Gå til innhold

Treff i Tønsberg!


Hormona med mai-prins

Anbefalte innlegg

Joda, er en stund til uke 9 (siste uken i februar. Ville bare være tidlig ute, for da vet jeg at jeg er i Tønsberg helt sikker :o)

Vet ikke hvor ofte dere pleier å ha slike treff jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, syns vi burde ha et treff før det. Men vi kan jo f.eks. sette opp et treff enten i uke 6 eller 7 og så i uke 9 igjen?

 

Mandager er vel en grei dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er nytt medlem her fra i dag, og hadde et håp og en forventning om å treffe andre med liten i magen som har lyst til å treffes:) Det var derfor veldig gledelig å lese innslagene her om alle som har samme motivasjon! Jeg bor i Horten, men tar svært gjerne den korte turen til Tønsberg for et treff. Siden jeg som sagt er første gang inne her i dag, gikk jeg glipp av treffet dere hadde den 19. januar. Men blir gjerne med på et neste treff i februar en gang!. Jeg har termin 14. august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 78marianne:)

 

Så hyggelige med flere augustmager:) Jeg har termin 1.august.

 

Jeg forslår treff mandag 9.februar jeg da. Første gang og så 14 dager etter igjen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Mandag 9. februar passer kjempefint. Da setter jeg av den kvelden til treff :) Det skal bli moro å treffe andre som går i samme gledelige tilstand (og alt annet som følger med graviditeten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...