Gå til innhold

Skal jeg spå deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, du skrev a hun vil få to, ikke to TIL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du se når jeg blir gravid og hvor mange barn jeg får totalt. Hvordan går det med forholdet og huskjøp? 160977

Hilsen Trine

Skrevet

anonym 00:50

dette året vil bli tøft for dere da du er usikker på om du klarer å gå fra samboeren din, det vil du klare i månedsskiftet mars-april. det vil bli en del problemmer mellom dere i begynnelsen men dette vil roe seg etter hvert. han vil bli boende i samme by, men ikke i nærområde. og muligens så flytter han til ett annet sted i landet om ett par år

Skrevet

beklager skrivefeilen min da

Skrevet

hvordan blir året for meg?

Får vi det like godt sammen,som vi alltid har hatt det?

jeg: 22.04.67

han:02.05.72.

Skrevet

anonym: 00:48

du vil møte en mann om 2-3 mnd, han vil først virke uinteresert i deg, men ikke gi opp,han er interresert, men litt usikker på seg selv. Om en 6-7 måneders tid vil dere innlede ett forhold til hverandre.

Skrevet

ANONYM oo:43 og 00:48

Jeg er em mann enten du tror det eller ei. Det var dumt syntes jeg! har alt en mann skal ha, både på kroppen og i kroppen. Liker det gutter liker, og er gift men verden beste kone og vi har det bra sammen.

Mann født mai.1979

Skrevet

anonym 00:49:

ja jeg kan se at det blir noe mellom dere etter en tid, men begynnelsen av forholdet vil være turbulent og usikert. Dette er en mann med ett godt og varmt hjerte, men som har litt vansker for å vise det. Verdt å kjempe for

Skrevet

Heisann.

Kan du se noe om noe flytting eller endring i livs situasjon på meg innen rimelighetens tid?

født; 121181

Skrevet

00:48

kjærligheten vil blomstre for deg,

Skrevet

du blir gravid i sommer og gifter deg i 2010

Skrevet

00:53

jente

kan se en mann i livet ditt, men forholdet vil i begynnelsen være turbulent, kan ikke se helt kalrt hvem det er, men tror ganske så sikkert at barnefar er mannen i ditt liv, men ikke enda, vil kreve mye arbeid, svtte og tårer fra deres sider først

Skrevet

Hei!

Kan du se når neste baby kommer?

Fikk en sønn i august 2008.

310586

Skrevet

Og om det blir gutt eller jente!

Skrevet

Monnemor:

er ikke gravid nå, men blir gravid i nærmeste fremtid, innen 4 mnd, en jente, vil får en jente senere også etter litt til prøving i 2012

Skrevet

Når får jeg neste barn ? har en gutt som er født 17.01.08. Men når blir jeg gravid igjen? og hvilket kjønn får jeg da?

Jeg er født 29.09.81 og samboer er født 10.05.81

Skrevet

Og hvordan svangerskapet og fødselen blir.....

Da tror jeg at jeg er ferdig.. =)

Skrevet

dette året vil blir utfordrene, men spennende. Forholdet deres vil være like godt som nå, men i oktober-november skjer det noe (kan ikke se helt hva) som gjør at forholdet får en liten knekk,men dere vil klarer dere gjennom dette

Skrevet

Tusen takk for svar....

Skal kjempe for å få tilbake denne mannen, selv om det vil gå med mye svette og tårer. er som du sier mannen i mitt liv!!!

Ha en god natt!!!

Hilsen anonym 00:53 (fikk svar fra deg 01:13)

Skrevet

anonym 00:56

blir gravid om 5-6 mnd, vil få 3 (evt. 4) barn

forholdet vil bli satt på prøve, men hvis dere jobber for det så vil det fungere videre og forholdet vil bli bra. ser at det skjer noe ang huskjøp i begynnelsen av sommeren

Skrevet

Spennende, har guttefølelse selv også :)

Jeg lurer på om du ser om jeg får flere barn, og evt kjønn?

Jeg: 120584

Han: 020883

Tusen takk :)

Skrevet

Han er født 210483 om du trenger å vite det også...

Skrevet

anonym 01:05

vil bli endringer i livssituasjonen, som innbærer flytting iløpet av de neste 2-3 månedene. Vil skje noe som gjør at du får et lite sammenbrudd( ikke noe alt for alvorlig) men dette vil du komme igjennom fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...