henne i bhg resten av uka uten for mye stress.. tenkte jeg skulle ta meg en svømmetur en dag, kjenner at jeg trenger litt alene tid, og da må det funke godt med en liten svømmetur ;)

jeg synes det er vanskelig å være sikker på at jeg ikek vil være gravid igjen, hver gang D sier han skal gå å få seg en time til sterilisering får jeg helt noia.. så vi kan bare ikke ta det valget enda. men merker jo også at jeg ikke helt sr for meg 9 sånne her mnd igjen,.. og jeg er jo verre enn jeg var med lara, så blir man da enda verre med 3dje mann?? uff nei får nok legge drømmen om 3 barn på hylla jeg også..

jeg synes du ikke skal ha dårlig samvittighet fordi du ikke klarer å kose deg med magen, jeg har sluppet den for lenge siden og tenker at man garantert blir super forelska i det lille nurket når det kommer, og det får jammen holde denne gangen! er jo også littebitt mindre spennende å være gravid med 2dre mann siden man har gjort det før.. trøster meg med det ivertfall hehe..

håper dere koser dere masse i dag!!!

stoooor klem

Skrevet

Så deilig å endelig være ferdig med alle småprosjektene da.

Vi har ganske store prosjekter som skal gjøres vi da, orker bare ikke starte på dem før ungen er ute og formen er bedre.

Ina overnattet borte alene for første gang i natt, sov hos svigermor og mannen. Ble ganske bråbestemt, men det hadde gått veldig fint.

Så i natt fikk T og jeg ligge i senge og sove alene sammen for første gang på lenge.

Var kjempedeilig å få sove uten å ha en unge trykket opp i ryggen hele natta. Vi sov helt til kl 10.00 og stod ikke opp før nærmere 11.

Dette er noe vi gjerne skulle gjort flere ganger, så håper det ikke blir så lenge til neste gang.

T og jeg var på Lefdal og kjøpte ny tv til stua.

Flatskjerm tv som vi har hengt opp på veggen.

Da får vi litt mer gulvplass på stua og det blir deilig.

Er jeg som har ønsket meg ny tv i bursdagsgave, har bursdag på onsdag og synes jeg fortjener det..hehehe

Problemet er at vi har skrudd opp tv'n ordnet alt, men den virker ikke, så må bytte den:(

Det var litt kjipt da, men blir vel bra når alt er på plass.

Sikkert ikke dumt å forsøke å svømme litt hvis du klarer det.

Jeg har ikke nubbesjangs til å klare det.

Håper du føler deg litt bedre nå som du har fått hvilt litt ekstra i dag da snuppa.

Kos og klem

Skrevet

Dytter litt igjen jeg, som den gamle kjerringa jeg har blitt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...