Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til bra nettforum hvor man kan finne venner? Forutenom her da ;o) Har mann og barn, så må ikke være en sånn sjekkeplass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det bare var yngre folk der jeg. Er du der? :)

Skrevet

Hvor gammel er du og hvor bor du da? Kanskje vi kan lage dib venne krets på facebook el :)

Skrevet

Bor uttafor Oslo, er 26 :) Er innflytter her jeg bor og har lyst å skaffe meg venner i området her spesielt. Er gjerne med dib vennekrets på facebook el lign.

Skrevet

På hvilken kan uttafor Oslo da?

Skrevet

Hehe, jeg var på nettby men slettet meg.

Det var ikke så gøy :P

Nei er da ikke bare yngre folk tror jeg :))

Jeg vra mest der for å holde kontakt med venner, men nå har vi jo facebook da :D

Skrevet

:) men på facebook så må man liksom kjenne til menneskene for å se profilen deres. Facebook er mer for "gamle" kjente, kan jo ikke akkurat legge til folk i hytt og gevær. Gir kanskje ikke det beste inntrykket for å bli kjent å kanskje danne et vennskap ;o) Da kunne det vært greit å funnet et forum der folk var for å bli kjent med hverandre bare som venner.

Sikkert flere i samme båt som meg, som ønsker seg nye venner.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Det er jo stadig dib-treff i oslo da, sikkert flere ganger i uka=)

Da får du jo møte andre med barn også... se til venstre her, under "debatter" =)

Skrevet

Jeg kan ikke noe om facebook, men kan man ikke lage en gruppe da? En dib gruppe? Også bare melder man seg inn av seg selv også kan man bli kjent på den måten?

Bor forøvrig ikke langt fra Skedsmo selv, MEN jeg er gammel jeg! Høhøhø

Skrevet

Jeg vil å ha flere venner. Bor i Oslo, men kommer fra NordNorge. Sambo er herifra men har mistet mye kontakt med sine gamle venner siden han er den eneste med barn (familie).

Jeg er ikke så flink å komme i kontakt med folk, for er ganske sjenert og har litt dårlig selvtillit.

Skrevet

tør ikke å treffe noen før jeg har blitt litt kjent først. Syns sånt er så skummelt!! Kanskje bare jeg som er rar, men har liksom ikke for vane å møte ukjente folk fra nettet ;o) Føler meg litt smådesperat her jeg sitter!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Gammel? Du? Du er jo såvidt konfirmert du... evig 29 er da ingen alder=)

Skrevet

Flere venner ønskes her også;)

Bor i Ullensaker jeg, er "gammel" da 33 år,gift og har tre barn!

Skrevet

Pratekompaniet.net er også et koselig sted som jeg oppdaget for ikke så lenge siden. Der går det sikkert an å bli kjent med folk.

Gjest irismor
Skrevet

Bor på Lørenskog, men jeg er enda eldre enn Stratos m/to tette.

Hihi ;-)

Skrevet

hehe...gammel er du da?

Har flere venninner som er eldre enn meg, enn yngre.

Føles litt som når jeg var liten: hei! jeg heter...., hva heter du? skal vi være venner? :)

men men..

Skrevet

Jeg er 31,5 og venter barn nr 2.

Skrevet

Noen som er intr. i å utveksle msn adr. da?

Rundt 30 er vell ingen aldere å snakke om :o)

Skrevet

Gå inn på facebook gruppa - Kaffejentene på DIB

Skrevet

supert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...