nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #26 Skrevet 11. januar 2009 for han er det også veldig viktig at han ikke kjenner noen med navnet, han vil ikke assosiere det met noen... han er så vanskelig... :o/
gutt07 & jente09 Skrevet 11. januar 2009 #28 Skrevet 11. januar 2009 Mille!! Får jeg en jente, blir navnet Mille Er jo såå fint!
MikroMidas Skrevet 12. januar 2009 #31 Skrevet 12. januar 2009 He he, må bare le av nicket ditt...ser det for meg, liksom. Jeg synes Helene er et av de vakreste navn i verden. Kanskje kjedelig, men sånn er det. Dessuten liker jeg Sunniva, Synne, Maria/e, Hannah, Siri, Katrine, Anniken, Vilde, Stine, Maiken.....og sikkert mange fler som jeg ikke kommer på i farten.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 12. januar 2009 #32 Skrevet 12. januar 2009 Jenta vår heter Anniken. Babyen i magen er jente, og navn vi tenker på er: Silje Maren Johanne Ingeborg (sambo er skeptisk...) Stine Navn jeg liker som sambo syns er uaktuelle er: Ronja Oda Josefine Lykke Lisa/Lise
jordbær mathilda Skrevet 12. januar 2009 #33 Skrevet 12. januar 2009 Jeg ville at den ene datteren vår skulle het Taran Elise,men der nektet mannen min gitt!! Ellers syntes jeg -Hedda -Oda -Live Som våre tre gull heter er kjempe fine navn;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå