Gå til innhold

ang. tabl.etter ma, noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det kan jo være. jepp, skal gi en lyd når jeg har vært der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg tok slike tabletter for noen uker siden. en av 4 datt ut av skjeden, ringte da sykehuset, men de sa at det gjorde ingenting.

jeg blødde KRAFTIG etter ca 6 timer. fylte bind så det holdt, gikk t.o.m gjennom buksa!! Blødde kraftid i ca 1 uke, deretter litt i en uke. Nå etter 34 dager har jeg fått mensen, så alt er "intakt" nå.

Skrevet

her kommer oppdatering fra soleie m babylucas.. jeg er hennes søster:) snakket med hun i ste å hun ligger på KK, hun skal ha utskrapning halv 9 å ligge der i natt siden det er sent. alt stå fint til med henne:)

Skrevet

Soleie m/LucasGullet var nicke nå ja;)

Skrevet

Godt å høre! Får håpe de ordner skikkelig opp nå da, slik at hun slipper å ta det opp igjen!! :)

Skrevet

ja det håper vi alle.. å at det ikke tar for lang tid igjen før hun blir gravid igjen, bra de har lille lucas å kose seg me:)

Skrevet

Da er jeg kommet hjem igjen fra sykehuset, og alt gikk fint:) så nå er det bare å vente på mensen skal komme om noen uker, så vi kan prøve igjen:) lambi du må gi meg en lyd i morgen om hvordan det gikk på sykehuset.

Skrevet

hei lambi, hvordan gikk det i dag??

Skrevet

Heisann!!

Jeg kom på kontroll igår, og fikk beskjed, som jeg mistenkte, at ingenting var kommet ut..

Så da ble jeg innlagt, og fikk utskrapning igår kveld. Utskrapningen gikk veldig greit, har bare litt vondt i ryggen nå, ellers ganske så bra!

Det var som jeg trodde på forhånd, de tablettene kan ikke være noe annet enn et økonomisk spørsmål. har lest masse om andre som har tatt de, og bare et par av alle de som har fått de, har de fungert med. aldri i livet om jeg gdtar å ta de en annen gang, dersom det blir aktuelt.

Skrevet

så flott at alt gikk bra:) ja har forstått det slik jeg også. pluss at når vi kom ned igjen så var det en annen lege der. og hun sa at det var veldig vanlig at de tablettene ikke virket noen spesielt når det kom til ma. at det var hvis det var en ufullstendig sa at de virket best. så akkurat som deg så kommer jeg ikke til å ta det igjen hvis det skulle bli aktuelt. så nå får vi bare smøre oss med litt tålmod, og så er vi nok her inne igjen før vi vet ord av det:)

Masse lykke til med ny prøving:)

Skrevet

Tidig! Da har vi sikkert hatt samme lege, for hun sa at hvis jeg virkelig ville prøve en ny "kur" kunne jeg det, men hun ville anbefale utskrapning siden det var sjelden at tablettene hadde effekt! Stikk motsatt av det første legen sa!

Jaja, de er vel bare mennesker de også! ;)

Vi utsetter prøvingen til april/mai nå, vil helst ikke ha seint på året. Synes det er greit når de er født tidlig. førstemann er født i januar og andremann i mai. pluss at da får jeg noen eksta måneder permisjon fra jobben før jeg må tilbake, og det er jo ingen minus! Sjelden at man får barnehageplass før i august likevel..

Men masse lykke til med prøvingen du også! Skal følge med deg, og krysser fingrene for at alt går bra neste gang!!

Skrevet

Hehe, ja da var det kanskje samme lege:) vi og har snakket om det med å vente. mini er født i desember, og vi ville ikke egentlig ha en til så sent på året. men vi skal gifte oss august 2010, og vi ville gjerne ha litt tid på oss etter babyen var kommet til planlegging osv. derfor det hadde vært så perfekt hvis alt hadde gått bra denne gangen:(

Men nå har vi bestemt at vi bare fortsetter å prøve, tar nok sikkert noen mnd uansett, så får vi heller bare akkurat hoppe over mars mnd. var da jeg ble gravid med mini og hadde da termin 7 des. ( første dag av siste mens var 2 mars.) hehe, så jeg vet når jeg får en ny sykluss nå hvortid vi må vente for ikke å ende opp med desember barn. men skjer det noe i febr. så blir det jo nov baby og det skal gå fint, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...