mamarama og lille banan Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #26 Skrevet 11. januar 2009 hvorfor skulle jeg legge inn falsk info om meg selv? for å lure folk? jeg begrenset infoen, la ikke ut i det vide og brede. synes da ikke jeg skal lyve om meg selv heller.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #27 Skrevet 11. januar 2009 Fordi man faktisk sier at man lover å gi sanne opplysninger når man godtar vilkår for bruk. Men det forutsetter selvfølgelig at firmaet kan passe på opplysningene de får tilgang til slik at de ikke havner på avveie.
* 5 om dagen * Skrevet 11. januar 2009 #28 Skrevet 11. januar 2009 jeg har ikke opplevd noe tull,men jeg har sletta profilen min nå. selv om det var drit,for jeg hadde noen viktige pm stående der.
Bie&babylove:-) Skrevet 11. januar 2009 #29 Skrevet 11. januar 2009 Det er noe seriøst galt med denne siden nå!! Får ikke logget meg ut eller noen ting jeg..... og før i kveld fikk en annen bruker tilgang på min side!!! Uff.... dette er IKKE spesielt betryggende!!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 11. januar 2009 #30 Skrevet 11. januar 2009 Skal ikke sladre jeg altså,så lenge du ikke sladrer på meg.. Tviler for at de har Portveien 2 i Summer Bay anyway Men gudene vet hva som kan skje hvis en av dib-gærningene får tak i andres brukerinformasjon.
Libido- Skrevet 11. januar 2009 #31 Skrevet 11. januar 2009 Det som irriterer meg er at de gir totalt faen i å svare! De gidder ikke ta seg 2 min. til å skrive hva som skjer. De ligger utallige ubesvarte innlegg (som omhandler dette) på ris og ros. Hva med å legge seg langflate?? neida få alle brukerene til å blir forbanna!
Dailis Skrevet 12. januar 2009 #32 Skrevet 12. januar 2009 Er helt utrolig! Fjernet mine opplysninger også..... Er lite begeistret... Fortsetter dette er det bare å skifte. Eller kanskje finne ut at man ikke trenger dette....
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #33 Skrevet 12. januar 2009 jeg sletter og jeg bytter til babyverden ASAP!!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 12. januar 2009 #34 Skrevet 12. januar 2009 Får man tilgang til andre brukeres konto får man også tilgang til deres innbox, og mange utveksler gjerne email eller telefonnummer med andre dibbere man har blitt kjent med. En kjapp tur i postkassa til en konto man blir innlogget på, og man kan få telefonnummer og email til andre brukere igjen også... Skummelt!
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #35 Skrevet 12. januar 2009 Eneste grunnen til at jeg har orka denne nettsida er brukerene, driften har vært elendig fra dag en av. Men siden det er såpass alvorlige feil som dette så vurderer jeg nå å slette brukeren å kutte ut helt....et sted går grensa.
blåbæret Skrevet 12. januar 2009 #36 Skrevet 12. januar 2009 Dette er veldig alvorlig, slettet profilen min nå jeg også...
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #37 Skrevet 12. januar 2009 Kommer en inn på andre brukeres brukerinformasjon også?
Reveenka Skrevet 12. januar 2009 #39 Skrevet 12. januar 2009 Helt utrolig dårlig og uproft! Jeg har også skrevet til datatilsynet, håper de tar tak i dette.
kokosyklus Skrevet 12. januar 2009 #40 Skrevet 12. januar 2009 buffy... ha ha ha! VG?? De har sikkert KJEMPLYST til å lage en sak om et lite forum som dette. Ah, jeg blir flau
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #41 Skrevet 12. januar 2009 Vel dib, bim var jo brukt som et eksempel på nyhetene rett før jul på at førstegangsmødre ble skremt av hva de leste på nett. (de sa vel ikke akkurat navnet på nettstedet, men det var jo ikke akkurat vansklig å kjenne igjen^^). Så så små er dem ikke^^
Blue Lady Skrevet 12. januar 2009 #42 Skrevet 12. januar 2009 Totalt uproft av et såpass stort nettfora. Jeg sletter all personlig informasjon og legger inn fake adresse og telefonnr ja.
Alba44 Skrevet 12. januar 2009 #43 Skrevet 12. januar 2009 Dette er elendig av dere som eier/driver denne siden!! Flott alle dere som har tipset datatilsynet og div. medier. Har også slettet alt privat inne på min side.
Mom2Two Skrevet 12. januar 2009 #44 Skrevet 12. januar 2009 Vi har ingen personvernlov, det heter personopplysningsloven:-) Jeg vil tro dette faller utenfor etter §3, 2. ledd.
kokosyklus Skrevet 12. januar 2009 #45 Skrevet 12. januar 2009 Ja, men for meg er det en helt annen sak enn dette. Dette er en konkret sak om idioter som har driti seg ut på en enkel nettside. Ikke hva slags informasjon man finner generelt på internet. Legger du ut bilder av babyen din på facebook også? Vet du at de bildene ligger i facebook sin database ETTER at du har slettet de fra din profil? Vet du at venner og "venner" kan gå inn på din profil på facebook og laste ned alle bildene dine og lagre de på sin pc?? Senere kan de bruke bildene til publisering, etc. Dette bør man vite når man legger ut bilder på nett, uansett hvilket forum man bruker. Det blir det samme. Man står for det man gjør på nettet, ingenting er trygt nok til å kalle det sensitivt. T.o.m nettbankene kan hackes vet du.
Mom2Two Skrevet 12. januar 2009 #46 Skrevet 12. januar 2009 Nei, det er ikke det som er vurderingstemaet. Det er åpenbart snakk om personopplysninger.
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #47 Skrevet 12. januar 2009 Stusser litt på om de som er er medlem av Gullsmokken sliter med samme problemer? Litt kjedelig å betale for noe som ikke er sikkert engang:/ Jeg syns det er litt rart at de ikke klarer å håndtere problemene, siden jeg har sett andre forum med mye mindre midler og rutte med klare dette mye bedre? Kan ikke noe for det, men moderatorene her virker rett og slett veldig slappe
Gøril (210406) Skrevet 12. januar 2009 #49 Skrevet 12. januar 2009 Noen har iallefall sagt i fra til vg. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=550263
mamarama og lille banan Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #50 Skrevet 12. januar 2009 hehe, VG har faktisk skrevet en artikkel i dag om det som skjer på siden - etter tips fra oss. og forumet er ikke lite, det har faktisk 12 000 brukere om jeg ikke tar helt feil så du trenger ikke bli flau!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå