Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #26 Skrevet 11. januar 2009 Takk for mange tilbakemeldinger! Blir nok til at gutta kommer til å være der på besøk uten meg noen ganger. Litt lettere nå som jeg ikke ammer så ofte. Til Pocahontas_Jessheim: hadde ikke full innboks. Har slettet noen meldinger alikevel og prøvd å sende deg en PM så da håper jeg det går nå!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. januar 2009 #27 Skrevet 11. januar 2009 Jeg ser mine foreldre iallefall 2-3 ganger i uka. De bor 5minutter unna(med bil). Er litt mammadalt selv om jeg er 25 og snart 2barnsmor Svigers varierer det litt mer, men ser de hver dag jeg jobber, og holder meg unna når jeg ikke gjør det Hyggelige de altså, men siden de er dagmamma for snuppa orker jeg ikke være sosiale med dem på fridagene mine i tillegg. Tar ofte en kaffekopp når jeg henter snuppa, så har ikke dårlig samvittighet heller.. (De er en generasjon eldre enn mine egne foreldre, og prat om husstell og "kusina til sønnen til naboen 2 hus bortom" blir kjedelig i lengden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå