Brunost Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #26 Skrevet 9. januar 2009 men hvis man vil bli venner med noen der, må man liksom skrive på wallen? ikke sant?
Piipii Skrevet 9. januar 2009 #27 Skrevet 9. januar 2009 da var jeg medlem også Artig å bli kjent med litt flere syns jeg:) Vi kjenner heller ikke SÅ mange med barn, ihvertfall ikke som er like gamle som eldsten vår på 3,5 år:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. januar 2009 #28 Skrevet 9. januar 2009 Jupp:) også sende privat post:)
Brunost Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #29 Skrevet 9. januar 2009 ser at medlemstallet øker på gruppa, flere enn meg her som har meldt seg inn der? ;o)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. januar 2009 #30 Skrevet 9. januar 2009 mhmm øker nå ja:) nysgjerrig nesten jeg nå på hvem alle er:D
Brunost Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #31 Skrevet 9. januar 2009 men er det vanlig å bare sende privat post til noen der? Syns det er litt flaut jeg ;o)
Piipii Skrevet 9. januar 2009 #32 Skrevet 9. januar 2009 Dere må gjerne bli venn med meg, hihi. Legg meg til hele gjengen hehe:)
Piipii Skrevet 9. januar 2009 #34 Skrevet 9. januar 2009 Hehe det var det ja, litt klar for hel skjønner jeg:) Christine Bergvik:)
Brunost Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #35 Skrevet 9. januar 2009 hehe..litt greit å vite hvem man skal legge til ;o)
Brunost Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #39 Skrevet 9. januar 2009 hehe....nesten antikk ;o) den var god du. Alder er nå bare et tall, man er så gammel man føler seg inni seg. Er det ikke det man sier ?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. januar 2009 #40 Skrevet 9. januar 2009 Da er jeg og medlem i den kaffegruppa;) Bor i Ullensaker:D
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. januar 2009 #41 Skrevet 9. januar 2009 Dere som har meldt dere inn skriv litt om dere på Hvem jeg er
Brunost Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #42 Skrevet 9. januar 2009 du må også skrive litt om deg selv da, hvis du ikke allerede har gjort det ?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. januar 2009 #43 Skrevet 9. januar 2009 gjort det for lengst ligger under hvem jeg er:)
Brunost Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #44 Skrevet 9. januar 2009 hvem av de er du? litt treg skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå