Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #26 Skrevet 9. januar 2009 For all del, når man endelig har kommet i mål, så er gleden over barnet så stor at alle hindringer man har møtt på veien bare bagateller. Når man i tillegg har hatt år med mislykket prøving så er saksbehandlig (som mye av en adopsjonsprosess består i) en mindre påkjenning enn hormonbehandling og frustrasjon over "egen utilstrekkelighet). Vi skal snart i gang med ny adopsjonsprosess og er meget bevist på hva det innebærer, men jeg tror nok at vi kommer til å utrykke både frustrasjon og oppgitthet før vi kommer i mål. sånn er det bare. Jeg håper bare at flere klarer å se forbi den lange prosesssen og klarer å se gleden som venter i stedet.
Gjest Buffy A Skrevet 9. januar 2009 #27 Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor skulle FF lyve om at det har gått knirkefritt? Ingen sak er lik..
malingus Skrevet 9. januar 2009 #28 Skrevet 9. januar 2009 Nei dette skjønte ikke jeg... Hvorfori alle dager skulle Flinke Kjerringa lyve? Hun oppnår ingenting ved det. Hun forteller bare at saken kan ha en annen side -at adopsjon ikke alltid er langvarig og komplisert. Evt at det går an å se på ventetiden som noe positvt. Vil dere ikke høre om dette, eller hva er problemet??
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #29 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er selv i adopsjonsprosess. Jeg synes vel at ventetiden mellom godkjenning og tildeling kan bli litt lang, men selve prosessen må kunne sies å ha vært ukomplisert så langt. Samtaler med barnevernet, papirinnsamling og behandling hos bufetat har gått helt fint og greit, og dette gjelder også for de aller, aller fleste jeg kjenner og/ eller vet om som er i tilsvarende prosess, og det er temmelig mange etter hvert. Så jeg har ingen grunn til å tro at Flinkekjerringa lyver, og hvorfor i all verden skulle noen finne på å lyve om den slags?! Jeg må si jeg synes det er utrolig merkelig hva enkelte klarer å komme opp med av påstander.
SuperGlad Skrevet 10. januar 2009 #30 Skrevet 10. januar 2009 det inntrykket jeg har av FLINKE FLINKEKJERRINGA både her inn å i det virkelige liv er at hun aldri i livet ville funnet opp noe ang adopsjon. Mye tull å tøys kan det komme fra henne her inne, har ofte hadd vondt i magen fra å le av ting hun lir utav seg, men enkelte ting holder man seg for god til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå