SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg anntar at jeg har EL i løpet av denne helga. Jeg tar tester da, og har testet negativt nå i 4 dager. I følge utregninga skal jeg ha i dag, så jeg er spent på testen i ettermiddag. Uansett skal vi ha sex HELE helga, bare for å sende soldatene inn! Håper den slår ut i dag. . . Andre som skal sette alle kluter til denne helga?? Noen som har gitt Sink til sambo ? Hvor lenge må han ha gått på det, for at det skal ha en effekt tro? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Så spennende! Masse lykke til!! Håper EL-testen blir positiv etterpå! Jeg har EL i dag, så vi står også på om dagen;) Vi tar høye doser sink, c-vitamin og e-vitamin begge to. Det tar ca. 3 mnd å produsere sædceller, så det tar litt tid før det har effekt for han desverre. Klem
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Okay.. Han har bare tatt de i en måned cirka.. Men så vet jeg jo ikke om han trenger det, men vi tar for sikkerhets skyld! Dette er vårt 5 pp etter SA. ( Hadde 4 pp sist også SA) Masse lykke til til dere også ! Merker du at du har EL? El slim, smerter e.l? Jeg har ikke det ...Ikke så vidt jeg kan se.. Men El testen har slått ut begge gangene jeg har brukt det da..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Ok, da har de nok full effekt om to måneders tid, men satser på at du er gravid innen det;) Men siden du har vært gravid før, så er nok alt fint med dere begge. Men veldig trsit å høre at du mistet:( Håper at du blir gravid igjen nå og at spira sitter i 9 mnd. Jeg har EL-slim, EL-smerter og positive EL-tester. EL pleier å være den dagen smertene gir seg, og det har de gjort i dag;) Vanligvis temper jeg, så da ser jeg akkurat hvilken dag jeg har hatt EL, men jeg droppet det denne pp´n. Skal snart i gang med utredning, så vi stresser minst mulig. Satser på at EL-testen din blir positiv i løpet av helgen. Kanskje det blir oktoberbaby på oss begge;)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 hei ) jeg testet positivt på EL test i går og idag. Så vi holder oss for det meste i senga ;o) Hadde sex i går på dagen og i går kveld. Håper at det klaffer. Samboer reiser avsted etter arbeidstid idag, så det blir lite sex i helgen. Får ta en kjapp runde før han reiser. Vi tar begge sink, E vitamin og jeg tar Wild Jam. Prøvde meg på Salvie te, men den klarte jeg bare ikke. Fysj for en smak. Dette er vår 1 pp.
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 Jeg vet lissom ikke helt om jeg har EL slim, jeg har "lett" etter det den siste tida, men kan ikke si at jeg har "funnet" noe som jeg kan strekke i flere cm....hehe... EN mnd tror jeg at jeg "fant" det, men det var lenge før EL tror jeg... jaja! Jeg er SÅ klar for barn nå.. Min kjære også, så vi skal vertfall gjøre vårt beste!! Lykke til for dere også Oktoberbaby hadde vært fint
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 SÅ spennende ! Stå på ! Hva er Wild Jam ?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 SuperKlar86: Hehe, er ikke alle som har det. Og hvis du får det, så kommer du ikke til å være i tvil;) Er egentlig bare ekkelt:P Så lenge du får positive EL-tester, så gjør det ikke noe om du slipper unna alt det andre. Jaaa, det er vi og!!! Krysser fingrene for oss begge! Når har du planer om å teste?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Ønsker oss baby 1pp ) Så spennende;) Håper det blir full klaff for dere! Hehe, har drukket salviete jeg og, synes det var ganske ekkelt i begynnelsen, men vente meg til det. Du går jo på grysom sin kur:) Flere her inne som har blitt gravide på den, så krysser fingrene for at den gjør susen for deg og:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 SuperKlar86: Wild yam er noe urte-greier som skal stabilisere hormonene:)
*SmurfeMamma* Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 heisann:) jeg har også el i helgen en gang... tror kanksje i morgen... tar ikke el tester jeg da, for har ikke rukket å bestille på nettet, så syns jeg det er for dyrt på apoteket... men vi koser oss litt hver kveld i en ukes tid til tenker jeg, så er vi vel på den sikre siden... hehe;) kjenner jeg er skikkelig klar for et nytt frø nå vi får stå på jenter.. lykke til alle sammen iallefall, så håper jeg en av oss får posetiv test om et par uker!!! klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 ~LilleKnøtt~ (2pp) Så spennende, håper det klaffer for dere! Masse lykke til!! Klem
*SmurfeMamma* Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 ja jeg håper inderlig det klaffer for dere også dreamer... dere har jobbet en stundt ser jeg... har du noen barn fra før? jeg har en sønn på 21 mnd...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 *dreamer*27pp: Tusen takk. Håper at det klaffer for dere også snart. Ser dere har prøvd en stund. Kryssert fingrene for oss alle sammen her inne. Jeg har hatt en pause ifra prøvingen enn stund. Men er tilbake for fullt igjen nå. Hadde nicket *ønskerbabylykke 09* før. Sikkert ingen som husker det igjen. Er ca 5 mnd siden jeg var her inne. Så jeg starter igjen på 1pp. Ja jeg går på Grysom sin kur,håper at den virker for oss ) God helg alle sammen )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 Ønsker oss baby 1pp ) Tusen takk! Krysser fingrene for oss alle jeg og! Velkommen tilbake, jeg husker det gamle nicket ditt:) Håper du kan flytte over til 1. tri snart da! God helg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 ~LilleKnøtt~ (2pp) Tusen takk:) Vi har jobbet en stund ja, og nå skal vi snart i gang med utredning, så forhåpentligvis sitter spira iløpet av 2009;) Jeg har ingen bar fra før av nei. Så heldig du er som har en sønn fra før:) Det blir jo perfekt aldersforskjell (synes jeg da, hehe). Hvor lang tid brukte dere på han?
