nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 samboer liker maja, jeg liker kajsa... sist fant vi et vi begge likte med en gang, ingen diskusjon... vil ha det sånn denne gangen også, vil at begge skal bli fornøyde ) kom med tips )
smågodt prinsessa Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 jeg liker: Frida Alexandra Christina Maren Silje Thale Ida Sofie var de jeg kom på i slengen
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Esther,Trine,Kaja,Mari,Hedda,Agnes,Kirsten,Signe eller Linda? Mvh
Mille** Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Sina, Signe, Ingrid, Ella, Johanne, Sigrid, Sofie, Lina......
prebs Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Hva med Majsa - en blanding, hehe? Ellers liker jeg godt: Hedvig Anna Eline Klara Ebba Johanne Marie Pernille Blant annet.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Får jeg jente blir det Kajsa Ville ikke gitt meg på det fine navnet jeg da Får ikke overtalt mannen...?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2009 han har vært med på kajsa lenge... helt til han fant ut maja selv! denne gangen har han iallefall kommet med ett forslag... også synes han det passer bedre med den andre jenta vår... får prøve å ikke nevne det så mye, så kanskje han glemmer det... haha
missmam Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Jeg venter en jente om noen få uker Hun skal hete Linnea <3<3 Det syntes jeg er sååå fint!!! Jenta jeg har fra før heter Tomine Det er også et kjeeempe fint navn syntes jeg
Vilja<3 Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 Kaisa synest jeg var veldig fint, Maya litt kjedelig. Noen av mine favoritter er: Alva Lycke Sophie Frida Ava
Mille** Skrevet 11. januar 2009 #16 Skrevet 11. januar 2009 Syns forresten Maja er finere enn Kajsa.......sorry! ;o)
Slalotte Skrevet 11. januar 2009 #17 Skrevet 11. januar 2009 Om jeg får en jente så skal hun hete Evelyn
Vilja<3 Skrevet 11. januar 2009 #19 Skrevet 11. januar 2009 Ja enig, hva er det med det Linnea navnet? Hver dag i avisen nesten er det en jente som skal hete Linnea
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #20 Skrevet 11. januar 2009 Andrea, Emma, Anna, Agnes, Ada, Linnea, Sofie, Marie.. Noen av de navnene jeg synes er fine..
Midtpunktene mine og meg Skrevet 11. januar 2009 #23 Skrevet 11. januar 2009 Emma ( det skal babyen i magen hete) Mie ( det heter jenten vår) Sofie ( det heter hun også) Sofia Emily/i Ellie nei skjønner at det er vanskelig. Vi hadde også Mie Sofie klart med en gang jeg forslo det sist. denne gangen er det ikke før nå ti uker før termin at vi har bestemt oss for. eller vi hadde bestemt det før vi ble gravide da, så ble jeg usikker så vi fikk vite det var jente. men pappan var fast bestemt, og er jeg også enig:) har hvetr det hele tiden da, ville bare være heeeelt sikker.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #24 Skrevet 11. januar 2009 mange fine navn ) jeg er nok mer åpen enn hva han er når det kommer til å "smake" på navn... må liksom finne det perfekte... sist hadde jeg sikkert 100stk jeg kunne kanskje tenkt meg, mens han nektet på alle... :o/ jeg synes maja er veldig fint, det er bare det at jeg liker kajsa bedre....
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. januar 2009 #25 Skrevet 11. januar 2009 Nå har jeg ikke sett på de andre forslagene du har fått, bare kommer med mine - Rakel - Iselin - Maja - Leah - Julie - Mia - Sandra - Anja ...Og sikkert mange flere, men det var disse som meldte seg først. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå