Gå til innhold

Noen med EL denne helga ?? :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay... Da skal jeg drikke minst mulig kaffi fremover :) Brus drikker jeg ikke noe særlig uansett.

JEg drikker en del vin da ( ikke mye altså) men kanskje annenhver dag tar jeg meg et glass vin. Det skal vell være litt bra det også, m.t.p antioksodanter og sånn??.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp!!!!!!!

Skal i teorien ha EL i helga, men slutta på p-pillen 24des. Hadde bortfallsblødning fra 27des-1jan..

I går kveld kjente jeg noen murringer i magen, og det hadde kommet brun utflod/spotting, men ikke noe mye..

Hva kan dette være??? Er det bare hormonene som er litt i ubalanse etter p-pilleslutt eller noe annet? Betyr dette at jeg ikke får EL i helgen? :-((((

Fint om noen gidder å svare...var så gira på EL i helga men men

Skrevet

Da fikk jeg positiv EL test !!!!

Lets go to bed, my darling.

;-)

Skrevet

...Og nå har vi hatt sex. hihih....

Bare for å oppdatere lissom :) :)

Håper vi får en runde i morgen også.

Hvem av de to dagene som testen slår ut på,er det viktigst å ha sex? 1. eller 2. ??

Skrevet

Anbefaler på ingen måte å drikke ett glass vin annehver dag om du prøver å bli gravid, eller kanskje allerede er det. Mange andre måter å få i seg masse antioksidanter f.eks blåbær eller 70-86% sjokolade.

Skrevet

Nei, jeg har ikke tenkt til å gjøre det fra og med i dag (EL), men mente på et vis at da har jeg en del antioksidanter i kroppen. :)

Skrevet

Hehe, får håpe at det ble full klaff nå da;)

Tror ikke det har så mye å si om det er 1. eller 2. dagen, men hvis dere får det til så er det jo best med begge deler:)

Skrevet

Og et glass vin annehver dag har ikke noe å si for prøvingen, har til og med lest at det kan være bra for prøvingen å ta seg et glass vin:) Men du burde være litt forsiktig med det fom. en uke etter EL, for da kan det jo ha festet seg en spire;)

Skrevet

Jeg var hos gynekolog i går morges og det var skikkelig spennede! Han konstanterte en masse fint og blankt slim som han sa og en fin liten åpning til cellene å svømme inn i. Tre/fire egg fikk jeg også se og de var alle potensielle befruktede små embryo som han sa:) Var veldig kjekt og gjett om vi har jobbet hardt med prøving dag og natt etter at vi kom hjem!? Jepp, nå er vi skikkelig optimistiske og jeg tenker jo ikke på annet. Er i 3pp og har hatt sex hver dag i en uke i morgen, så nå skal det klaffe...

Lykke til alle el,ere

Skrevet

Så fint med mange i samme situasjon... Pos EL-test i går og idag. Det er vår 5. pp. Ble mer og mer opphengt i å bli gravid, men etter siste mens klarte jeg endelig å vri litt på innstillingen min. I stedet for å vente og vente og planlegge fiktive permisjonsdatoer, har jeg nå gått aktivt inn for å få en jobb jeg har drømt om lenge. Og så har samboer fridd! Det kan jo hende dette tar litt tid og da gjelder det å ha det bra i ventetiden. All ære til dere tålmodige prøvere som klarer å holde hodet kaldt!

Masse lykke til i helga - vi får glede oss over at det iallefall er gøy å prøve å lage barn;-)

Skrevet

You go girl! Milla_ma.

Veldig fornuftig av deg å satse på ny og spennede jobb. Viktig å fokusere på andre(viktige) ting også. Og så har han fridd også, så bra, gratulerer.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...