Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Trenger fødsels datoen din og spm om det du lurer på..=)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 jeg lurer på når jente vår ankommer jeg har termin neste lørdag, 170109 og lurer også på om alt vil gå bra.. jeg født 201288
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 jeg ser for meg at hun kommer 19.01 etter en rask men tøff fødsel, alt går bra med mor og barn
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 ja! Er kona mi gravid? Kjønn? hvor mange barn? Sjåfør Mann 1979
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 ser en positiv graviditets test i begynnelsen av april
lana<3 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 vil jeg bli gravid noengang igjen? Hvor mange barn vil jeg ende opp med og kjønn? Han: 181182 Jeg: 260580
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 anonym 00:43 Konen din er ikke gravid da du ikke har en kone, du er heller ikke en mann,
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Lailaelin: du vil få 2 barn, en jente i mars 2010 og en gutt i 2014
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Blir jeg gravid igjen og når? Jeg 150480 Han 140677
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 160272 Hvordan ser kjærligheten og fremtiden ut for meg?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Altså anonym 00:43 her. Jeg er en mann, skriver fra kona mi sin profil. Beklager hvis det gir forstyrrelser. Derfor jeg bruker anonym siden jeg ikke har profil og vil ikke signere med konas nick.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 ja du blir gravid igjen, du vil få ett tøft svangerskap med mye kvalme i begynnelsen og på slutten bekkenløsning, men det forsvinner når jenten din er født i månedsskiftet juni- juli 2010
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 jeg er født 300185, har truffet en fyr, 281279.. ser du noe mellom oss?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 Det er 00.40 her.. Så kjekt med graviditet i april. Gleder meg.. Vet du hvilke kjønn det blir???
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #17 Skrevet 9. januar 2009 Blir jeg snart gravid? kommer jeg til å gifte meg i år? 121078
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 Hvordan vil dette året bli for meg og snuppa? Vil jeg klare å ta det steget, å gå fra sambo? Isåfall, vil han bli boende i området,eller flytter han til et annet sted i norge? Meg : 161183 Gan : 250681
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 Hei.. Jeg lurer på om du kan se noe kjønn på barnet i magen? Jeg: 120584 Han: 020883
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #20 Skrevet 9. januar 2009 anonym 00:43 og 00:48, jeg tror nok ikke du er en mann, kanskje du er tvekjønn?? får inn kvinne på deg altså..
lana<3 Skrevet 9. januar 2009 #21 Skrevet 9. januar 2009 stemmer at jeg har to, en gutt og en jente, men vil ha flere barn..<3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #23 Skrevet 9. januar 2009 Prøver her og jeg... Hva er kjønnet i magen min? Kan du se noen mann i livet mitt på noen måte? Barnefaren? F:280875 Venter Spent?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #24 Skrevet 9. januar 2009 anonym 00:49 en liten jente med utrolig nydelige øyne
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 #25 Skrevet 9. januar 2009 Gjerne... Inne i vår 10 prøve periode. Jeg 23.01.82 Han 10.02.79 Sønn 03.03.05 Kjønn? Er jeg gravid nå? Flere barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå