Gå til innhold

Skal jeg spå deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger fødsels datoen din og spm om det du lurer på..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer på når jente vår ankommer jeg :) har termin neste lørdag, 170109 og lurer også på om alt vil gå bra.. jeg født 201288

Skrevet

Når blir jeg gravid???

12.12.77

Skrevet

jeg ser for meg at hun kommer 19.01 etter en rask men tøff fødsel, alt går bra med mor og barn

Skrevet

ja! Er kona mi gravid? Kjønn? hvor mange barn?

 

Sjåfør

Mann 1979

 

Skrevet

ser en positiv graviditets test i begynnelsen av april

Skrevet

vil jeg bli gravid noengang igjen?

 

Hvor mange barn vil jeg ende opp med og kjønn?

 

Han: 181182

Jeg: 260580

 

 

Skrevet

anonym 00:43

Konen din er ikke gravid da du ikke har en kone, du er heller ikke en mann,

Skrevet

Lailaelin:

 

du vil få 2 barn, en jente i mars 2010 og en gutt i 2014

Skrevet

Blir jeg gravid igjen og når?

 

Jeg 150480

Han 140677

Skrevet

160272

Hvordan ser kjærligheten og fremtiden ut for meg?

 

Skrevet

Altså anonym 00:43 her.

Jeg er en mann, skriver fra kona mi sin profil. Beklager hvis det gir forstyrrelser.

 

Derfor jeg bruker anonym siden jeg ikke har profil og vil ikke signere med konas nick.

Skrevet

Haha, Lailaelin har allerede to!

Skrevet

ja du blir gravid igjen, du vil få ett tøft svangerskap med mye kvalme i begynnelsen og på slutten bekkenløsning, men det forsvinner når jenten din er født i månedsskiftet juni- juli 2010

Skrevet

jeg er født 300185,

 

har truffet en fyr, 281279.. ser du noe mellom oss?

Skrevet

Det er 00.40 her..

 

Så kjekt med graviditet i april. Gleder meg.. Vet du hvilke kjønn det blir???

Skrevet

Blir jeg snart gravid?

kommer jeg til å gifte meg i år?

121078

Skrevet

Hvordan vil dette året bli for meg og snuppa?

Vil jeg klare å ta det steget, å gå fra sambo?

Isåfall, vil han bli boende i området,eller flytter han til et annet sted i norge?

 

 

Meg : 161183

Gan : 250681

Skrevet

Hei..

 

Jeg lurer på om du kan se noe kjønn på barnet i magen?

 

Jeg: 120584

Han: 020883

Skrevet

anonym 00:43 og 00:48, jeg tror nok ikke du er en mann, kanskje du er tvekjønn?? får inn kvinne på deg altså..

Skrevet

stemmer at jeg har to, en gutt og en jente, men vil ha flere barn..<3

Skrevet

Lailaelin får 2 barn til skrev jeg

Skrevet

Prøver her og jeg...

Hva er kjønnet i magen min?

Kan du se noen mann i livet mitt på noen måte? Barnefaren?

 

F:280875

 

Venter Spent?

Skrevet

anonym 00:49

 

en liten jente med utrolig nydelige øyne

Skrevet

Gjerne...

Inne i vår 10 prøve periode.

Jeg 23.01.82

Han 10.02.79

Sønn 03.03.05

 

Kjønn? Er jeg gravid nå? Flere barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...