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #17 Skrevet 9. januar 2009 Hei alle her inne. Er visst en liten fin gjeng som har EL ca samtidig. Tror jeg har EL i dag eller i morgen, hadde skikkelige murringer i hele går. Jeg tester ikke EL. Men jeg skal drikke et par ts med slimløsende hostesaft, har hørt det skal virke.??? Er i 5pp. Lykke til alle sammen.
*SmurfeMamma* Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 dreamer: ja jeg er heldig som har han, en perfekt litne mann, som skravler som en foss om dagen...hehe;) du har masse å se frem til:) vi brukte 14 mnd på å få det til den gangen.... syns det var inmari lenge jeg, men du har jo holdt på dobbelt så lenge faktisk, så jeg føler virkelig med deg... men fortvil ikke jeg føler veeeldig sterkt at du blir gravid i løpet av mars/april... føler en desember baby på deg:) jeg må nok belage meg på noen mnd prøving igjen jeg også.. men det tåler jeg, syns det er litt spennende med disse prøveperiodene også jeg da...så koser meg litt, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske spira satt snart også... hehe;) klem
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #19 Skrevet 9. januar 2009 Er den en slags te da eller? Hvor kjøper du det? Jeg tar sånne EVELLE tabeletter, men det er for hud og hår da. Men inneholder litt forskjellig naturvitamingreier som jeg tror jeg litt bra. Vertfall B vitamin. Folat orka jeg ikke mer, for jeg ble mega kvalm av det. Så det tar jeg når jeg ser at jeg er gravid. Hvordan er det med Kaffi? Jeg drikker kanskje 3-4 kopper til dagen. Har lest at det ikke er bra med for mye kaffi, men det er vell ikke så mye ??
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er også i 5 pp nå..! Jeg har lest en del steder at det med hostesaft er bare et kjerringråd, og at det visstnok ikke skal ha noen påvirkning. Men det gjør da ingenting å ta det, i tilfelle det faktisk gjør det :0)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #21 Skrevet 9. januar 2009 ~LilleKnøtt~ (2pp): Åååh, så nydelig!! Gleder meg kjempemasse til det blir min tur:) Uff, så dumt at dere brukte så lang tid sist. Klarte dere det selv, eller gikk du på noen hormoner? Er jo mange som bruker lang tid på første, og som klarer det med en gang med nr 2. Krysser fingrene for at det skjer med deg og:) Og nå vet du jo at dere kan! Takk for at du føler med meg, er ikke noe gøy når det tar så lang tid! Så spennende at du føler mars/april. For sambo skal levere sædprøve i februar, så da regner jeg med å få pergo el.l. i februar-mars! Så kanskje du har rett:D Jeg tror du kommer til å bli raskt gravid denne gangen jeg. Krysser alt jeg har for deg, du fortjener virkelig å bli fort gravid denne gangen:) Klem
*SmurfeMamma* Skrevet 9. januar 2009 #22 Skrevet 9. januar 2009 dreamer: vi greide det selv... var alderi hos legen for utredning jeg.. var liksom så redd det skulle være noe galt med meg, så jeg torde alderi det...tihi;) men som du sier nå vet jeg jo at vi kan så da håper jeg det går litt fortere denne gangen, hadde vært fint om det ikke blei mer enn 3 år mellom barna mine... så da må jeg bli gravid før juli...:s Nei det er absolutt ikke gøy når det tar så lang tid, er jo utrolig du som har holdt ut så lenge.. har du ikke vært til utredning før? føler du får pergo e. l.... men da tror jeg den lille sitter som et skudd:) klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #23 Skrevet 9. januar 2009 SuperKlar86 Vet ikke hvem du spurte, men salviete får man kjøpt på helsekosten og skal være bra for EL. Alle vitaminer er nok bra:) Det sies at man ikke skal drikke mer en to kopper kaffe daglig etter EL. Man skal heller ikke drikke mer enn en liter koffeinholdig brus om dagen (cola osv). Men noen mener at det er litt hysterisk.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #24 Skrevet 9. januar 2009 Så flott at dere klarte det helt på egenhånd! Tror at tankene har mye å si for prøvingen. Så siden du vet at dere kan klare det nå, så tror jeg at det går fortere denne gangen:) Håper og tror at du blir gravid innen juli *krysse fingrene* Jeg har vært til utredning, og alt var fint. Fikk en kur med pergo, men sambo måtte sjekke seg før jeg fikk fler. Han har nektet å gjøre det fram til nå, så i februar skal han til pers:) Så da håper jeg at jeg bare trenger noen hormoner, også sitter den:) Når har du planer om å teste? Klem
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #25 Skrevet 9. januar 2009 El test mener du? Jeg har testa siden dag 11 ( 5.januar). Så tester i ettermiddag også. Problemet er at jeg ALLTID glemmer at jeg ikke skal drikke i 4 timer før testen.. Nå har jeg akkurat laget meg Te,,, hmmm... Hvor nøye er det tro?? Om jeg tester om 4 timer, og bare har drukket en kopp Te??..... Jeg skal ha EL i dag i teorien, men teorien har slått feil før da. Men syns jeg kjenner litt strammings i magen men... hehe.... Jeg har IKM ca rundt 22-24 januar... Så tar grav.test rundt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå