Gå til innhold

Treff i Tønsberg!


Hormona med mai-prins

Anbefalte innlegg

Nå har jeg satt opp et treff i Tønsberg mandag 19. januar.

Håper virkelig det er mange som har lyst til å være med. Hadde vært koselig å møtt flere gravide i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, lurer på om jeg skal lure meg med. Er bare 11+3 foreløpig, men når det først er treff her i byen så:)

 

Hvor er pizzanini nå? Har det flytte ned overfor kinoen nå? eller ligger den fremdeles i den sidegaten borti der nesten med ica maxi?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koelig at du har lyst til å være med.

Pizzanini har flyttet til lyse koselige nye lokaler rett ovenfor kinoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

 

Jag kommer med! Ska bli jättekul att träffa andra gravida. Är i v 22 nu och har termin 21 maj.

Ses på måndag och hoppas vi blir många.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oida, dere andre er jo mye lenger på vei enn meg:) Jeg har jo foreløpig termin 1.august jeg. Hmmm... og ingen synlig mage enda, selv om jeg er andregangs... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver meg på her inne også jeg da:) Spennende og møtes. Tønsberg er jo så liten by at det er jo ikke usannsynlig at noen av oss har møttes før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!!

Så moro å se at det er flere gravide i Tønsberg med termin våren/sommeren. Har vært lite aktivitet på denne side fra området, så jeg var jammen litt i tvil ;o)

Jeg flytter til Tønsberg i løpet av sommeren (etter at «tulla vår» er født), men er ofte på besøk i Tønsberg. Hadde derfor vært koselig å få med meg noen av treffene, så jeg blir litt kjent. Den kommende barnepappa er herfra, men alltid moro å få sine egne venner også :o)

Får nok ikke med meg første treff, men håper virkelig det blir flere treff. Da skal jeg være på plass!!! Kos dere masse på mandag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg ser nå på timeplanen at jeg har ho "glemt" (fortrengt er vel det egentlige ordet) at jeg skal levere en hjemmeeksamen mandag og så begynne et gruppearbeid rett etterpå.

 

Det betyr at jeg ikke vet om jeg er tilgjengelig før på mandag etter jeg får en gruppe å jobbe med og får snakka med de. Det var dumt. Sånn er det jo når man tar fag der alt skal gjøres i grupper *sukk*.

 

Jeg gir beskjed, senest på mandag om hva som skjer, dvs om jeg kommer eller ikke. :)

 

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin Frøken Elin?

 

Jeg er fra Vestfold (Horten), men flytta til Tønsberg etter 8 år i Bergen i 2007. Så føler meg ganske nyinflytta selv om det er en stund siden. :)

 

Jeg har termin 1.august. er andremann det her da.

 

Send personlig melding om du har lyst å skravle! Det gjelder forresten alle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei "meg & lille vampyr på tjukka".

 

Jeg har termin 1. juni. Blir min første, så alt er nytt. HJELP!!! Neida, bare moro det da. Så da har du akkurat 2 mnd etter meg. Sender deg en melding i innboksen også jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei . Jeg har termin i slutten av juni så er mao. i uke 16 nå.Har en sønn på 2 1/2 fra før . Hadde vært hyggelig å blitt kjent med flere gravide i området ja. Satser på å dukke opp til mandag. Det blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du er ikke sååå langt unna meg da, bare en måned;) Jeg har termin 1.august.

 

Hmm. Satser på at det kommer flere med termin nærmere sommeren etterhvert:) Jeg har en sønn på 2 år og 4 måneder selv fra før.

 

Håper jeg får til å komme mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så magisk med folk som tar intiativ :D "nyinnflytta" frøken med prinsesse i magen kommer med gleeede på mandag! Jeg har termin 28.feb så jeg begynner å bli en smule fødeklar men det blir så koselig å møte noen gravide her i byen!! Ser mange av dere men kjenner ingen ;)

Gleder meg stort! Ses på mandag!

 

Kula-Cammi-27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg er litt misunnelige på dere som skal treffes på mandag. Håper som sagt det blir flere treff, slik at jeg også kan treffe dere.Vet ikke hvor ofte det er vanlig å ha slike treff jeg?

Hvis dere sitter sammen og koser dere på mandag med de flotte magene deres og prater baby snakk og finner ut at dere vil treffes igjen i februar- kan jeg foreslå uke 9 ( siste uka i feb.)???? Tjihi, litt i forkant her nå jeg, men da har jeg vinterferie, så det hadde passet perfekt!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å komme, men siden formen varierer fra dag til dag kan jeg ikke garantere noe.. Hvem vet.. Kanskje han i magen vil flytte ut før tiden.. er jo bare 5 uker igjen til termin... Hvis jeg ikke dukker opp ønsker jeg dere en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, jeg kan heller ikke i dag, men skal gjøre alt jeg kan for å treffes seinere.

Jeg har termin slutten av ca 1. august og har ei datter på 2 år.

www.lilletrine.blogspot.com

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kommer också. Ska bli himla kul att träffa er andra. Räknar med de som sagt de kommer, kommer. Så då blir vi några stycken.

 

Hilsen

Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mage, sant Jenny?

 

Jeg har ikke så synlig mage enda, untatt når jeg er oppblåst (dvs hver kveld). men da griper jeg tak i de med mager.

 

Folk setter seg inn eller? Står ikke utenfor for å vente?

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte jeg skulle prøve å komme en liten tur - hadde vært innmari hyggelig å bli kjent med andre gravide. Har termin i juni :)

 

Eleanor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn en liten melding her ogaå ( i tillegg til 2. trimester).

Så koselig å høre at dere hadde et vellykket treff sist mandag og at flere møtte opp. Minner igjen om forslag om nytt treff i uke 9, for da kan jeg også :o)

Noen meninger?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk ikke med meg treffet på mandag, men blir gjerne med neste gang! Er det ikke lenge til uke 9 da? Kanskje vi skulle ha ett treff i uke 6 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...