Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men hvis man vil bli venner med noen der, må man liksom skrive på wallen? ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da var jeg medlem også:)

 

Artig å bli kjent med litt flere syns jeg:)

Vi kjenner heller ikke SÅ mange med barn, ihvertfall ikke som er like gamle som eldsten vår på 3,5 år:)

Skrevet

Jupp:) også sende privat post:)

Skrevet

ser at medlemstallet øker på gruppa, flere enn meg her som har meldt seg inn der? ;o)

Skrevet

mhmm øker nå ja:) nysgjerrig nesten jeg nå på hvem alle er:D

Skrevet

men er det vanlig å bare sende privat post til noen der? Syns det er litt flaut jeg ;o)

 

 

Skrevet

Dere må gjerne bli venn med meg, hihi. Legg meg til hele gjengen hehe:)

Skrevet

men hvem er du?hehe

Skrevet

Hehe det var det ja, litt klar for hel skjønner jeg:)

 

Christine Bergvik:)

Skrevet

hehe..litt greit å vite hvem man skal legge til ;o)

 

 

Skrevet

hehe ikke sant:)

 

Skrevet

hehe....nesten antikk ;o) den var god du. Alder er nå bare et tall, man er så gammel man føler seg inni seg. Er det ikke det man sier ? :)

Skrevet

Da er jeg og medlem i den kaffegruppa;)

 

Bor i Ullensaker:D

Skrevet

Dere som har meldt dere inn skriv litt om dere på Hvem jeg er :)

Skrevet

du må også skrive litt om deg selv da, hvis du ikke allerede har gjort det ?:)

Skrevet

gjort det for lengst ligger under hvem jeg er:)

Skrevet

hvem av de er du? :) litt treg skjønner du.

Skrevet

Da var jeg også medlem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...